29.Bölüm

662 41 5
                                    

***

Şuan nerde miydik?

Tabiki Çağan Hocanın arabasındaydık nereye gittiğimizi bilmiyordum sadece gidiyorduk. "Hocam-" derken bana döndü "Çağan diyeceksin Özdemir." Dedi sakince "Ant olsun bir daha bana hocam dersen şu saniye mesleğimi bırakırım" oooo çok kritik..

"Tabi Çağan diyorum o zaman" dedim kısık bir sesle "Çağan nereye gidiyoruz?"

Bu soruyu 19382041 soruşum...

"Süpriz" derken o da benden bezmiş gibiydi "Gidene kadar sana söyleyemeyeceğim gittikten sonra söylesen ne anlamı var salak!

"Baş harfini söyle"

"E"

E ile başlayan nereye gidiyor olabilirdik ki?

Ev, evlilik dairesi, emlakçı...

Hayır saçmalama Damla!

Derken tanıdık sokaklara girmiştik, lanet olsun...

Hayal kırıklığı ile "Etüt" diye mırıldandım. Çağan bana bakarak gülümsedi "Evet doğru bildin aferin Özdemir!" Aman ne güzel!!!

"Peki Hoca- Öhm Çağan bizi niye etüte getirdin?" Cidden yani neden etüt!?

Çağan sırıtarak bana baktı "Süpriz!" Diyerek arabayı park etti. Yani böyle süpriz yerin dibine batsın...
Ama Tabiki Çağana öyle demedim sevimli sevimli sırıtarak gözlerine baktım.

İkimizde arabadan inerken ben aşırı siniriydim neden etüt ya!

Etüte girdiğimizde aşırı sessiz ve karanlıktı, acaba neden(!)

"Çağan sencede çok korkunç değil mi?" Derken onun koluna yapışmamak için kendimi zor tutuyordum. Bana bakıp "Ne korkunç Özdemir anlamadım." Dedi

Ananın rahmi korkunç Çağan, BOMBOŞ BIR ETUT VE KAPKARANLIK

"Yani boş ve karanlık ya..." dediğimde kahkaha attı "Çocuk musun sen Özdemir karanlıktan mı korkuyorsun?" Hıhh bunun çocuklukla ne alakası var pardon?

"Ne alaka büyüklee korkamaz mı?" Dediğimde geri adım atarak "Tabiki de korkabilir ama bunlar basit ve üzerinden gelebileceğin korkular" kaşımın bir tanesini kaldırarak ona sertçe bakmaya başladım.

"Nasıl üzerinden gelebilirim Çağan korkuyorum." Tch

Çağan, "Şuan da karanlık ama burada durabiliyorsun?"

Kısık sesle bir kahkaha attım "Çünkü sen varsın eğer bir öcu varsa ki bence var. O seni afiyetle karnına indirirken benim kaçmak için bolca vaktim olacak." Yalan atanı sikmiyorlar diye bol keseden sallayan Damlaya selam olsun.

"Ha yani bir canavar bana saldırsa beni kurtarmak yerine kaçacak mısın?" diye sordu.

Onu onaylayarak "Tabii ki kaçacağım neyim ben Superman mi?" Çağan dediğime güldü "Dürüstsün"

"Bencilim" Bu bir marifetmiş gibi demem yok mu.

"Özdemir saçmalama canavar diye bir şey yok biz neyi tartışıyoruz?" Hah sen öyle san

"Ne demek yok, Bal gibi de var bizim komşu Necmi görmüştü gece saat 3 de" dediğimde tek kaşını kaldırdı "Necmi erkek mi?"

"Yok kız amına-" o cümleyi yavaşca yut...

Aşk-ı Etüt.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin