"Hadi ama bu kadar mı?"
Karşım da ukalaca sırıtan prens iyice sinirlerimi bozmaya başlamıştı.Sayın prens acaba benim omega olduğumu unutuyor muydu?
Kılıca dayanıp ayağa kalktım.Çam kokusu çalıştığımız salonu kaplamıştı.Mavi saçları ben alfayım diye bağırırken gözleri lacivert tonundaydı.
"Sayın prens beni kendisiyle karıştırmasın lütfen."
Yüzüne alaycı bir sırıtış yerleşti .Yavaş yavaş üstüme doğru gelip kılcını savurdu.Son anda kılıcımı kaldırıp darbeyi durdurdum.
"Sizi kendimle karıştır mıyorum prens?"
Kılıcı çekip bu sefer bacağıma doğru savurdu.Beklemediğim hamle ile kendimi yerde bulmuştum.Kılıcı boğazıma dayadığında sertçe yutkundum.
"Düşmanlarınız asla denginiz olmaz prens.Şansınız yüksekse belki.Şimdi ayağa kalkın ve saldırın."
Yerden kalkıp düşürdüğüm kılıcı aldım.Eskiden bildiğim şeyleri hatırlamaya çalıştım.Babam omega olsam bile beni asla Felix'ten ayırmaz onunla birlikte eğitirdi.Sanırım öğrendiklerimi görme zamanı...
"Hadi prens sabaha kadar sizi mi beklemeliyim."
Kollarını hizaya sokmuş kılıç ile pozisyon almıştı.Pozisyonumu aldığımı da biribirimizin etrafında dönmeye başladık.İlk atağı benden bekliyordu.
Kılıcı sağ eliyle tutup sol eliyele destekliyordu.Sağ omzu ön tarfata olduğu için omzunu hedef alarak kılıcım savurdum.Kılıcıyla hamlemi karşılayınca iki metalin ritmik ama ürkütücü sesi salonu kapladı.Kılıçlar çaprazlama duruyordu.Hızla diğer elime alıp arkamı döndüm ve diz arkasınıa tekme attım.Yaptığım hamleyle yere çökmüş ve kılıcımı son anda karşılamıştı.
Kılıcımı ittirerek yere yakınlaşmasını sağladım.Koluna indirdiğim tekmeyle kılıcı öbür tarafa kaymıştı.Boynuna keskin metali değdirdim.
"Kaybettiniz prens"
Boynunda ki kılıca rağmen sırıtıyordu.
"Öyle mi dersiniz MAJESTELERİ"
Söylediklerini anlamlandırmaya çalışırken odağım başka bir yere kaydı.
☆Arkanda arkanda!!!!!☆
Omegamın beni uyarmasıyla arkamı döndüm.Birden üzerime atılan kurt beni ürkütmüştü.Koyu mavi gözleri ve siyah tüyleri vardı.
☆Tanrım...Alfa...O inanılmaz.☆
Kes sesini lütfen omegam .Omegam pençelerini bana geçirirken üstümde ki kurt hırlayarak yüzüme yaklaştı.Bacaklarımı karnıma doğru çekip birden açıldım.Üstümden yuvarlanarak öte ki tarafa yuvarlandı.Lanet omega benimle konuşuyorsun.Ama kurt formuna girmeme izin vermiyorsun.
☆Beni suçlama lanetli doğan sensin.Lanetli doğan☆
Beynime saplanan acıyla etraf kararmaya başladı.Düşmemek için duvara tutunsamda bir az sonra etraf görünmez oldu.
(Jısung)
Bacakları titremeye başlayan çocuğun biraz sonra bayılacağını anlayıp insan formuna dönüştüm.Yere düşerken son anda yakalamıştım.Tanrım umarım benim yüzümden olmamıştır.Kucağıma alıp şifa odasına götürdüm.
"RONDA NEREDESİN"
Şifacı koşarak geldi.O sırada kucağımda ki çocuğu bir yatağa yatırmıştım.
"Majesteleri ne oldu?"
"Antreman yaparken bayıldı."
Şifacı elini anlına koyarak ateşini kontrol etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War Minsung
Fanfictionİki krallığın prensesleri abilerinin tanışmasını sağlarsa... Semesung?!!!,