Çağan Hoca: 76
Çağan Hoca: Bu mu ağladığın not cidden.
Çağan Hoca: Yarın derse geçen hafta verilen test kitabını getir bu akşam içinde 120 soru çöz
Çağan Hoca: İŞLEMLERİ KİTABIN ÜSTÜNE YAP
Oflayarak telefonu cebime koydum.
Çağan hocaya bir haller oluyordu sahada görmek isteyemiyeceğimiz hareketler bunlar.Çağan Hoca: Görüldü atma bana.
Damla: tm hocam
Çağan Hoca: Tm değil Tamam
Damla: Tm.
Çağan Hoca: ÖZDEMİR !
Şu masajı bile onun sesi ile okuyordum bu bir psikolojik sıkıntı bence.
Damla: Bağırmayın hocam!
Çağan Hoca: Bağırmıyorum zaten Damla mesajlaşırken nasıl bağırabilirim?
Damla: Aynen hocam
Çağan Hoca: Özdemir.
Damla: Hocam.
Son mesajı yazdıktan sonra gülerek telefonu kapattım.
"Nerde senin bu Efken gelmiycek mi acaba" diye sordu Neva
"Ne yani sen bu çocuktan hoşlanıyor musun?" Diye sordu Uras.
Bunu duyunca içtiğim tüm kolayı Ömerin suratına fışkırtmıştım.
Ömer sakinca eli ile yüzünü sildi "Ohh Çok şükür yarribihhh" diyerek gülmeye başladı ona katılan Neva ile Urasın sorusu havada kalmıştı.
Hayır ondan hoşlanmıyordum.
Sadece onda farklı bir şeyler vardı ama bu aşk değildi eminim.
Efken: Ben geldim ama sizi bulamıyorum :)
Damla: Nerdesin gelip alayım seni
Efken: Simitci var burada onun yanındayım.
Damla: Tamam geliyorum
Telefonu kapattıp bizimkilere döndüm.
"Efken gelmiş onu almaya gidiyorum"
"Geldiyse buraya gelsin niye sen gidiyorsun" Uras çekirdeği çitlerken sorduğu soru ile Ömer onu kafası ile onaylamıştı
"Bulamamış bizi"
"Konum atalım" dedi Ömer Uras da ona bardağını uzattı ve " Niye seni ayağına çağırıyor"
Sinirle "Ya olum ne bu tavırlar çocuğun yanında da böyle yapmayın sakın"
Bu sefer Uras bana çekirdek atarak "Abi elalemin elalem adamı tanımıyoz etmiyoz bacımızı başı boş mu sansınlar" dediğinde Ömer ekledi "Bence de belli olmaz bok da çıkabilir"
"Bakın Efken baya zarif biri onun yanında da böyle ayılık yapmayın" diyerek simitciyi aramaya gittim.
Üç dört dakika yürüdükten sonra Efkenin sarı kafası adeta BEN BURDAYIM diye bağırıyordu ona el sallayarak yerimi belli ettim.
O da bana el sallayarak yanıma geldi "Selam" elinin poşetle dolu olduğunu görünce "Fazla kalmayacaksın herhalde" diye poşetleri gösterdim.
"Yok bunları size getirdim" diyerek poşetlerden birini açtı içi abur cubur dolu poşet ile gözlerim far taşı gibi açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Etüt.
Humor"O kadar işlem yaptıktan sonra sıfır çıkan X Allah senin de belanı versin" diye mırıldandım ve önümde ki deneme kitapçığına boş boş bakmaya başladım. "Kitapçığı gözlerimizle öldürmek yerine soruyu çözemeye çalışmak daha mantıklı bir hareket olur Da...