Kusura bakmayın ama artık sınır koymam lazım (lütfen beni dövmeyin)
Oy: 30
Yorum:50
Uras
"Bak bak şu nasıl 'yeni bir meyhane buldum mezarlığın tam karşısında bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir ya da tam karşısında' ha Ömer oldu mu bu?" diye sordum heyecanla.
Ömer ağır ağır kafasını salladı "Uras benim uykum geldi kanka" Ömerle içmeye çıkmıştık en son sonra sahilde bir banka oturmuştuk. İçmiştik içmiştik fazla mı içmiştik?
"Lan Ömer ben konuşacam ama ağzım ağırıyor" Ömer elinde ki şişeyi ağzına tuttu ama içi boş olan şişeden bir iki damla diline düşmüştü.
"Ağrır tabi lan kaç saattir konuşuyon sen..." Ömer durdu "Harbiden lan kaç saattir?!" şokla birbirimize baktık.
Gülerek konuştum "Sarhoş olmuşşun sen lan" Ömer güldü "He sen çok ayıksın" hafif hüzünle "Abi zil zurna sarhoşum ama hala aklımda!" Diyerek bağırdım "Seviyorum lan!"
Ömer sağa sola baktı "Bağırma lan mal!"
"Çok seviyorum kanka çok seviyorum öyle böyle değil baya baya seviyorum"
Ömer sırıttı "Hmm biliyom seviyon güzel seviyon" Ciddiyetle Ömere döndüm "Lan sende mi Neva ya aşıksın!!" bu nereden çıktı kafam karışık?Ömer güldü hem de yüksek sesle "Yok be oğlum ben aşık değilim-" derken cümlesi yarım kaldı. "Lan sen Neva ya mı aşıksın!" Uras şaşkınlıkla ağzını açtı "Sen nereden biliyorsun lan!"
"Sen dedin ya oğlum!"
"Ne zaman dedim lan"
"Biraz önce!"
Durdum "Ha doğru dedim demi seviyorum lan" Ömer işaret parmağını dudaklarına bastırdı "Şttt duyacaklar"
Şaşkınlıkla sağa sola bakındım "Kim duyacak oğlum"
"Onlar..." Lan ben niye birini göremiyorum ! "Olum cinlerle falan mı iletişim kurdun kim kim" Ömer işaret parmağını gökyüzüne kaldırdı ve gökyüzünde parıldayan yıldızları işaret etti "Onlar duyacak... Damla her akşam yıldızları seyreder abi söylerseler sesiz ol şttt"
Güldüm "Senin kafa epey gitmiş kanka hadi gel eve götürelim seni" Ömer heyecanla konuştu "Damlalara mı gidiyoz"
"Yok oğlum eve diyom ya nerenle dinliyon beni"
"Benim evim Damla olum ama biri var" dedi Ömer.
Ne diyor bu mal? "Ne diyon oğlum anlamıyom" dedim kızmaya başlayarak,
"SEVİYORUM DİYORUM ANLASANAA!" Pes ederek tekrar banka oturdum.
"Kim var oğlum!"
"Biri var abi Damla biraz değişik davranıyor bir şey demedi ama hissediyorum ben var biri!"
"Sen Damlaya mı aşıksın sanane amınakoyim!" Ömer sinirle bağırdı "Abisiyim ben onun benim haberim olmalı!"
0567***: Uras ben Efken
Uras: Byur abid
0567***: Efendim?
Uras: Buyde abicom
0567***: Şey Nevanın numarasını atar mısın Damladan istedim ama Urasa sor dedi anlamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Etüt.
Humor"O kadar işlem yaptıktan sonra sıfır çıkan X Allah senin de belanı versin" diye mırıldandım ve önümde ki deneme kitapçığına boş boş bakmaya başladım. "Kitapçığı gözlerimizle öldürmek yerine soruyu çözemeye çalışmak daha mantıklı bir hareket olur Da...