XXVII

67 9 2
                                    


Hallgatni való: Perfect Day - Lou Reed

(saját) AN: sokat gondolkodtam, hogy posztoljak e ezen a héten. végül arra jutottam, hogy mivel ez a fanfiction nekem örömöt okozott és segített az elmúlt két hétben, talán másoknak is jót fog tenni egy új rész. ez a fejezet 11000 szó. tudom, hogy rég volt az utolsó, ezért remélem, hogy ez kárpótol és persze, hogy már mindenki valamennyivel jobban érzi magát. jó olvasást <333

***

A második félév egy kissé mozgalmasan kezdődik a fiúk számára.

Újból Zayn az iskola legkedveltebb társalgási témája, miután bejelentették, hogy ő az osztályelső, Liam pedig a szoros második. "Ész, szépség és pénz? Ezeket egy emberben még álmaimban sem merném elképzelni!" hallotta Louis, amint egy lány ezt mondta a minap. Ezt egy sor kacarászó egyetértés és egy rövid hullámnyi haragot-okozó hányinger követte a gyomrában.

Mert hát, most komolyan? Azta.

Nem sokkal azután, hogy kinyomtatták az iskolai hírlevélre -amit maga Liam tervezett és büszkén meg is említ minden adandó alkalommal- meg volt Louis nyugtalanítóan kínos sokkja, amikor is szembetalálkozott a magával Kancellárral, miután Zayn írt Louis-nak, hogy találkozzanak a kápolna közelében egy ebédre. Ott, a halott borostyánok és a néma, ősrégi falak között, amelyek felmagasulnak a fehéres téli egekig, egy rideg tekintetű, magas, félelmetes férfi állt, borsos szénfekete hajjal és sima fahéjas bőrrel, akinek a szellemállata vagy egy piranja vagy egy vámpír volt.

És így, egy 'Most kurvára viccelsz, miért teszed ezt velem?' nézést küldve Zayn irányába -aki csupán békésen visszamosolygott rá, mély hangon az apjának motyogva valamit- Louis odasétált kettejükhöz.

"Louis Tomlinson?" kérdezte Khai Malik, ragyogóan, hathatósan és felmérően. És baszki, ez elég kibaszott ijesztő volt, mert egy rossz mozdulat és az a férfi pillanatokon belül kirúgathatja Louis-t. Talán még a kontinensről is elintézhetné, hogy kitiltsák. A pénznek semmi nem szabhat gátat.

"Louis Tomlinson," erősítette meg Louis, megrázva a férfi kezét és érezve, amint a csontjai gyémántércekre zsúfolódnak pusztán a szorítás erejétől.

"Remek dolgokat mesélt rólad a fiam." Elengedte Louis kezét és szúrós fekete szemekkel bámult rá. "Esetleg benne vagy valamelyik tanórákon kívüli klubunkba? Az újságnál? A diáktanácsban? Nem rémlik, hogy bármikor is hallottam e már valamelyik kapcsán a neved."

Hát basszus. Kínos.

"Öhmm, nem," mondta Louis, a kezeit a zsebeibe csúsztatva, az állát pedig mélyebbre rejtve a mintás sálába. "Én inkább egy megfigyelőnek mondanám magam." Hazugság. "De gondolkodtam azon, hogy jövőre vetek egy pillantást a dráma klubra." Vállat vont. "A lehetőségek csak rám várnak, meg ilyenek."

Khai Malik bólintott, közeli, éber szemekkel megfigyelve őt. "Csakugyan. Nos, én ösztönözlek arra, hogy nyugodtan csatlakozz valamihez. Büszkén mutatjuk be a legsziporkázóbb tanulóinkat -az egész iskolát minősítik. Oka van annak, hogy nekünk is megvan a magunk hírneve, Mr. Tomlinson."

És az biztos, hogy ez egy bók akart lenni, Zayn-t pedig biztos, hogy odabent büszke öröm töltötte el és így Louis kinyögött egy boldog, "Természetesen, uram, köszönöm,"-öt, mielőtt Zayn egy könnyű mozdulattal elrángatta őt egy pohár borra és egy tányér tésztára.

És azóta csak az megy, hogy 'Zayn Malik'. 'Zayn Malik,' így, 'Zayn Malik,' úgy.

Nyilvánvalóan az sem segít, hogy az anyja nemrég írt alá egy szerződést, egy újabb "Gyűrűk Ura" filmben való szereplésért (honnan jön ilyen sok??), ezzel további figyelmet irányítva mindenre, ami Zayn Malik-kal és az ő lenyűgöző származásával kapcsolatos. Emiatt pedig hordányi higiéniailag hangos, 'hírnévért' szomjazó befektetők veszik őt körbe a partijain, vidám meghívásokat okádva rá a tavaszi házaikba és a díszvacsoráikra és az ezekre, meg azokra. Vigyorral az arcukon üdvözlik őt, amikor elsétál mellettük az udvaron vagy a folyosón, ha nem néz oda lefotózzák, nagyra nyílt szemekkel bámulják, nagyra becsülés és megítélés között ernyedve...

Young & Beautiful (l.s.) (magyar fordítás)Where stories live. Discover now