''ကံယာကံ၊ဝစီကံ၊မေနာကံ ကံသုံးပါးနဲ႕ '' ခြင့္လႊတ္ေပးပါ မားနဲ႕ပါး''
''မားသမီး ေလးကလိမၼာၿပီးသားပါ မလိမၼာတာေတြရွိရင္လည္း မားတို႔ကခြင့္လႊတ္ၿပီးသား ေနာင္လည္း အၿမဲလိမၼာေအာင္ေနရမယ္ေနာ္ မားသမီးေလး က်န္းမာပါေစ ခ်မ္းသာပါေစ လိုအင္ဆႏၵေတြျပည့္ပါဝပါေစကြယ္ ''
''မားေပးတဲ့ဆုနဲ႕ျပည့္ပါေစ ဟီး ပါးကေရာဆုမေပးေတာ့ဘူးလားလို႔ ''
''ပါးကဆုသိပ္မေပးတတ္ပါဘူးကြယ္ မိဘအေပၚသိတတ္လိမၼာတဲ့ သမီးေလးျဖစ္ပါေစေနာ္ က်န္တာကေတာ့မားေပးတဲ့ဆုအတိုင္းပဲ..ၿပီးေတာ့ အၿမဲတလြဲလုပ္တတ္တဲ့အက်င့္ေလးေပ်ာက္ပါေစ ပါးသမီးေလး ''
''အာ ပါးကလည္း ေျမ့သိပ္မလြဲေတာ့ပါဘူး ေနာ့မား ''
''ဟုတ္ပရွင္ ဟုတ္ပ လာပါအုံးမားဆီကို ''
ေျမ့မားဆီတိုးသြားလိုက္ေတာ့ ေျမ့ပါးကိုနမ္းေလသည္။ ဒီေန႕က သတင္းကြၽတ္လျပည့္ေနမို႔ မားနဲ႕ပါးကို ကန္ေတာ့ေနတာျဖစ္သည္။
''အန္တီေလးေရ အန္တီေလး ''
''မိုး ေရာက္ရင္ဝင္လာေလ ဘာလို႔ဇြတ္ေအာ္ေနတာလဲ ''
''သမီးမိုး ဝင္လာခဲ့ေလ ဒီမွာ သမီးသူငယ္ခ်င္းက အန္တီတို႔ကို ကန္ေတာ့ေနတာ ''
''ေၾသာ္ အဲတာ ေျမ့အန္တီေလးတို႔အေပၚ အျပစ္ေတြ အမ်ားႀကီးလုပ္ထားလို႔ ျပန္ကန္ေတာ့ေနတာ ''
''မိုးစုတ္... အိမ္လာၿပီး ဖဲ့ေနတာ ကဲေျပာ ဘာလာလုပ္တာလဲ ''
''ေၾသာ္ ငါဘုရားသြားၿပီး မုန့္သြားစားမလို႔လာေခၚတာ ဒကာခံမယ့္သူရွိတယ္ေနာ္ ''
''ဟင္ ဟုတ္လား ''
''အင္း ''
'' ဟီး မား ေျမ့အဲဆို ခဏလိုက္သြားလိုက္မယ္ေနာ္ ''
''အရမ္းညမနက္ေစနဲ႕ေနာ္ ေစာေစာျပန္လာခဲ့ ''
''ဟုတ္ကဲ့ပါမားရဲ႕ ေျမ့ေစာေစာျပန္လာခဲ့ပါ့မယ္ ''
''မိုး ငါ့ကိုခဏေစာင့္ေနာ္ ဘုရားသြားမွာဆိုေတာ့ ငါအဝတ္သြားျပန္ လဲလိုက္ဦးမယ္ ''
''ေအေအ သြား ငါေစာင့္ေနမယ္ ''
ေျမ့ျပန္ဆင္းလာေတာ့ မိုးကမားနဲ႕ စကားေျပာေနလ်က္
ESTÁS LEYENDO
ကျောင်းတော်ကြီးရဲ့အချစ်ပုံပြင်💖(Completed)
Romanceမင်းလေးကတစ်နေ့ကိုယ့်အပိုင်နော် ကိုယ်ဘယ်ပဲရောက်နေခဲ့ ရောက်နေခဲ့ မင်းလေးဆီ ကိုယ်ရောက်အောင်ပြန်လာခဲ့မှာ ကိုယ့်ရဲ့ နှလုံးသားနဲ့ရင်ခုန်သံက မင်းလေးဖြစ်နေတာကြောင့်ပဲ ...💞