Aşk nedir?Ben cevap vereyim kişiyi neden sevdiğini bilememektir.Onu O olduğu için sevmektir.Aşk bazen öyle bir duygu olur ki.Kalbiniz beyniniz uzuvlarınız her şeyi devre dışı bırakır.
Yanımda uzanan eşimin saçlarını gözünden çektim.Hamilelik ona ne kadar da yakışmıştı.Evet,aklımı kaçırdığımı düşünüyor olabilirsiniz.Gece yarısı yatağa oturmuş eşimi izliyorum.Onu ilk gördüğüm zaman geldi aklıma...
Ayağa kalkıp sarayın terasına çıktım.Abim ve Hyun demirlere yaslanmış birbirleriyle sohbet ediyorlardı.
"Gece gece uyku tutmadımı?"
Konuşmam ile bana doğru dönüp elleriyle gel işareti yaptılar.Yanlarına gidip direğe yaslandım.
"Tutmadıda sen neden uyumadın?"
"Minho'nun fermonları o kadar dengesiz ki uyutmadı."
Beraber gülüşüp önüme doğru döndüm.Dolunay önümüzdeki büyük göle doğru vuruyordu.Hyunjin in sarayındaydık.
"Baba..."
Arkadan gelen ses ile o raya döndük.Seulji eliyle gözünü ovuşturarak bize bakıyordu.
"Seul ji neden uyumadın güzelim?"
"Oda çok korkutuch benimle kalsana.."
Abim gülümseyerek onu kucağına aldı ve içeri gitti.Bende Hyunjin e doğru döndüm.
"Ya Hyunjin sen abim ile neden küsmüştünüz?"
"Kuzen şimdi şöyle bir gün canım sıkıldı dedim ava çıkayım.."
"Eeeee?"
"Ya susda dinle."
"Tamam tamam"
"Neyse o zamanlarda Chan hyung daha kadim ormandaydı.8 yıldır falan görüşmüyoruz doğal olarak hatırlamıyorum.Neyse biz askerlerle girdik ormana bir av arıyoruz.En sonunda gördük.Tam üstüne atlıyacağım sırada siyah bir kurt üstüne atladı.Tabii bende sinirlendim..."
"Askerlere emiri verdin."
"Öyle işte ondan sonra Chan hyung bana fena kızdı."
Bakışlarını uzaklara dikti.İkimizde bir süre hiç konuşmadan ayı izliyorduk.
"AHHHHHHHH"
Aniden duyduğum Minho'nun sesi ile hemen aşağı koştum.Hyunjinde tam arkamdan geliyordu.Odamızın olduğu koridora girdiğimde Luna önüme geçip beni durdurdu.
"LUNA ÇEKİL ÖNÜMDEN."
"Abi bi sakin-"
"Ahhh"
İkinci kez duyduğum çığlıkla Luna'yı duvara doğru savurmuştum.Gözüm dönmüş gibiydi.Aniden abim kolumdan tutup beni duvara sabitledi.
"Abi bırak bırak beni."
Elinden kurtulmaya çalışıyordum.Ancak thidra olduğu için gücüm yetmiyordu.Tekrar ona bağıracaktım ki aniden yükselen bebek ağlaması lafımı boğazıma düzdü.
Dizlerimin titrediğini hissediyordum.Koridora dolan limon ve çam kokusu muhteşem bir harmoni oluşturuyordu.Abimin omuzlarından tutarak yere çöktüm.
"Be-be......"
"Doğum aniden başladı.Sakinleşmen lazımdı.Minho'nun yanında olsaydın onu daha çok yorardın."
Dolu gözlerle ayağa kalkıp odaya doğru adımladım.Kapıyı açtığımda ikisini gördüm.Aşık olduğum kişi ve oğlum....
"Ji baksana ne kadar tatlı."
Yavaşca yatağa doğru yaklaştım.Oğlumu kucağıma aldığımda kırıla bilecek bir porselen bebek gibi tutuyordum.İçeri Felix ve Eun girdiğinde hızla Minho'ya sarıldılar.
"Abi seni çok seviyoruzzzz~"
Hemen ardından yeğenlerini tek tek kucaklarına aldılar.Bangchan ve Seungmin girdiler.
"Vay be küçük jis büyümüşte baba olmuş"
"Abiii~"
Sıkıca bana sarıldı.Şu an hayatımın en güzel günüydü sanırım..
"LUNA AMAN TANRIM NE OLDU SANA?"
Luna kapıda durmuş şefkat ile Minho'ya bakıyordu.Eun yanına gelip elini yaraya koyduğunda acıyla inleyip geri çekildi.
"İki dakika yanlız bırakmaya gelmiyorsun.Şu haline bak,yok kaç yaşındasın ne yaptın yine ha?"
Luna önünde duran ve kendisini azarlayan sevigilisini kolundan tutup kendine çekti ve kulağına bir şeyler fısıldadı.Eun kulaklarına kadar kızarıp onu iteklemsine sebep oldu.
"Dua et baba oldun abi yoksa bunun bedelini öderdin."
Ortamı bir kahkah aldığında önce bana ardından Minho'ya sarılıp Bang chan'ın kucağından yeğenini aldı.
"İsim düşündünüz mü?"
Minho'yla bir birimize baktık neden bunca zamana kadar düşünemeiştik.
"Şeyyyy hyun je olsun mu bence çok yakışır."
Seul ji nin konuşmasılyla ikimizde onayladık.Minho kucağına tekrar aldığında hep beraber sarıldık.
"Ailemize hoş geldin.Hyun je."
Son___________
Selammmmmmmmmm.Özel ve yeni bölümle geldim.
Oy ve yorumları unutmayın lütfen.
Ayrıca yorumları lütfen eksik etmeyin alakasız bir konuda bile yazabilirsiniz.
~Nam Ra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War Minsung
Fanfictionİki krallığın prensesleri abilerinin tanışmasını sağlarsa... Semesung?!!!,