14.Bölüm

1.4K 80 22
                                    

 Öncelikleee ben bu kitabı nerdeyse iki yıl önce yazıp geçen yılın sonuna doğru da yayınlamıştım. Şimdi tekrar yayınlayım diyorum ama bir bakarım bu kız çok saçmalamış kendimden soğudum sdaısuffseaıuf bir Allahın kulu da çıkıp "ne yazıyon lan sen" dememiş o yüzden kitabın senaryosunu değiştircem hehehe neyse şimdi okuyabilirsiniz buyrun efenim kitaba geçelim...


"Hocam şu konuya açıklık getirelim ben sizin öğrenci-" Çağan hoca oldukça ciddi bir şekilde beni dinliyordu. "Ya da açıklık getirmeyelim hocam ne diyim" dediğimde kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı.

"Cidden biraz önce yaşanan olaya tepkin bu mu Özdemir, bir şey demeyecek yada bağırıp çağırmayacak mısın?"

"Aslında -" derken bu gergin ortamı bir melodi sardı 'Mevzu Derin Konu Gözlerin Ooo Hanelerine Hapsettin' Utançla telefonu sessize aldım.

Sakın Açma' adlı kişiden 1 cevapsız arama

Bana merakla bakan Çağan Hocaya dönerek "Hocam önemli olabilir bir dakika lütfen" diyerek oradan uzaklaştım. Sinirle biraz önce beni arayan kişiyi geri aradım. "Ne var lan! arama demedim mi ben sana beni" diyerek karşı taraftan cevap bekledim.

"Kaan sana diyorum arama demiştim sen hangi yüzle arıyorsun lan beni" diyerek devam ettim. Kaan telefonun diğer ucundan gülerek konuştu. "Damla sakin ol ama böyle anlaşmayız" diyen sesi telefondan daha yakın geliyordu.

Sesi niye yankı yapıyor bunun

"Ne değün oglim bağhk pehinim damarımı attıtırma!" Diye saçma bir ağız yapmıştım. Bu günlerde zaten çok saçmalıyordum.

"Gel de yüzüme söyle bunları bok su damlacığı" dedi kahkaha atarak.

"Nereye gelim Sapanca ya mı?"

"Of Damla sokağın başındayım"

"Defol git lan mahallemden!" Diye bağırırken sokağın başına yürüyordum. Kaan beni kale bile almıyor telefonun diğer ucundan kahkahalar atıyordu. "Kaan bas git oglim seni ittirtmeden defol git"

"Of Damla bir de bayıl istersen hem kim o adam söyleyim mi seni Fatma teyzeme ha, o yüzden benle aranı iyi tut1?"

"Yaaa bir ssssikkkktir oglim" derken Çağan hoca arkamdan bağırdı "ÖZDEMİR NEREYE GİDİYORSUN"

Sinirle bağırdım "Cehennemin dibine hocam gelin gelin utanmayın" Çağan hoca hızlı adimlarla peşimden geliyordu. Adama niye sinirleniyorsun Damla, adam seni izinsiz öpmeye çalışmak ve insanlara sevgilisiyim diyerek ettütü sana zindan etmekten başka ne yaptı ki?

Ben de bu sürede telefonu hızlıca kapattım.

"Ya hocam gelmeyin bir mevzu varda biz Etütte konuşuruz olur mu?"

Sinirle güldü "Ne yani Etütte seni öpmeye çalışmamızı mı konuşacağız hem mevzu diyosun diyorsun istersen yardımcı olayım"

"Yok, hocam bu sevgilisiyim diyerek çözebileceğiniz bir mevzu değil" diyerek iğneleyici bir tavırla konuştum "Ama teklif için sağ olun var olun" diyerek onu hafifçe ittirdim "Hadi hocam evinize gidin" biraz karasız kalsa da gitmişti.

Çağan hocanın gittiğinden emin olduktan sonra tekrar Kaan'ı aradım. "Nerdesin lan puşt" hemen cevap verdi. "Aynı yerdeyim lan puşt" Telefonu yüzüne kapattım. Dediği yere geldiğimde cidden sokağın başına yerde oturmuş duruyordu.

"Of Kaan ciddi misin ya!" Diye ona bağırdım bana bakıp sırıttı.

Ayağa kalkıp hızlıca bana sarıldı "Özlemişim be bok suyu damlası" Ben ise ona sarılmak yerine kolumu boynuna geçirerek onu yere çektim.

Aşk-ı Etüt.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin