12. Picknick

40 3 0
                                    

'We kunnen naar het park gaan.' Stelt niall voor. 'Bij Kevin!' Grapt louis. 'Haha, maar het park is leuk. Wat denken jullie?' Vraagt Louise. Iedereen knikt:'het park is perfect. Dan nemen we een picknick mee. Goed?' Als we in het park zijn vinden we een leuk plekje in de zon. 'Perfect.' Zegt Liam. Hij legt een deken neer en neemt de picknick:'kom er bij!' Zegt hij enthousiast. Na een uurtje liggen we daar zog steeds. Gezellig te picknicken in de zon. 'Vangen!' Roept Jonas terwijl hij een druif gooit naar lise. 'Wacht, ik hen hem niet!' Lacht lise. 'Opnieuw dan.' Hij gooit een druif. 'Gelukt!' Juicht lise. Ze krijgen de slappe lach. Niemand kan zijn lach bedwingen. Iedereen lacht mee tot Harry hen onderbreekt:'shh, de mensen kijken ons raar aan.' Maar daarom gingen we juist meer lachen. 'Ik hou van jullie allemaal en ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen.' Zegt louis uit het niets. 'Ik hou ook van jullie en ik ben ook zo blij dat ik jullie ken!' Antwoordt anke. Iedereen is het er mee eens. Na uren lachen, zingen, knuffelen en gek doen is het tijd om te gaan. 'Ik wil niet weggaan.' Zegt Luna met tranen in haar ogen. 'Niemand.' Antwoordt louis en geeft haar een knuffel. Iedereen komt erbij en het wordt één grote groepsknuffel. De knuffel lijkt wel eeuwen te duren. 'Nu is het echt wel tijd.' Besluiten we. 'Dag jongens, we gaan jullie missen.' De jongens zeggen met een krop in hun keel op hun beurt:'daag, wij gaan jullie ook missen.'

A dream came trueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu