***
Son 10 bölüm arkadaşlar sonra welcome to final..."Ne bir daha söyle" dedi heyecanla "Bir daha söyle ki emin olayım" neyi kast ettiğini anlamasamda mırıldandım "Seni seviyorum Çağan-" dememle dudaklarımın üstünü kendi dudaklarıyla kapattı. İlk başta şok olduğum için hareketsizce durdum ama o ısrarla beni öpmeye devam ediyordu. "Karşılık ver, yalvarıyorum Damla" diye mırıldandı ve eli ile beni ensemden tutarak tekrardan dudaklarımızın birleşmesini sağaldı.
En sonunda içimde oluşan kıpırtı ile dudaklarımı acemiyce hareket ettirdim dudaklarım onun dudaklarındaydı Allahım bu bir delilik.
Çağan hoca yada artık sadece Çağan daha fazlasını istermiş gibi üstüme eğildi eli omuzumdaydı ve yavaş dairesel hareketlerde oksuyordu.
Kendimi zar zor dudaklarından ayırarak "Dur-" dedim "Yaptığımız yanlış" bunu dememle tekrardan üstüme eğilerek fısıldadı "Doğrular kimin umrunda" ve tekrardan dudaklarımız kavuştu.Tamam Damla sakin ol, bu senin ilk öpüşmen değil nede olsa.
Bir süre sonra bu sefer ayrılan Çağan olmuştu (EVET ÇAĞAN AĞAĞAGAĞ)
Bana bakarak sırıttı "Sen beni seviyor musun yani?" Diye sordu "Ne zamandan beri?""İlk sen!"
"Ben en başından beri seviyorum seni..." bu duyduğum cümle kalp atışlarımı hızlandırmıştı, "Ben daha yeni yeni hislerimin farkına vardım" diye fısıldadım "Daha çok kıvılcım gibi sana olan hislerim"
Çağan eli ile saçımdan bir parça tutarak "O kıvılcımı yangına dönüştürmek ise benim işim Özdemir"
Evet hocam nereye bayılıyorduk???"Bu kadar emin konuşmayın ben ayran gönüllü biriyimdir bugün sana yarın ona" Damla adama ne diyorsun kızım saçmalıyorsun!!
"HHmm"dedi sadece hmm, "Şimdi sana Çağan mı diyorum hocam?" Diye sordum ve kurduğum cümle devrik olduğu için tekrardan "Yani Hocam mı diyorum Çağan?" Lanet olsun tdk katlettim.
"Evet Çağan de ama istersen bebeğim, sevgilim, hayatım hatta kocam da diyebilirsin" dediğinde utanarak kızaran yanaklarımı sakladım. "Özdemir çok seviyorum be seni" dedi "Senden bile çok seviyorum seni" Saçmala engiiiiin yaiiiiiiiiii
"Şey ben hala anlamadım sen şimdi 28 yaşında birisin??"
"Evet ama unutma yaş sadece bir rakam" dedi ve heycanla konuştu "Benim dedem ve annenem arasında 13 yaş var"
Yuhh
"Sence bu normal mi?"
"Yok öyle demek istemedim ama mutlulae işte hem erkekler geç olgunlaşır..." Bu kesinlikle doğru bir bilgi yayabilirsiniz arkadaşlar...
"Ben düşünmek için biraz zamana ihtiyacım var" dedim konuyu kapatmak adına "Bir süre-" tam cümlemi devam ettirecektim ki Çağan sinirle lafımı böldü
"Hayır!" bunu derken fazla ciddiydi "Süre falan vermiyorum seviyorsan seviyorsundur sevmiyorsan sevmiyorsundur bunun için süreye ihtiyacın yok Özdemir?"
"Hayır var"
"Yok"
"Var" diye direttim.
"Yok" diye tekrarladı "Ben yoruldum Damla yeminle yaşlandım yakında kalk krizinden gideceğim diye korkuyorum"
"Sen zaten yaşlısın" dedim kinayeli bir sesle "Daha ne kadar yaşlana bilirsin ki?"
Gözlerini pörtleterek "Ben mi yaşlıyım ulan daha bugün Balımın bir arkadaşı benle flört etti cazibem 7'den 70'e herkese işliyor" bunları kibirle değil sinirle ve inanarak söylüyordu.
"Bana işlemiyor" dedim altta kalmamak adına bu sefer beni öpecekmiş gibi dudaklarıma yaklaştı nerdeyse dudaklarımız değicekti ben gözlerimi kapatmış ve nefesimi tutarak hamlesini bekliyordum ki kulaklarıma Çağanın kahkaha sesi ilişti "Kalp atış sesini buradan duyabiliyorum Özdemir sende en az benim senden etkilendiğim kadar benden etkileniyorsun" diyerek uzaktaştı ve arabayı çalıştırdı.
"Nereye gidiyoruz?"
"Süpirz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Etüt.
Humor"O kadar işlem yaptıktan sonra sıfır çıkan X Allah senin de belanı versin" diye mırıldandım ve önümde ki deneme kitapçığına boş boş bakmaya başladım. "Kitapçığı gözlerimizle öldürmek yerine soruyu çözemeye çalışmak daha mantıklı bir hareket olur Da...