~17(Final)

284 26 15
                                    

Çıkmaz... Hayat bizi bazen çıkmazlara sokar.Şu an içinde bulunduğum durum tam olarak çıkmazdı.Derin bir nefes aldım.Özür dilerim...

"Minho'yu bırak..."

"Kardeşinin ölmesini mi seçiyorsun Jisung?Ah ama doğru üvey olduğu için..."

"Sesini kes ve minhonyu bırak."

Önümde ki beden ayağa kalktı.Simsiyah olan gözleri önce kahveye sonrada en doğal rengi olan maviye döndü.Gözlerimiz kesiştiğinde kollarımı etrafına sımsıkı sardın.

"Neden beni seçmedin?"

"Bunu sonra konuşalım ha sevgilim,şimdi saraya dönmeliyiz."

(Saray'da)

"NE DEMEK ÖĞRENMİŞ JİSUNG BU HALKA YAYILIRSA NELER OLUR BİLİYOR MUSUN?"

Saraya gelip diğerlerini şifa odasına yollamış abim ve ben babamın yanına gelmiştik.Babam minho'yu seçtiğim için kızmamıştı.Luna'nın gerçekleri bizden duymamasıydı.Konuşmaya başlayacaktım ki içeriye öfkeden gözü dönmüş bir Luna girdi.

Gözleri kırmızının en koyu tonuydu.Herkesi görmezden gelip abimin tam karşısında durdu ve suratına yumruğu geçirdi.Annem şaşkınlıkla ağzını kapatırken babam muhafızlara Luna'yı tutmaları için işarte verdi.Muhafızları durduran ise abimin işareti olmuştu.

"Bu onun ile benim aramda kimse karışmayacak."

Korkuyla ikisine bakıyordum.Luna yumruklarını sıkmış kırmızı gözlerini abimin yeşil harelerine dikmişti.

"Bu bana gerçeği anlatmadığın içindi."

Bu sefer diğer yüzüne yumruğunu geçirdi.

"Bu da masum olduğun halde yıllarca ceza çektiğin için"

Yüzünde acı bir gülümseme oluştu Luna'nın belli ki Hera'nın anlattığı hikayeye kanmamış ve gerçekleri öğrenmişti.Babama doğru döndü bu sefer.

"Kanunları biliyorum.Cezayıda siz bir ferman yayınlatıp halka doğrusunu anlatın kralım daha sonrada cezayı uygularsınız."

Babam gözlerini karşısında ki alfaya dikti.Ona nasıl kıyabilirdi.Yıllarca kızı olarak büyüttüğü sahiplendiği kişiyi nasıl tek bir hüküm ile hayattan kopara bilirdi.Luna ellerini öne doğru uzattı.

"Gereğini yapın kralım adalet yerini bulmalı."

Babamın gözleri dolmuştu.Ama engel olamazdı.Han klanının bir kanunu vardı ve yıllardır bu kanun sayesinde ayakta kalmıştı.Luna'yı zindana götürülerken daha fazla dayanamadım.

Kendimi odama atıp en kuytu yere çekildim.Onu kendi ellerimle ölüme atmıştım.

"Jisung gelebilir miyim?"

"Gel Minho.."

İçeri girip yanıma oturdu başını omzuma yasladığında o çam kokusunu derin derin içime çektim.Kokusu beni dünyanın gerçeklerinden soyutlayan tek şeydi.Dakikalarca o halde kaldık.

"Hera..."

"Ne olmuş hera'ya.."

"Kral tarafından idam edilmiş hırsı yüzünden krala saldırmış."

Şaşkınlıkla kendisine doğru döndüm.Sabah hayatımızı mahveden kız gece ölüyordu.Hırsına yenik düşmüş ve kendi hayatına son vermişti.

"Jisung Lunaya ne olacak?"

"Hiç bir şey Minho emin ol onu kurtaracağız üzüldüğümüz yeter artık."

Kollarını belime sardığında bende kendisine karşılık verdim.Kafasını göğsüme yaslayıp o halde uykuya daldı.Huzurum tam yanımdayken her şeyi yoluna koymam gerekti.

(Sabah)

Sabah uyandığımızda sarayın dış kısmından bir sürü gürültü geliyordu.Kollarımdaki bedeni uyandırmadan kalkıp cama gittiğimde beni şok edecek görüntüyle karşılaştım.Sarayın bahçesine uzak krallıklarda kullanıldığını bildiğimiz ejderhalardan biri konmuştu.Heman önünde iki kişi duruyordu.

Luna ve Eun...

Minho uyanıp yanıma geldiğinde en az benim kadar şaşkındı.Ejderha kafasını kaldırıp gözlerini bize çevirdi.Aynı anda Luna'da yaptı.

☆Abi sana herşey için teşekkür ederim.Beni bunca zamana kadar koruyup kolladığın için seni seviyorum.Şimdi gerçek krallığıma dönmem gerek Eun Mi benimle gelmeyi çok istedi.O da sizi seviyor.Düğününüze bizi çağırmayı unutmayın☆

Minho'yla dönüp şaşkınlıkla birbirimize baktık.Daha sonra kardeşlerimizin beyaz renkli koca yaratığa binip bize el sallamasına karşılık verdik.

Herkes mutluydu.Her şey yolundaydı.

Yanımda ki bedenin dudağına nari bir öpücük kondurdum.Gözleri bir okyanus gibi masmavi olmuştu.

"Öp yada terk et beni sevgilim.."

"Çünkü ben sana bağımlıyım.."

FİNAL

Öncelikle merhaba evet süpriz yumurtadan çıkar gibi bir final oldu.

Öncelikle bu benim ilk kitabım ve oldukça çok mantık ve yazım hatası vardı.Elimden geldiğince düzgün yapamaya çalıştım.

Artık hayattan bıkma noktasına geldiğimde arkadaşlarımın tavsiyesiyle yazmaya başladım bu kitabı başta hiç umudum yoktu.

Fakat ilk oy ve yorum yapan en yakın arkadaşımdan sonra yapan kişiler oldu.

@park_yoona1234

@SexyKids

Okulda ve arkadaşlarıma okurum olarak bahsettiğim kişiydi.Kitaba yaptığı yorumlar için çok teşşekür ediyorum.

AMA

Yazarınız Nam Ra yine burada en kısa zamanda yeni kitabıma başlayacağım.

Tabii buna yapılan yorumlarınız ve bu kitabın okunmasına bağlı.

Özel bölüm paylaşacağım merak etmeyin.🥰🥰🥰

Hoşçakallınnnnn.

~Nam Ra

War MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin