Özel Bölüm//Chanmin

207 21 13
                                    

5 yıl sonra. 

"Ya abi şu bıcırığına söyle rahat dursun."

Jisung bir yandan abisine bağırıyor diğer yandan pelerinini yeğeninin elinden kurtarmaya çalışıyordu.

"Ya seul ji  amcacım ne yapıyorsun dur bak! " 

Abisi arkadan amcasının pelerini i çekiştiren küçük kızı kucağına aldı. 

" Seul ji babacım neden amcana böyle yapıyorsun." 

Küçük kız dudağını büktü. 

" Siz babalar çok kötüsünüz beni umursamıyorsun. "

Kucağında olduğu kişinin kaşları çatıldı. 

" O ne demek kızım Seungmin sana bakıyor ya?" 

"Sorunda o işte beni  seviyor  sonra uyutuyor ama geçen gün gizlice Ağlıyordu." 

Babasının göz renginin yeşile döndüğünü gören kız kucağında geri çekildi. 

"Baba sinirlenme lütfen." 

Jisung abisinin hiç iyi olmadığını gördüğünde yeğenini kucağından aldı. Ve bakıcısının kucağına bıraktı. Ardından elini abisinin omzuna koydu. 

"Git ve düzgünce konuş Seungmin ile eminim anlatacaktır." 

Abisi kafasını sallayıp dışarı çıktığında yeğeni bakıcısı dan kurtulup Jisung un bacağına sarıldı. 

"Amca kavga etmezler değil mi?" 

Yavaşca dizlerinin üstüne çöktü. 5 yaşında güzeller güzeli kızın gözlerine baktı. 

"Etmezler korkma senin ile Minho nun yanına gidelim mi?"

"Minho mu? Ondan uzak dur Han Jisung onunla ben evleneceğim."

"Öyle mi o zaman yarış benimle seul ji.."

Chan,,,

Koridorda yürürken bir yandan da seungmin in neden ağladığını çözmeye çalışıyordum.Onu üzecek ne yaşamıştı acaba?

Düşüncelerim aniden bir odaya çekilmemle bölündü.Acı eşiğim yüksek olsada sırtım duvara çarptığında ufak bir inilti koptu.Karanlık kullanılmayan bir  odaydı.Gözlerimi sinirle açtığımda beni karşılayan bir çift kırmızı gözdü.

"Seungmin..."

Gözleri dolmuş ve burnu kızarmıştı. Saçları ise dağılmıştı.

"Chan sen miydin korkutum?"

Kaşlarım alayla havaya kalktı.Beni duvara yaslayan kollarını işaret ettim.

"Sen ?korktun bence benim korkmam lazım ama neyse."

Gözleri açıldı ve hızla benden uzaklaştı.Duvarın dibine çöktüğünde pencereden dolunayı izliyordu.

Gidip yanına oturduğumda önce bir kaç saniye yüzüme baktı.Ardından tekrar pencereye döndü.Gözleri ay ışığı gözlerinde yansıma yaparken çok güzel görünüyordu.

Elimi yavaşca çenesine koyup kendime çevirdim.

"Seung sen şu an ağlıyorsun ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor.Neden ağlamak istiyorsun?"

Bakışları önce yüzümde dolaşıtı ağzını araladı ve sonra tekrar bir birine bastırdı.Baş parmağım ile yanağına düşen damlaları sildim.

War MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin