24

92 10 4
                                    

Jimin, Jungkook'un gidişinin ardından bir kaç dakika bekleyerek hızla odayı terk etti. O kadın ile konuşmak istiyordu ve konuşmak zorundaydı.

...

"Jimin?" Jimin odaya geçerek kapıyı kapattığında kadın Jimin'e kısa bir bakış atarak gülümsedi.

"En son nerede kaldıysa oradan devam et. Babam neden-"

"Jimin ne demeye çalıştığını anlıyorum dinle."

Jimin sırtını duvara yaslayarak bakışlarını kaçırdı. Birazdan duyacağı her bir kelimeyi merek ile bekliyordu.

"Baban ile eskiden çalışıyorduk bunu söylemiştim sana ve seninin bana kurduğun cümle yanlış. Evet, para için senin bekçiliğini yapmıyorum ben."

Jimin başını sallayarak kollarını göğsünde birleştirdi. Nedenini hâlâ merak ediyordu ve bu işin altında ne olabilirdi?

"Ben... Jimin, seneler önce baban ile hiç düşünülmeyecek bir-" Jimin aklına gelen düşünce ile gözlerini devirerek hızla kadına doğru ilerledi.

"Sen babam ile cinsel ilişkiyemi girdin?" Kadın bir anda telaşa kapılarak hızla başını olumsuz anlamda sallayarak elini kaldırdı.

"Hayır Jimin öyle bir şey olmadı baban anneni ne kadar çok sevdiğini bilirim konu bu değil, konu... Pekâlâ bunu sana anlatmaktan başka hiçbir seçeneğim yok artık."

Jimin sırtını duvara tekrardan yaslayarak başını salladığında, kadın başını önüne eğerek derin bir nefes aldı.

"Bildiğim kadarıyla iş hayatında babanın bir kardeşi daha vardı Jimin o zamanlarda aynı iş yerinde çalışıyordu baban ile amcan ama ölüm nedenini bilmesemde babanın öldürdüğünü biliyorum."

Jimin koridorda hızla ilerleyerek üst kata doğru çıktı. Babası bir katil miydi? Kardeşini öldüren bir katil?

Kendi oda katına doğru çıkarken, bakışları Jungkook'un kaldığı kapıya kaydı. Babası ile Jungkook'un babası aynı kadına aşık olduğu gerçeği ile yüzü buruşmuştu.

Hızla Jungkook'un kapısını açarak içeriye girdiğinde  odanın boş olması ile kaşlarını çattı. Nereye gitmişti?

"Sanane Jimin?"

Jimin kendi odasına doğru ilerlerken aklında oluşan soruya cevap arıyordu. Neden amcasını öldürmüştü babası olacak o adam? Jimin'in iki tane amcası vardı birisi Tom amcası ama diğeri?

Odasına girdi an bir anda dudaklarında hissettiği baskı ile gözleri kocaman açıldı.

"Jungkook?" Jimin kendisini geri çekerek kapıyı sertçe kapattığında, Jungkook gülerek Jimin'e bakıyordu.

"Neredeydin sen sarı kafa?" Jimin gözlerini kapatarak yatağına doğru ilerlerken, arkasından gelen adım sesleri ile sırt üstü yatağına uzandı.

"Dolaşıyordum öyle." Jimin umursamazca omuz silkerek bakışlarını Jungkook'a çevirdiğinde, Jungkook tek kaşını kaldırarak bir bacağını Jimin'in yanına atarak üstüne doğru uzandı.

Jimin kollarını üzerinde duran iri yapılı adamın omuzlarına koyarak, gözlerini, gözlerine çevirdiğinde, Jungkook başını yana yatırarak gülümsedi.

Bana sormadan bir daha bir yere gitmek yok." Jungkook alay ile işaret parmağını Jimin'in çenesine dokundurduğunda, Jimin'de aynı tepkiyi vererek alay ile güldü.

"Küçücük yerde dolaşırken senden neden izin alayım ben?" Jungkook omuz silkerek burnunu küçük burna sürterek dudaklarını dolgun dudaklara bastırdı.

Jimin vücudunun titremesine engel olamazken, kollarını Jungkook'un geniş omuzlarına dolayarak bacaklarını aynı hızda Jungkook'un beline doladı.

Jungkook bu tepkiye şaşırsada, dudaklarını dolgun pembe dudaklardan geri çekmeyerek bedenini, sırtını okşayan bedene yasladı ve öpüşüne devam etti.

...

Jungkook gözlerini açtığında gördüğü görüntü ile sırıttı.

"Sarı kafa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sarı kafa." Jungkook parmaklarını Jimin'in sarı saçlarında bir süre gezdirerek yavaşça ayağa kalktı. Burada daha fazla kalmak istemiyordu ama yanında bir telefonu bile olmadığı için babası ile iletişim kuramıyordu.

Jungkook bakışlarını uyuyan güzele çevirerek gözlerini kıstı. Jimin olmasaydı burada kafayı yiyeceğini düşündü bir anda.

Ellerini siyah saçlarından geçirerek sıkıntılı bir nefes aldı. Zaman geçtikçe akıl sağlığını kaybediyor gibi hissediyordu ve bir anda aklına gelen şey ile bakışlarını Jimin'e çevirdi.

"Jimin burada aylarca nasıl kaldı lan!' Jungkook gülümseyerek yatağın köşesine tekrardan oturdu. Parmaklarını Jimin'in beline koyarak yavaşça okşadığında, Jimin'in hareketliliği ile elini yavaşça geri çekti.

"Uyuyan güzel." Jimin kısık gözlerini Jungkook'a çevirerek yüz üstü yattığında, Jungkook koca bir kahkaha atarak sertçe elini Jimin'in kalçasına bastırdı.

"Yapma!" Umursamadı Jeon.

"Sarı kafa." Dedi ve odayı terk etti.

...

Bölüm sonu.

KÂBUS / JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin