XV

76 9 7
                                    


A fejezethez szánt számok: No Light, No Light - Florence & the Machine és Baby's On Fire - Venus in Furs (az utóbbi kifejezetten Harry karakteréhez, azt nem tudtam beszúrni, sajnálom)

AN: Louis megpróbálja. És Louis-nak nem sikerül.

***

Vasárnap este van, amikor Louis meghozza azt a bizonyos döntést, hogy mindent meg fog tenni, amire csak képes, hogy összebarátkozzon Harry Styles-al.

Ő és Niall az egész napot azzal töltötték, hogy a másnaposságukat ápolgatták (Niall-nek egy összetört szívet is ápolgatnia kell -eltörte a Segway-ét tegnap este, miután eljöttek a klubból, amikor is megpróbált átugratni egy rámpán és mélységesen megbukott benne) és Louis agya folytonosan megismételte azt a jelenetet arról, ahogy a hárpiák tengere elragadták Harry-t, miközben ő végig Louis-t nézte némán segítségért könyörögve.

Vagy, nos, legalábbis Louis vette egy néma segélykiáltásnak. De segélykiáltás ide vagy oda, Louis képtelen elfelejteni.

És így vacsoránál történt az, egy régimódi de elegáns bárban a város szélén, hét óra körül, amikor Louis határozottan eldöntötte, hogy cselekedni fog.

Konkrétan rákényszerítette Niall-t, hogy vele tartson. "Mostanában nem szoktunk annyit együtt lógni," nyafogta, az ujjaival Niall arcát, hónalját, hasát, az egész fejét megragadva, miközben Niall a laptopját nyomkodja. Egy figyelem elterelt morgással válaszolt, amitől Louis még hisztisebb lesz, így Louis addig kántálta a nevét, amíg a fiú nem figyelt rá. "Folyton együtt lógunk," válaszol végre. "Ja, de sosem csak mi ketten. Olyan érzésem van, mintha már nem is érdekelnélek többé." "Hiányolsz, Tommo?" "Nem, te idióta. Éhes vagyok." "Majd holnap." "Nem." "Akkor később." "Nem." Niall sóhajtott. "Legalább befejezhetem, amit csinálok?" "Biztos, hogy nem." Niall felnyögött, Louis elégedetten vigyorgott és végre, miután Louis elszakította tőle a takarót és kikapta a kezéből a laptopját, Niall felvett egy nadrágot és írt Nelson-nak, hogy vegye fel őket.

De most, whiskey sour koktélokat leküldve (nos, Louis élénk színű koktélokat küld le, mialatt Niall iszik whiskey sour-okat; és sört) jól szórakoznak, miközben az előttük ülő halom chips-ből csipegetnek, Niall a zsíros kezeit a melegítőjébe és a football mezébe törli, közben felelevenítik a tegnap este történteket.

"Liam kibaszott őrült," mondja Niall a fejét rázva, búzavirág szemeit keretezi a nap által kiszívott arany haja. "Láttad őt a végén? Amikor annak a ribancnak az arcába nyitotta a pezsgősüveget? Majdnem kiszúrta a szemét!"

És nem, Louis erre nem emlékszik, mivel túl részeg volt ahhoz, hogy bármire is emlékezzen az előző estéről. Megesküdne, hogy nem emlékszik rá, hogy annyit ivott volna. Komolyan.

De Louis attól még jókedvűen nevet, egy különösen nagy chips-et ejtve a szájába, amint megpróbálkozik átkelni az emlékek ködén. Sajnos a részéről semmi sem ugrik be, csak egy zöld, kifakult szempár.

Nagyon nyelve küldi le az ételt erre a gondolatra, a gyomra kavarog.

"Harry elég korán elment, nemde?" mondja lazán, felnézve Niall-re, aki egy utolsó gyors korttyal fejezi be ezt a körét is.

Lerakja a poharát és megtörli az ajkait egy igazán lenyűgöző böfögéssel. "Ja. Vajon hol kötött ki."

"Nemtom." Louis egy pár másodpercig csak piszkálja a chips-et, az állát a kezében pihentetve. "Valahogy elrángatták, ugye? Azok a förtelmes emberek."

"Tényleg? Nem igazán vettem észre."

"Ja. Tényleg."

Niall kérdően néz rá. "És?"

Young & Beautiful (l.s.) (magyar fordítás)Where stories live. Discover now