Çağanla ilişkimiz sesiz sedasız geçiyordu ta ki geçen gün onun evine gittiğimizde onun eşyalarının arasından bulduğum resmi görene kadar. Resimde Çağan bir kıza sarılmış -ki fazlasıyla yakın bir şekildelerdi- ve gülümseyerek birbirlerine bakıyorlardı.
Resim baya eskiydi büyük ihtimal lise yada üniversite yıllarından kalmaydı.
Ben tam Çağan o kızın kim olduğunu soracakken Çağan gizli bir şeyi bulmuşsum gibi resmi benden almış ve odasından çıkmamı istemişti. Zaten i günden geri aklımda tek biri soru vardı.
Kimdi o kız?
Eski sevgilisi olabilir ama bunu benden neden saklasın ki sonuçta ikimizde eski ilişkileri olabilir bu oldukça normal bir durum.
Ama benden sakladıysa durum normal değildi.
Karısı mı acaba
Yohhğğamına dedim kendi kendime abartma Damla.
Çağan arabayı sürerek ara ara bana bakıyordu en sonunda sordu "Bir sorun mu var?"
"Bir sorun mu varmış gibi duruyorum?"
"Evet evden çıktığından beri konuşmuyorsun"
Durdum o kutu olayından beri hiç konuşmuyordum çünkü saçma sapan teoriler üretmekle meşgulum.
"Hayır bir şey düşünüyorum" dedi bu sefer kaşlarını çattı ve bana dönüp "Ne oldu neyi düşünüyordun?"
"O fotoğraftaki kimdi ?"
"Kimse."
"Kardeşin falan mı?"
"Hayır benim sadece bir tane kardeşim var onuda tanıyorsun Balım"
"Kaç yaşında?"
"13"
"O kız kimdi?"
"Kimse."
"Karın mı?" Diye sorunca dehşete düşmüş gibi bana baktı "Şakaydı canım." Değildi.
"Üniversitenden bir arkadaşım" diyerek önüne döndü
"Benden neden sakladın?" Cidden bunu çok merak ediyordum.
"Öyle olması gerekti" dediğinde derin bir nefes verip konuyu kapattım.
Belli ki bilmemi istemediği şeyler var sonuçta özel hayat diye bir şey var canım.
Çok geçmeden üniversiteye varmıştık.
Çoook güzel...
Çağan bana dönüp "İstersen burada bekle istersen benimle gel" dediğinde "Buralarda biraz dolaşsam?"diyerek ona dönüm.
"Sen bilirsin" diyerek yanağına bir öpücük kondurdu uzaklaştı.
Ben şaşkınlıkla Üniversiteyi dolaşıyordum.
Bahçesi büyüktü bir sürü kişi dışarıda oturuyordu.
Dolaşırken kantine benzeyen bir yer bulup bir kahve içmek için girdim.
Tezgahta ki abiye dönüp "Bir kahve alabilir miyim?" Diyerek gülümsedim.
Adam kafasını sallayarak kahveyi uzattı boş masalardan birine oturup kahveyi yudumlamaya başladım.
"Boş mu?" Yanıma tahminen Çağan yaşlarında bir çocuk gelmiş bana bakıyordu.
Sarıya çalan saçları ve mavi gözleri vardı boyu ise hemen hemen 1.80 veya 1.85 gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Etüt.
Humor"O kadar işlem yaptıktan sonra sıfır çıkan X Allah senin de belanı versin" diye mırıldandım ve önümde ki deneme kitapçığına boş boş bakmaya başladım. "Kitapçığı gözlerimizle öldürmek yerine soruyu çözemeye çalışmak daha mantıklı bir hareket olur Da...