Sınav haftanız nasıl geçti
Oy ve yorumları unutmayalım.
🍯
"Özdemir" dedi sakin bir tonla "Açıklayabilirim." Lan şu kelime bir beni mi geriyor?
"Pardon hocam bakın HOCAM diyorum bana bir şey açıklamak zorunda değilsiniz çünkü ben merakta etmiyorum!" bal gibi de meraktan ölüyordum.
"Damla bir dinle açıklama izin ver." Dedi tekrardan "HAYIR!" dedim neye sinirlendiğimi bile bilmiyorken bağırarak "Umurumda değilsin-iz!" Son anda siz diyerek atarlı bir şekilde Furkana doğru ilerliyordum ki duyduğum cümle ile duraksadım "Seni seviyorum!" Bunu parkın ortasında bağırarak söylemişti.
Af buyur?
Adımlarım durunca şaşkınca ona bakmaya başladım "Af buyur?" Dedim içimden geçen ilk cümleyi söylerken. Çağan hoca küfür ederek kafasını başka bir tarafa çevirdi "Duydun işte Özdemir seni seviyorum"
Neler oluyor hayatta,
Bi de şu rüyam gerçek olsa olsa
Sabah olup uyanınca her şey aynı kalsa.."Hocam şakanız komik değildi-" derken tam araya girecekti ama izin vermeyerek hızlıca devam ettim "-Şaka değilse daha daha komik değildi" diyerek tekrar gitmek için arkamı döndüm "SANA SENİ SEVDIGINI SOYLEYEN BIRINE VEREBILECEGIN TEPKI BU MU ÖZDEMİR!?" Hayır hayır hayır...
"HOCAM NE DEMEMİ BEKLİYORSUNUZ!" Dedim sinirle "Beni sevdiğini" bunu derken o kadar masumdu ki. Damla sende seviyorsun bu adamı.
"Hocam bunu konuşmak için burası doğru bir yer değil hem-" derken gözlerim Balımı buldu "Kardeşiniz" dedim ve Furkanı göstererek "Ve Arkadaşım" Çağan kafasını sallayarak "O zaman müsait olan bir yere gidelim Özdemir" diyerek Balıma döndü "Aşkımı ara gelsin seni buradan alsın" diyerek bana döndü "Gel gidelim" diyerek elimi tuttuğu gibi beni çekmeye başladı. LAN LAN LAN NE OLUYOR OLUM.
"Hocam Furkan-" derken bana döndü "Şuan aklına gelmesi gereken son kişi o Özdemir!" Dedi ve arabaya doğru ilerledik neyime güvenerek şuan Çağan Hocayla gittiğimi bilmiyordum ama gidiyordum işte.
Arabaya bindiğimizde ikimizde tek bir kelime etmedik.
On dakikaya yakın sessizce oturduktan sonra sordum "Neden yalan söylediniz?"
"Bilmiyorum galiba beni öğretmen olarak görmenden korktum"
"Ama öğretmenimsiniz"
"Kahretsin biliyorum ama o an öyle yaptım" sitemli kurduğu cümleleri fazla sakin ve sessiz söylüyordu.
"Gerçek yaşınız kaç?"
"28" dediğine gözlerim kocaman açıldı "NE!" verdiğim tepki ile kafasını direksiyona vurdu "28 ime yeni girdim" iyide bu hiç bir şey değiştirmiyor!
"Ama hocam neden, neden böyle bir şey yapıyorsunuz!"
Kafasını yasladığı direksiyondan kaldırarak "Çünkü seni seviyorum tamam mı bunu anlamak bu kadar mı zor Özdemir SE Nİ SE Vİ YOR UM!" Dedi sinirle, "Bende bunu anlamıyorum beni niye seviyorsunuz!"
Bana döndü ve hiç bir şey demeden bakmaya başladı "Neye bakıyorsunuz hocam?"
"Mal mısın diye bakıyorum" dedi "Galiba biraz."
Gözlerimi büyüterek "Hocam anlayın bu ilişki olmaz yaş falan önemi değil biz hep kavga ediyoruz!" Dedim sinirle "Kesin sevgili olsak ikinci günü ayrılırız!"
"Hadi deniyelim o zaman" dedi "Emin ol ayrılmayız"
"Hocam-"
"Damla" dedi "Hoca demesen?" Ne diyem hoca hanım mı diyem şah mi diyem he gamze!
Hayır bunun yeri burası değil konuya dönemem lazım.
"Ne demem lazım Hoc-" derken durdum "Ne dememi istersiniz?"
"Çağan de" dediğinde gözleri parladı. "Bu kadar çok mu istiyorsunuz?" sorumu kafa sallayarak onayladı.
Sen bu adamı seviyor musun kızım.
Galiba
Yakışıklı mı adam.
Evet
Seni seviyor mu?
Evet fazlasıyla
Parası- neyse orayı boşver
O zaman niye reddediyordum?
"Özdemir bir şey de gözünü seveyim" dedi yalvaran bir sesle artık demem gereken şeyi bildiğim için tebessüm ettim ve "Seni seviyorum Çağan" dedim.
&*&*&*&*
SONUNDA KURTULDUM ŞUNLARDAN HADİ SEVGILI OLUNDA BEN DE RAHATLAYIM!
WELCOME TO SEVGILI SAHNELERI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Etüt.
Humor"O kadar işlem yaptıktan sonra sıfır çıkan X Allah senin de belanı versin" diye mırıldandım ve önümde ki deneme kitapçığına boş boş bakmaya başladım. "Kitapçığı gözlerimizle öldürmek yerine soruyu çözemeye çalışmak daha mantıklı bir hareket olur Da...