XXI

70 12 1
                                    


Fejezet dala: The Bleeding Heart Show - The New Pornographers

(saját) AN: csak azt szerettem volna mondani, hogy remélem, hogy ez a rész kárpótol az előző "hossza" miatt, ugyanis ez 8000 szó!!!!!! egy hét múlva találkozunk <333

***

Louis másnap nem találkozik Harry-vel.

Korán érkezik meg a korrepetálásra, az aggodalmai lebénítják az ujjbegyeit. Egész nap erre a pillanatra gondolt, az összes soha véget nem érő előadásán és félszeg beszélgetés közben. Minden lefirkantott jegyzete, a tankönyve minden lapjának átfordítása és minden olyan kísérlete alatt, ahol megpróbálta kizárni az őt körülvevő suttogó pletykákat, ami a fiúkat érintette (egyszer egy lány önelégülten azt állította a barátainak, hogy Zayn és Harry az ő szívéért vesztek össze -Louis olyan hangosan horkantott fel, hogy a professzornak meg kellett állni a mondata kellős közepén) csak járt ott az esze, a gondolatai és a szíve dobogása valahol Harry szobájában rekedtek, felkavarva benne a megválaszolatlan kérdéseket, amelyek ott lapulnak a nyelve hegyén. Valójában annyira izgatott volt a mai óra miatt Harry-nél, hogy még visszautasította Niall meghívását is a kedvenc éttermébe egy jó steakre és borra. Ennyire komoly volt a lelkesedése.

De most, hogy ideért és Louis már nyúlna is, hogy kinyissa Harry ajtaját, zárva van.

És amikor Louis bekopog, sem nyit neki ajtót.

És amikor Louis ír neki, hogy 'hol vagy?', arra sem válaszol.

Így Louis buzgása alábbhagy.

És visszasétál a lakásába, csalódottság és egy újfajta rettegés telepedett meg csontjain és csavargatja a haját a tarkóján.

Csodás.

***

"Isten ments, hogy megint eltűnt!" köszön mennydörgően Louis, amint belép a lakásába.

Niall felnéz rá a dobkészletéből, a nagy, szürke pulóverét a könyökéig felhúzta, a dobverőket a feje fölött tartja, készen állva a pergődob leütésére. "Huh?" kérdi, a beviharozó fiúra figyelve.

"Harry. Nincs a lakásába. Megint eltűnt, ugye? Már megint és mi csak itt fogunk ülni a seggünkön, nem csinálva szart se, amíg ő valahol egy árokban fekszik, valószínűleg halottan és senki nem fogja még csak ke- "

"Te meg mi a faszról beszélsz, haver?" kérdi Niall, arca teljesen összezavarodott, ahogy leengedi a dobverőket, maga mellé hajítva őket és a teljes figyelmét a nagyon ideges Louis-nak szenteli -aki most már a kelleténél nagyobb erőszakkal tépi le magáról a kabátját.

Talán ma egy kicsit jobban megbántódott. Szorongás meg minden.

"Írok Zayn-nek!" szól hirtelen Louis, úgy különösen senkinek, feje fölött életre kel a villanykörte. Átsurran a másik szobába, eközben lerúgva a cipőit és otthagyja a padlón, elhagyottan.

"Mit?" kiált utána Niall.

"Hogy Harry eltűnt!"

'Hol van Harry?' könyörtelenül veri a telefonja képernyőjét, riasztó sebességgel.

"Hagynod kellene," mondja Niall, felkapva az egyik elfelejtett dobverőt és megforgatva az ujjai közt.

"Késő!" dúdolja Louis. Visszarepül a nappaliba, most már egy melegítőszettben díszelegve és szomjazva bámulja a telóját, amint az megrezzen.

A válasz a következő:

'Nemtom tesó.'

"A francba," sóhajtja Louis, bosszúságában megforgatja a szemeit, ahogy a legközelebbi felületre levágja a telefonját. "Hát persze, hogy nem tudja. Itt tud bárki bármit is?" szólal fel. Majd beviharzik vissza a szobájába.

Young & Beautiful (l.s.) (magyar fordítás)Onde histórias criam vida. Descubra agora