Lan Wattpad ulan wattpad 2 bin kelimelik bölümün yarısı silinmiş şuan fark ettim baştan yazmam lazım olaraları offf
Neyse şuan bu bölüm eksik tamamlanınca söylerim
Neyse silinen yerleri yazana kadar buraya da özet bırakayım Damla Efkenle tanıştığı parka gidiyor onu arıyor bulamıyor sonra Uras Neva ve Ömerle buluşma kararı alıyorlar kola almak için girdiği markette Efkeni kasada görüyor burda falan mı çalışıyon diye konuşurken Damla onu da davet ediyor Efken de kırmamak için uğrarım diyor
Neyse ben devamı yazana kadar dedim gibi dursun bu burda by
"Hocam bakın valla polis götürdü beni!" Diyerek isyan ettim.
Yalan söylerken valla diyorum amk çarpılacam
Beni yalan söylemek zorunda bırakıyorlardı çünkü Çağan hoca Etütü astığımın ertesi günü ilk dersimiz olan ingilizce hocamızdan izin isteyerek dünkü sınavı yapmak istedi odasına girdiğimden beri tek bir soru soruyordu.
"Polisi değil Damla seni soruyorum dün niye gelmedin?"
Evet yalan zamanı...
"Hocam dün yağmur yağdı ya"
"Eee"
"İşte bende okula bisikletle gittim."
"Eeeeee!" Sinirlenmeye başladı bu adam gene.
"Işte bir sürü solucan sümüklü böcekler falan vardı bende çevre ve hayvan seven biri olarak onları ezmemek için biraz çalkantılı sürdüm."
"Polis ne alaka ve bu bir sebep değil" ULAN POLİS DİYOM POLİS NASIL SEBEP DEĞİL!
"İşte bende tam oraya geliyordum hocam ben öyle garip sürünce trafik polisi iki amca beni alkollü sanmış işte beni alkol testi yaptırmaya karakola götürdüler."
"Kızım konuşmandan falan da mı anlamadılar ayık olduğunu?"
Burada gülmeye başladım. "Kim bilir ne yaşatın polislere..." diye sayıkladı Çağan hoca
"Hocam ilk şaka olsun diye "Ne memuru alkol bey zabaaa kadar burdayız" dedim böyle gevşek gevşek adamlarda şaka olduğunu anlamadılar kimlik istediler benim de yanımda değildi." Ben anlattıkça Çağan Hoca gülüyordu.
Çağan hocanın gülmekten gözünden yaş gelmişti. "Hocam niye gülüyorsunuz zaten ayık olduğunu anlayınca kızdılar bana ben bu psikoloji ile sınava giremem"
Gözlerimi karıştırarak Çağan hocaya baktım inanmış gibiydi.
"Yani benim yüzümden değil demi?" Ya niye senin yüzünden olsun ki?
"Yok hocam ayıp ediyorsunuz siz ne alakasınız şimdi azat edin bitsin bu sürgün de ben sınıfa geçeyim sınav yapmayın nolğur" diyerek iki elimi birleştirdim.
Bu adama yalvardığım kadar gidip Boğaziçi üniversitesinde rektöre falan yalvarsam kesin beni alırdı ya
Çağan hoca düşünüyormuş gibi yaparak elini çenesine yasladı ama asla düşünmüyordu cevabı zaten hazırdı.
"Üçüncü ders sınav olmaya gel" diyerek çıkmam için kapıyı gösterdi.
Hiç bir tepki vermeden odadan çıktım.
"Anasını ananas kabuğuna soktuğumun mandalinası yok mangosu" sesli söveceğiniz zaman sansür kullanmazsanız boku yersiniz.
Kapıyı çalarak sınıfa girdim Melisa hoca dün hasta olup olmadığımı sordu iyi olduğumu söyleyerek Urasın yanına oturdum.
"Bu zalim sınav yaptı mı seni cidden" diye fısıldadı alt dudağımı büzdüm.
"Evet daha değil ama iki ders sonra yapacak sınavı" Uras kaşlarını kaldırdı.
"Niye seni bu ders çağırdı o zaman" sesi hafif yüksek çıkınca Melisa hoca sert bir şekililde
"You dont talk!" Diye bize bağırdı Uras sırıtarak "I'm sorry teacher" Urasın Hocaya dediği şeyin üstüne "Sen anca sorry de zaten-" diye dalga geçecektim ki Melisa hoca öyle bir bakış atmıştı ve cümlem yarım kalmıştı.
...
Etütden erken çıkmıştım kafam biraz karışıktı.
Efkenle tanıştığımız parka gelmiştim.
Ayaklarım beni buraya sürüklemişti yine aynı bakna oturdum.
Acaba buralarda mıdır ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Etüt.
Humor"O kadar işlem yaptıktan sonra sıfır çıkan X Allah senin de belanı versin" diye mırıldandım ve önümde ki deneme kitapçığına boş boş bakmaya başladım. "Kitapçığı gözlerimizle öldürmek yerine soruyu çözemeye çalışmak daha mantıklı bir hareket olur Da...