Kaybetmek...Hayatında bu kelime ile asla yüzleşmeyen yoktur.Kral,krakilçe,omega,sigma,alfa....
Ben prens olarak büyütüldüm.Pamuklara sarılarak ama yeri ve zamanı geldiğinde alfa olmanın sertliği ile büyütülmüştüm. İki kere kaybettim ben.İlk kaybettiğimde o korkunç lavların içnde hana nın çığlıklarıyla anlamıştım kaybettiğimi.7 yaşındaydım.Hiç büyümeyeceğimi düşünürdüm.Ben o gün tattım kaybedişin acısını.
İkincisi ise şu anda atın üstünde kollarımda ki kız kardeşim ile yaşıyordum.Son hızda sürüyordum atımı kaybetmek bir daha yaşamak istemiyordum.Bir sevdiğimi daha kendi ellerimle toprağa gönderemezdim.
"Dayan lütfen dayan çiçeğim az kaldı."
Sarayın açılan kapısından hızla içeri daldım.Peşimden tae,kook,IN ve In nişsanlısı.Bahçede gezen annem ve babam hızla yanımıza geldiler.Annem Luna yı görünce ufak bir çığlık attı.
"Luna Kızım.."
Onları görmezden gelerek şifa odasına daldım.Lütfen Luna Lütfen dayan... Dışarı dan annemin sesleri gelmeye başladığında dışarı çıkıp içeri girmek isteyen annemi durdurdum.
"Jisung yalvarırım bırak N'ldu ona Jisung izin ver göreyim"
Annem göz yaşları içinde yere çökünce bende onun ile yere çöktüm.Babam yanıma gelip annemin yüzünü avuçladı.
"Hwa lütfen sakin ol Luna güçlü bir kız eminim atlatacakdır.Şimdi odana git lütfen"
Hizmetliler annemi yerden kaldırırken bizde babamla arz odasına girdik.
"Jisung ne oldu Luna ya kardeşine sahip çık demedim mi?"
In bir adım öne çıktı.Olayı anlatacağını söyleyip.Nasıl pusuya düştüklerini anlattı.Kralın yüzü kıpkırmızı olmuştu.
"Peki,sizi kim kurtardı?"
"Ben kötü bir şeyler olduğunu sezip yanlarına geldiğimde IN ve felix in nişanlıları vardı."
In in yanında ki gence döndü babam.Yapılı bir vücudu vardı.Siyah saçlarına aynı renkte gözleri eşilik ediyordu.
"In'i mührü sensin demek tanıt bakalım kendini?"
"Efendim be Seo Changbin.Ekton da yaşayan serbest sürülerden birinin lideriyim"
"Felix ve eun neredeler?"
"Onlar lanetin bozulması için abimin yanındalar kralım."
Kral başıyla onayladı ve çıkabiliceğimizi söyledi.Dışarı çıkınca Changbin gitmesi gerektiğini söyleyip ayrıldı In de peşinden çıktı.Adımlarım beni Luna nın odasına götürünce içeri girdim.Leylak kokusu hızla çiğerlerime akın ederken bir damla göz yaşı yanağıma düştü.
"Ne olur Luna sende beni bırakma."
Gözlerimi kurulayıp dışarı çıktım.Bahçede gelen sesleri duyunca oraya yönelmiştim ki koridorda gördüğüm şey durmama sebep oldu.Gri tüyleri olan bir omega kurdu gözlerini bana dikmiş bakıyordu.Ne olduğunu çözmeye çalışırken aniden üstüme atlayıp yere devrilmem saniyeler sürdü.
Düşmenin etkisiyle gözlerimi kapattım.Burnumu aşırı yakınlıktan dolayı istila eden koku çok tanıdık geliyordu.Fermonlarının artmasından form değiştirdiğini anlamıştım.
Kulağımın çok yaınında sıcak bir nefes hissetim .
"İşte şimdi gerçek baskın omega ile tanışma zamanı prens Han Jisung..."
(..........)
In imizin Nişanlısı Seo Changbin( omzun da ki dwekki ncrjhrcuohoucrhı)
________6.Bölüm sonu_______________
Okuyan arkadaşlar oy vermek ve yorum yapmak bu kadar zor olmamalı.
Kurgu nasıl ilerliyor?
Hasta olduğum için okula gitmedim.Yeni bölüm akşam gelicek yine...
Çarşambadan itibaren sınav haftam o yüzden atabildiğim kadar hızlı atmaya çalışacağım.
Hoşcakalın🦊🐶🐥🐿🦙🐱🐺🐇🐷
~Nam Ra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War Minsung
Fanfictionİki krallığın prensesleri abilerinin tanışmasını sağlarsa... Semesung?!!!,