~2

482 43 5
                                    

~Medyayı dinleyip başlayın~

Yüzüne yediği yumrukla başı sağa doğru savruldu genç oğlanın elleri duvar zincirli olmasa ne yapacağını iyi biliyordu.

"Hadi,Minho kardeşine nereye gitmesini söyledin söyled kurtul artık."

Karşısında ki adamın suratına sırıtarak baktı bağlı olan;

-Bir omega kendi kafasına göre yaşar benim emrime göre değil,

Adam öfkeyle burnundan soludu ve çocuğun yüzüne yaklaştı.

"Onu bulduğumda mühürleyeceğim ve sen lee minho hiç bir halt yapamıyacaksın.."

"ONU ASLA MÜHÜRELEYEMİYECEKSİN SENİDE KRALINIDA GEBERTECEĞİM"

Karşısında ki adam tam yumruk atacakken kapıda bir haberci belirdi.

"Efendim size saldıranın kim olduğunu bulduk"

Adam havaya kaldırdığı elini indirip haberciye döndü.Bağlı olan ise onun doğru kişilerin yanında olması için dua etmeye başladı.

"Han Luna efendim Han krallığının alfa prensesi..."

(************)

"NE DEMEK KIZI ALAMAYIZ"

Kralın bağırmasıyla tüm askerler geri çekildi.Prensesi han krallığı koruması altına aldığını bildirmişti.

"Efendim halka prenssesi neden koruduklarını söylemeleri lazım..."

"Yani ??."

"Prensesi esir almak istiyorlarsa karşılığında esir vermeliler."

Kral öfkeyle yüzünü sıvazladı.Prensesin kaçışı diğer varisleri harekete geçirmişti.Kraliçenin ölümü üzerine 17 varisde tahtta söz sahibiydi.Biri düşman krallıktaydı,2 si burada esirdi.

"Efendim.."

"Ne var asker?"

"Han krallığından elçi geldi."

Kral şaşkınlıkla ayağa kalktı.Neden bir eliçi gelmiş olsun ki? Diye geçirdi içinden.

"Alın içeri dertleri neymiş bakalım?"

Asker dışarı çıktı hemen sonra peşinden dört kişi daha geldi.Kral hepsini süzdükten sonra söze başladı.

"Söyle bakalım elçi neden huzurumuz geldiniz?"

Elçi derin bir nefes alarak kemerinin içinden bir mektup çıkarıp krala uzattı.

Mektup;

Lee klanı kralı Raxus a...

Krallığınızın prensesi LEE EUN Mİ krallığımızın koruması altındadır.Ormanda Prensesimiz tarafından bulunan omega şu an zindanlarımızda teşrif etmekteler.Kralının emrine karşı çıkmış bir veliaht elbette bizim krallığımızı da da hain olarak karşılanmaktadır.Sizden isteğimiz ilerde kız kardeşlerini esir tuttuğumuz için bize karşı harekat başlatma ihtimali yüksek olan abilerini size gelen elçi heyeti ile krallığımza yollamanız.Karşılığnda savaş zamanı esir edilmiş komutanlarınızdan ALFA ?????? 'yı ve birliğinden kalanları teklif ediyoruz..

Han klanı kralı Wolphin

Kralın yüzünü bir gülümseme kapladı.Bir taşla onlarca kuş vurmuştu.Varis şu an zindandaydı.Abilerinden de kral wolphin kurtulacaktı.Teklif edilen komutan oldukça yüksek nüfuza sahip bir komutandı.Diğer varisleri durdura bilirdi.

"Adın ne elçi?"

"Jeon Beta saray muhafızı"

"Kralına selamlarımızı ve esirlerini götür jeon yaşadığım sürece kendisiyle dost kalacğımız bilsin isterim."

War MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin