III

76 9 0
                                    


Az első alkalom amikor Louis hallotta a "Zayn Malik" nevet, az első előadóterme előtt üldögélt, direkt figyelmen kívül hagyva egy újabb nem fogadott hívást az anyukájától, és Niall a gitárja hollétéről érdeklődő buzgó üzeneteit. (Lehet, hogy talán eldugta miután hajnalok hajnalán egy Poison szóló előadására kelt, az erősítő max hangerőn -mire számított az a kis törpe?)

Szemei a telefonjához voltak tapasztva -egyáltalán miért van fent Facebook-on? A hírcsatornája csak irritálja őt -felhasználja minden csepp mentális erejét amivel rendelkezik, hogy figyelmen kívül hagyja az üvöltő lányokat a jobbján, akik a nyájas személyiség és a Chanel-től tűnnek ki. Lényegében megbabonázott hiénák.

Már mikor Louis éppen elsajátította a szelektív hallás művészetét, hirtelen újabb két lány csatlakozott a falkához, becsapva maguk mögött az ajtót ahogy beviharoznak az épületbe, kuncognak és egymásnak ütköznek miközben eszeveszetten keresgélik a barátaikat, a Prada táskák csak úgy repdesnek a levegőben.

Ami remek.

"ÚRISTEN," kiállt fel a lány a hosszú, fehéres-szőke hajjal, a mellkasához kapva, és Louis-nak sikerül nem kötekednie velük, inkább a képre fókuszál, amin a rokona kutyája kergeti a saját farkát. Egy olyan dolog, amit most szívesebben csinálni.

Az éles arccsontos barna mellette elcsitította egy szédült kuncogással. "Shhh! Mi van ha meghall?"

"Nem fogja. Mostanra már amúgy is valószínűleg az iskola másik felén van!"

Köszönet a kis jézusnak.

"Ki az 'Ő'? Miről beszélsz?" kérdezte az első számú hiéna, az iPhone-ját szorongatva a francia manikűrös karmai között.

"Zayn Malik!"

És a sorozatnyi nyikorgás. Louis biztos benne, hogy valahol egy kutya ordít. Talán a kutya a képen.

"NEM!"

"Nem viccelünk!"

"Úristen! Annyira jól néz ki!"

"Közelről még jobb!"

Közelről? Ki a pokol lehet ez a csávó? Louis sosem hallott róla. Még akkor is, most végigpörget a hírcsatornáján, mindazzal a kíváncsisággal, ami akkor lesz ha valaki hallgatózik. Oh hoppá.

"Úristen, mondott valamit?"

"Hát, nem... "

"Nem hiszem, hogy beszél bárkivel is."

"A fiúkkal igen."

(A fiúk?)

"Hát, nyilván."

"De nem tudtam, hogy ide járt!"

"Nos, az apja a kibaszott Kancellár, mit vártál?"

Oh, hát ez érdekes. Baszki.

"Ez még csak az első éve."

"Itt is lakik?"

"Aha, a toronyban vannak szobái."

"Azt hittem az csak a végzősöknek van?"

"Nem ha Zayn Malik itt tanul."

Azta.

Na most már Louis nagyon is kíváncsi.

Tehát, vigasztaló lázadásában, tesz magának egy apró ígéretet, hogy NEM fog kérdezgetni Zayn Malik felől, és engedelmesen várja, hogy az órája kezdetét vegye.

***

"Ki az a Zayn Malik?" kérdezi Louis amint belépett a lakásba.

(Oké, szóval meggondolta magát, de egész nap ezt az átkozott nevet hallotta és igazából soha nem állította, hogy nem kíváncsi.)

Young & Beautiful (l.s.) (magyar fordítás)Onde histórias criam vida. Descubra agora