!!!!!!⚠️⚠️⚠️⚠️Bölümde ölüm betimlemesi yaplımıştır.⚠️⚠️⚠️
(Yazar dan)
Alfa önden atıyla giderken peşinden prens ve asker geliyordu.İki beta oldukça iyi anlaşmıştı.Alfa ise yola çıktıklarından beri dalgındı.
"Jeongın Luna ya ne oldu biliyor musun?"
Prens olanın sorusuyla gözlerini önde giden alfaya çevirdi.Bölgeye yaklaştıkça artan yanık kokusuna rağmen maskesini kapatmamıştı.
"Emin olun bilmek istemezsiniz prensim."
"Hadi ama IN benim adıma karar veremezsin."
(Geçmiş....)
*Küçük kasabada panayır nedeniyle neşe hakkimdi.Cambazlar,betalar,vitalar,alfalar....Bu kalabalıkta iki küçük kız ve erkek çocuğun koştuğu görülüyordu.Önde olan sarı saçları ve mavi gözleriyle kollarını açmıştı arkadan gelen ise ona yetişmeye çalışıyordu.Bi süre sonra öndeki durup arka tarafına döndü.
"Yine ben kazandım.jisung çok yavaş koşuyorsun."
Böyleydi beta olan kendinden 3 yaş küçük alfaya hızlı koşmasıyla meydan okurdu.
Büyük olanın gözü arkadaki dağa takıldı.Başından duman tütüyordu ve simsiyah bir hale bürünmüştü gökyüzü.Kaşları tedirginlikle çatılırken birden dev bir patlama duyulmuştu.
Dağ sanki içndeki yığından kurtulmak istercesine patlamıştı.Az önce mutluluk alanı olan panayır aniden can pazarına dönüşmüştü.Lavlar olağan hızıyla etrafa dağılırken beta olan hızla alfa nın elini tutup koşmaya başladı.Küçük oldukları için rahatlıkla arada kaynıyorlardı.Kasabadan saraya açılan geçidin içine girdiler peşlerinden gelen lav ı durdurmak için ve saraya ulaşmasını engellemek için demir kapıları kapatıyorlardı.Beta olan birden durdu son kapyı kapatmamıştı.
Hızla dönüp kapıyı çekmeye başladı.Ama olmuyordu.
"Jisung gel ve kapıyı kendine doğru çek."
Alfa söylenenleri yaparken kapı iyice kapanmıştı.Beta olan kapıyı diğer tarafatan itekliyordu.
" hana hadi gel ateş gelecek hana "
Beta olan diğer kapının kırılmasıyla lavın odaya dolmaya başladığını gördü.Hızla alfay yı içeri itip kapıyı bastı.Ateş tüm vücudunu ele geçirirken küçük beden her yanını kavuran ateşle çığlık atıyordu.Biraz sonra ateş duruldu.Alfa olan göz yaşlarına boğulmuştu.
Odaya birden annesi endişyle girşnce göz yaşlarıyla annesine sarıldı.Bir yandanda artık çığlık gelmeyen odayı işaret ediyordu.
"Anne hana hana..."
Kraliçe kafasını kaldırıp açılmış kapıyı görünce oğlunun kafasını çevirmesine engel olmuştu.
"Bakama Jisung bakma annecim."
Küçük kız adeta küle dönmüştü.Vücudu taşlaşan lavın içinde kalmış belli bile olmuyordu.Sarı saçları yanmış ve kafasına kadar gelmişti.Morarmış derisi dudak ve gözlerinde içeri doğru çökmüştü.Gözleri maviden kaymış ve sadece beyazı görünür hale gelmişti.
Jisung o gün apartopar odasına götürüldü.Hana yı kime sorsa cevap alamıyordu.Geceleri rüyasına giriyordu.Çığlıklar kulağını tırmalıyordu.Jisung o gün büyümüştü.7 yaşında bitmişti onun çovukluğu.*
$günümüz$
Duyduklarım karşısında dehşete kapılmıştım tanrım prens cidden bunları yaşamış mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War Minsung
Fanfictionİki krallığın prensesleri abilerinin tanışmasını sağlarsa... Semesung?!!!,