~16

222 29 8
                                    


(Jisung)

 Kılıçlardan  ve hançerden asla korkmamıştım.Ama şu an boynuma dayanan metalin soğuklu beni ürpertiyordu.Kemiklerim kitlenmiş gibiydi kıpırdayamıyordum.Öfke dolu gözlerle arkama bakıyorlardı.

"Bir daha uyarmayacağım Luna!"

Bıçağı boynuma biraz daha bastırınca minik bir sızı hissettim.Boynuma doğru yayılan sıcaklıktan kesildiğini anlamıştım.

"Minho şu sacmalığı kes ve jisungu bırak.Yoksa..."

"Yoksa ne bir masumu öldürdüğün gibi benide mi öldürürsün Bang Chan"

Abimin gözleri afallamış bir ifadede takılı kaldı.Daha sonra gözlerinde ki şaşkınlık ifadesi yerini öfkeye bıraktı.Gözleri thidralara özgü yeşil renge dönüyor arada laciverte kayıyordu.

"Luna tut onu kriz geçirecek..!!!"

Luna abimi kollarından tutup geri çekti.Minho'nun bıçağı boğazıma bir az daha bastırmasıyla kafamı havaya kaldırdım.

"HİÇ BİR ŞEY BİLMİYORSUN"

Arkamdan sesiz bir kıkırtı duydum.

"Hadi ama bangchan yanında ki kız babasını senin öldürdüğünü bilse,ha pardon üvey olduğunu bile bilmiyordur kesin."

Bu sözlerden sonra Luna'nın öfkeyle bakan gözlerini şaşkınlık kapladı.Kırgın gözleri önce beni sonra abimi buldu.Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı ve öfkeli gözleri tekrar yerine geldi.Abimi bırakıp yavaş yavaş bize doğru yaklaştı.Gözleri kırmızının en koyu tonuna dönüşmüştü.

"Şu an Hera nın kontrolü altındasın Minho o yüzden bir şey demiyorum."

Arkamdan yükselen kahkaha içimde soğuk rüzgarlar esmesine sebep oldu.Bıçağı boğazımdan çekip sırtıma doğru getirdi.

"Zekisin prenses ama söylediğim gerçek sen evlatlıksın ve babanı arkanda abi dediğin şahıs öldürdü."

Luna gözlerini benimkilere sabitledi sonra bakışlarını askerler tarafından tutulmuş Jeongin ve changbine kaymıştı.Bir planı var gibi duruyordu.

⊙Zamanı geldiğinde Minho yu tutmanı istiyor.⊙

Alfam sayesinde planını öğrenip onaylarcasına kafamı salladım.Belimde gezen bıçak sırtı açık olan giysiden tenime temas ettikçe huzursuzlanmaya başladım.

⊙şimdi⊙

Luna kurt formuna girip Eun'u tutan askerin üst0ne atladı.Changbinve jeongin kendilerini tutan askerlerden birkaç hamle ile kurtulmuştu.Hızlıca arkamı dönüp Minhonun bileğini yakaladım.Sırtına doğru büktüğümüde ilk defa göz göze geldik.

Göz bebekleri simsiyah olmuş ürkütücü bir hal almıştı.Yüzünde hamlemi beklemediğine dair bir şaşkınlık vardı.O minho değildi.Hera nın kontrolü altındaydı.

"Seni uyarıyorum Hera.Hemen Minho yu bırak"

Alaycı bir kıkırtı yayıldı etrafa.

"Ona çok değer veriyorsun ji."

"Ne yapmaya çalıştığını bilmiyorum hera.Derdin Lee krallığı değil mi? Luna ya az öncekileri anlatıp ne yapmaya çalıştın?"

"Hadi ama hiç eğlenceli değilsin.Kardeşine her şeyin doğrusunu anlatmam suçum mu?Ah,doğru ya gerçekler ortaya çıkarsa onu idam etmek zorunda kalırsın?"

Kafasıyla arkamı işaret edince Euna sımsıkı sarılmış Luna'yı gördüm.Abim ve diğerleri askerlerden kurtulmuş bizi izliyordu.Tekrar önüme döndüm.

"Hadi ama jisung bu kadar aptal olma krallığın dört bir yanında halkının güvendiği konumlarda olan adamlarım var gerçeği haykıracaklar."

"Sade gel Hera sade gel..."

Kolunu hızlı bir hareket ile elimden kurtardı.Bıçağı kenara attıktan sonra gelip önüme diz çöktü ve ellerini yere bastırdı.Öfkeyle dişlerimi sıktım çünkü bu hareket han krallığında idam mahkumlarının hareketiydi.

"Önünde 3 seçenek var han jisung.1. Olarak ya minhoyu bırakırım ama tüm gerçeği halka ve Luna'ya anlatırım.Bu Luna'nın ölmesi demek.Ya da 2.seçenek Luna'yı babasının masum olduğuna ve Chan'ın öfkesine yenik düşüp onu öldürdüğü yalanını yayarım."

Lanet kadın beni çıkmaza sokacak bir bilgi veriyordu.Kafamı çevirip Luan'ya baktım.Keşke ona gerçekleri daha önce anlatsaydık diye geçirdim içimden.Chan yıkılmış duruyordu ve bir bana bir Luna'ya bakıyordu.

Tekrar önüme döndüm.

"Ya 3.seçenek..."

"Tam şu an Minho'nun kafasını kesersin ve benim Lee krallığının başına geçmeme yardım edersin.Bende sizi sonsuza  kadar rahat bırakırım."

"Ne??."

"Duydun işte Han Jisung ya kendi ellerinle abin veya kardeşinin kafasını kesersin yada hayatına sadece kaos getiren bir prensin kafasını..."

"Tercih senin.Ya kardeşin veya abin ya da Lee minho.."

16.Bölüm sonu

Selammmmm. Yeniden geldim.Şimdi sizi kaos ve bilinmezlik içinde bırakıp gidiyorum.

Hikaye aldı başını gidiyor nerede koparsa artık...

Bu arada bakıp kaçanlar var oy ve yorumları unutmayın.

Oy ve yorum az olursa fici angst yaparım.(Yapamam bu arada angst sevmiyorum.)

~Nam Ra

War MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin