VII

91 11 0
                                    


AN: A legtöbb Harry tetkó nem a valóságon alapul. Persze van, ami igen, de a nagy része nem.

***

Louis negyvenöt perces késéssel érkezik meg a bulira , az új -és nagyon megnyerő, azt kell mondja- fürdőgatyájával a nadrágja alatt, Niall egyik fehér pólóját viseli, amit az utolsó pillanatban vett fel. (Mit mondhatna? Annak a srácnak vannak jó ruhái. Kevesen vannak, de léteznek.) Jó helyen van -bemondta Harry nevét a pultnál, és úgy tűnt, hogy tudják, miről beszél- és belülről pompásan néz ki, még ha egy lelket sem ismer fel.

A medence fedett, bent van, kristály tiszta ablakokkal körülvéve, amik boltíve elér az egekig. A falak végtelenek és krémszínűek, a medence hatalmas és csillogó, és gyönyörű szőlő színű virágok díszítik a szoba sarkait, illatosítva a klór illatú levegőt.

Bűzlik a gazdagságtól és túlzott elkényeztetettségtől.

Persze, hogy bájos. De akkor is pazarlás, és Louis annyira kurvára nagyon kívülállónak érzi magát a a Tom-jaival (fenti kép) és az ítélkező szemeivel.

Fiúk és lányok a legjobb fürdőruhájukban, koktél poharakat tartva, tengernyi rum és pezsgő vízesések, rikoltoznak és visítanak, miközben egymást fröcskölik a medencében, képeket csinálva az iPhone-jaikon, amiket Instagram-ra posztolnak.

Louis valamiért fel akarja gyújtani az egészet. És azta, gyorsan lángra kapnának ennyi alkohollal szétszórva.

A medencéhez közel egy szökőkút áll, valószínűleg óriások által készítve, kiköpve valamit, ami pink víznek néz ki. Ami -mi a faszért? És, oh igen, abban is vannak emberek. Fröcskölnek el-vissza, és csilingelő nevetést öntenek ki magukból, ahogy részegen egyensúlyoznak a szélén és... úgy néz ki, hogy meg is isszák. Akkor jó. Szóval így működik.

"Ha az egy pezsgő szökőkút, istenre esküszöm," motyogja Louis az orra alatt.

De a jelent csak rosszabb lesz.

Mivel amikor már Louis annak a szélén van, hogy átgondolja hogy kisétáljon-e innen (vannak felszolgálók is, akik kaviáros kekszekkel szaladgálnak, és van egy teljes szoba szivarozni és focimeccset nézni -most már komolyan mi a fasz) kiszúrja Harry Styles-t.

Egy kibaszott sólyommal a karján.

Mert igen, Harry Styles-nak van egy kibaszott sólyma. Még kézvédője is van meg minden. Mindennek a tetején, pink öltönybe és szürke csokornyakkendőbe van díszítve. Egy medencés buliban.

Mi a fasz?

"Louis!" kiáltja ekkor hirtelen egy hang a háta mögül, és oh, dicsértessek a jézus krisztust, Liam az, apró, fekete fürdőgatyában, (szép kockák, Liam, tíz pont a Griffendélnek) és egy pohár pezsgőt tartva. Zayn mellette áll, egy fehér ingben, feltűrve a könyökéig, és világos barna nadrágban, kalap a helyén. "Hát itt vagy! Annyira örülök, hogy eljöttél!"

"Miért gondolod azt mindig, hogy nem jövök?" kérdezi Louis, kezet rázva vele, majd Zayn-nel.

Liam vállat von. "Azt hiszem azért, mert nem hiszem, hogy én elmennék-e ilyen furcsa összejövetelekre, amiket furcsa emberek tartanak, akiket alig ismerek."

"Nos. Szeretem a furcsa embereket és a furcsa összejöveteleket még jobban," vigyorog Louis szemtelenül, és Liam nevet helyeslően, ahogy Zayn elmosolyodik. "De mi is történik most pontosan?"

"Hogy érted?" kérdezi Liam összezavarodva.

"Hát, idejöttem és Harry Styles-nak egy madár van a karján," mondja Louis, azt remélve, hogy nem hangzik túl barátságtalanul. "Az miért... van?" próbál kedveset játszani.

Young & Beautiful (l.s.) (magyar fordítás)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant