Yapay zeka Alpimiz ile Devinimizin çocukluğunu böyle çizdi nasıl olmuş sizce?
Her bölüme uygun böyle fotoğraflar paylaşmayı düşünüyorum ne dersiniz?
Bugün çocukluklarından bir kesit yazdım bakalım nasıl olmuş.
........
"Devin, kızım koşturmadan oynayın."
Kumral saçlı minik kız annesinin bu söylediklerine kulak asmayıp arkadaşlarının yanına koşuşturdu.
"Eylüül! Alpppp!"
Arkadaşının sesini duyan Eylül neşeyle arkadaşına doğru koştu. Her gün beraber olmalarına rağmen her karşılaşmalarında böyle özlemle koşuyorlardı birbirlerine.
"Deviiin."
Gelen arkadaşının cevap vermesini beklemeden bahçeye sürükledi arkadaşını.
"Devin biliyor musun, bugün Poyraz da geldi bizimle oyun oynamaya"
Arkadaşının şehir dışından dönmesine sevinmişti Devin. Sevinmesine sevinmişti de kehribar rengi gözleri bahçede Alp'i görememişti. Endişeyle Eylül'e döndü.
"Alp nerde? Hasta mı oldu yoksa?"
"Yok hasta olmadı, Poyraz da bizimle oynayacağı için mızıkçılık yapıyor sadece."
Arkadaşının sözlerine aldırmadı Devin, hemen gözleri Alp'in odasının camını bulmuştu. Göz göze geldiler Alp'le , Alp ise somurtarak kollarını göğsünde birleştirmişti. Devin ile göz göze geldiklerinde ise küçük kollarıyla iki taraftan perdeyi çekiştirip kapatmıştı perdeleri.
Onun bu haline üzülmüştü Devin, hem üzerinde gördüğü formayı da merak ediyordu. Alp aldığı an ona göstereceğine söz vermişti. Kim bilir belki giymesine bile izin verirdi. Şimdi bütün neşesi kaçmıştı.
O sırada arkadaşının geldiğini gören Poyraz gülerek Devin'in yanına ilerledi.
"Devin, hadi gelsene oyun oynayalım."
"Siz oynayın Poyraz, ben eve gideceğim."
"Ama nedeen? Daha yeni gelmiştin. Hem beraber evcilik oynayacaktık."
"Hayır Poyraz istemiyorum sizinle oyun oynamak."
Çocukların konuşmasına kulak misafiri olan Derya, Devin'in canını sıkan şeyi az çok tahmin ediyordu aslında.
"Devincim, birtanem neden yüzün asık senin?"
"Alp yeni forma almış Derya teyze! Söz vermişti bana, ilk bana gösterecekti formasını."
Elini çenesine koyup düşünür gibi yaptı Derya, sonrada Devin'in elini kavradı eli.
"E o gelmiyorsa biz de ona gideriz."
İkna olmamıştı Devin bu fikre."Kapısını ya bize açmazsa?"
Devin'in bu söylediğine şaşırmıştı Derya, oğlunun Devin'i ne kadar sevdiğini biliyordu ne de olsa. Aslında Alp Devin'in sesini duyduğu an koşa koşa aşağı inerdi. Hele ki Devin' e göstermek için geceden giydiği forması ile Devin'in yanına inmemesi bir mucizeydi.
"Neden açmasın yavrum?"
Hemen kaşlarını çattı Devin Alp'in yaptığına sinirlenmişti ne de olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ablamın Arkadaşı | Texting
Roman pour AdolescentsDevin: Biz birbirimize yasağız Alp. Devin: Biz birbirimizin zararınayız. Devin: Bırakta birbirimizi ziyan etmeyelim. Sürekli abisinin arkadaşına aşık kızları okuduk değil mi? Şimdi ise klişeleri yıkalım ve ablasının arkadaşına aşık olan Alp'i okuyal...