XVIII

71 12 2
                                    


Ehhez a fejezethez két szám van: Get Lucky - Daft Punk (ami az első részhez megy) és a Cosmic Love - Florence & The Machine (ami körülbelül a felétől). Nekem pedig nyilván a Daft Punk-ot kellet bevágnom (hahaha).

***

Halloween van.

Halloween van és Louis nemrég kelt fel Niall sütőtökös sörére, amint az az arcában landol.

"Boldog Halloween-t, haver!! Az italokat én állom!!" mennydörgi Niall, a sugárzó mosolya áttör Louis személyes buborékán hideg palackokat nyomva az arcába és Louis azon tűnődik, hogy talán ez az első alkalom, amikor tényleg azt gondolja, hogy inkább a zongora hangjára kelne fel minden reggel ehelyett.

"Az isten szerelmére, mi a fasz bajod van?" morogja, miközben megpróbálni betájolni magát, rájönni, hogy reggel van, szombat van és Zayn bulija néhány órán belül kezdődik. Zayn felséges, jelmezes, alkohollal ellátott, nagyon heves és drága bulija.

Valószínűleg az egyetlen ok arra, hogy Niall miért nem húzott le egy pár üveggel az az, hogy az arcába borította.

"Kész a jelmezed?" kérdi a kibaszott bosszantó nap aranysugara, szemei lángolnak, miközben lepattantja az egyik sörről a kupakot, mielőtt könnyedén hátravetné a fejét és egy szempillantás alatt eltűnne az űrtartalmának fele.

Louis csak bámul, lenyűgözve, ahogy kidörzsöli az álmot a szemeiből, rendesen felülve.

"Igen, készen áll az indulásra, haver. És a tiéd?" Louis elgondolkodik egy pillanatra. "Egyáltalán minek öltözöl? Még nem is mondtad el."

Niall elvigyorodik, lerakva a most már üres üveget, ajkai nedvesek. "Meglepetés." Megtörli a száját a Styx-es pólójába.

"Hát ez biztatóan hangzik," vonja le a következtetést Louis egykedvűen, mielőtt felnyög és kipattan az ágyból (miért kellett egy energikus lakótársat kapnia? Miért?), felkapva egy melegítőt és a feje felé nyújtóztatva a végtagjait. "Kétségkívül, elég izgatott vagyok a ma este miatt. Már egy jó ideje nem buliztam úgy igazán."

Megvárja Niall válaszát, miközben kilép a szobájából és oh.

Azta.

Egy egész tökföld van a lakásukban.

"Tököt faragunk!" tör ki hirtelen Niall előreugrálva, ahogy Rory egy újabb hatalmas tököt húz be az ajtón, nehezen tudja bevonszolni a konyhába. Louis fontolgatja, hogy segít neki, segíteni akar neki -imádja Rory-t- de nem. Nem. Túl korán van ahhoz, hogy tököt cipeljen. Így inkább leül, megdörzsölve álommal teli szemeit és a lábait a legközelebbi zöldségre támasztva.

"Borzasztó vagyok töklámpás készítésben," ásítja Louis, beletúrva a bozontos hajába, de azt nem tagadhatja, hogy jól hangzik. Legalábbis jobban, mint az ő és Niall legtöbb szombatjai, amik csak abból állnak, hogy tévéznek, zabálnak, a többiekkel lógnak és túl sokat isznak. Amit, őszintén szólva, egy idő után meg lehet unni.

"Ez is a Halloween-i programjaink része. Fenn kell tartanunk a hagyományt, ugye?" henceg Niall, Louis-ra puffogva.

Louis lesújtóan néz fel rá. "Mi otthon sosem faragtunk tököt. Szóval, nem. Nem egy hagyomány."

"Hogy tessék? Soha?"

Megrázza a fejét. "Soha. Anya nem szerette a szagát. Azt mondta, hogy utálj a tökbelet."

Niall egyhangúan bámul rá. "Oké. Erről beszélnem kell Jay-el. Ez elfogathatatlan. Nincsenek kisebb testvéreid?"

"Öt," ásít újból Louis és Niall hüledezik, teljesen felháborodva.

Young & Beautiful (l.s.) (magyar fordítás)Onde histórias criam vida. Descubra agora