{11}~Κisses and memories~

89 13 9
                                    

Βάζω ένα μαύρο, κολλητό μπλουζάκι και μία ψηλό μέση, μαύρη φούστα. Αν και κολακεύουν αρκετά το σώμα μου, η αλήθεια είναι πως δεν είμαι και πολύ άνετα με τα ρούχα αυτά. Αλλά μετά από τα παρακάλια της Λίνας δεν μπορούσα να αντισταθώ.

Τα μαλλιά μου τα έχω ισιώσει και πραγματικά έχουν μακρύνει αρκετά. Όταν είναι σγουρά φτάνουν μέχρι τη μέση του στήθους μου. Ενώ τώρα είναι έως την μέση μου.

Το μακιγιάζ μου δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Το μόνο διαφορετικό που έκανα ήταν να τονίσω με μαύρη σκιά και eyeliner τα μάτια μου, ώστε το πράσινό τους χρώμα να αναδεικνύεται περισσότερο.

Ακούω την κόρνα του αμαξιού. Αυτό σημαίνει πως ο Στέφανος έφτασε. Ρίχνω μια τελευταία ματιά στον καθρέπτη και διορθώνω ελάχιστα το κραγιόν μου. Μπορώ να πω πως μου αρέσω αρκετά. Έχω να βγω πολύ καιρό.

Δεν συνήθιζα να πηγαίνω σε κλαμπ ούτε όταν ήμουν στην Θεσσαλονίκη. Έχω πάει δύο φορές και φυσικά χωρίς να έχω ακουμπήσει αλκοόλ στο στόμα μου ποτέ. Εκτός από κάτι οικογενειακά τραπέζια που όπως έλεγε η μαμά, πίνουμε λίγο για το καλό. Βάζω τα τακούνια μου και κατεβαίνω κάτω.

Μπαίνω στον χώρο της κουζίνας, ο ήχος των βημάτων μου κάνει τον πατέρα μου να γυρίσει και να με κοιτάξει.

«Εγώ φεύγω», ανακοινώνω χαμογελαστά. Ξέρω το πόσο πολύ θέλει να πάω. Εκείνος το ονομάζει κοινωνικοποίηση. Εγώ κονέ με τον Στέφανο.

«Είσαι πανέμορφη αγάπη μου. Ίδια η μητέρα σου», βλέπω τα μάτια του να δακρύζουν αλλά τα σκουπίζει γρήγορα μη τυχόν τον δω. Το καλύτερο κομπλιμέντο που θα μπορούσε να μου κάνει κάποιος...

«Να προσέχεις», μου δίνει μια σφιχτή αγκαλιά.

Ο Στέφανος ξανά κορνάρει. Παίρνω την τσάντα μου και βγαίνω έξω. Βλέπω τον Στέφανο να έχει σταματήσει το αμάξι του, έξω από το σπίτι μου, και εκείνος απ' έξω όρθιος, να στηρίζει το σώμα του πάνω σε αυτό.

Φαίνεται αρκετά ωραίος.

Μα τι λέω παναγία μου;

Φοράει ένα μαύρο τζιν παντελόνι και ένα μαύρο, κολλητό πουκάμισο το οποίο είναι λίγο ανοιχτό, κάνοντας ένα μέρος του στέρνου του να φαίνεται ενώ τα μανίκια είναι γυρισμένα.

Τα μαλλιά του είναι ανάκατα και μερικές τουφίτσες πέφτουν στα μάτια του.

Με το ένα του χέρι κρατάει το κινητό του, ενώ με το άλλο κρατάει ένα τσιγάρο και καπνίζει. Αυτό το κάπνισμα. Θα τον καταστρέψει...

ΜΗ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣWhere stories live. Discover now