Senenin ilk günü.
Tekrar başlıyoruz, Tanrım Hogwarst her geçen sene daha da sıkıcı mı oluyor yoksa sadece ben mi böyle hissediyorum?
5.sınıf, henüz hala 2 yılımız olduğuna inanamıyorum.
Sayılı gün hızlı falan geçmiyor dostum, soktuğumun 5 yılı 500 yıl gibi geldi.Her neyse.
"Theo gelmiyor musun?"
Bana seslenen Lorenzo'ya döndüm. "Geliyorum bekle." hızlıca yeşil kravatı boynuma doladım ve diğerlerinin peşine takıldım.
Lorenzo ve ben çocukluğumuzdan beri en iyi arkadaşlarız. Hogwarst'a birlikte geldik ve ikimizde Slytherin seçildik. İlk yıl Malfoy ve arkadaşlarına çok sinir olsam da Lorenzo onları sevmişti bu yüzden zoraki de olsa sürekli yan yanaydık. Ama zaman içinde onları sevmeye başlamıştım.
Draco ile iyiyiz. Hem de çok Blasie'ı hala fazla sevmesem de yan yana iken eğlenebiliyorduk, ama kahrolası kahpe Pansy. Dostum onu Draco bile sevmiyor. Lanet aileleri yüzünden sürekli yan yana olmak zorundalar. Dolaylı yoldan bizde sürekli onunla yüz göz oluyoruz."Bu sene için heyecanlı mısınız?"
Aptal soruyu soran Pansy'ye döndük.
"Hayır."
"Kesinlikle hayır."
"Umurumda bile değil."
"Lanet yıl için neden heyecanlanalım Pansy? Sikik okul işte kim seviyor ki?"Derin bir nefes aldı ve bana döndü.
"Her sene başı bunu söylüyor bittiğinde de eğlence yeni başlamıştı deyip duruyorsunuz?"
"Evet çünkü bu aptal yerde eğlenmeden duramayız, ölüm gibi."
"Ölmek istiyor gibi konuşmayı kes."
"İstiyorum zaten."
"O zaman siktir git geber!"Adımlarını kesip bana bağırması ile hepimiz durduk.
"Ah tamam dostum sakin olun! Okula adım atalı 1 saat oldu."
Lorenzo ortamı sakinleştirmeye çalıştı.
"O zaman aptal aptal konuşmasın!"
Pansy hızlı adımlar ile yanımızdan uzaklaştı.
"Yemin derim bir gün şu kızı geberteceğim ve hepimiz mutlu olacağız!"
"Pff biliyorsun o hep öyle! Boş ver onu."
Ortak salona girdiğimiz gibi 5.sınıflar için ayrılan kısma oturduk.
Belli ki Pansy bize trip attığını belli etmek için başka kızların arasına oturmuştu. Sanki çokta meraklıydık, aptal işte. Kendi kendimize konuşurken Dumbledore konuşmaya başladı.Başladı bunak."
Blais'ın sözleri ile güldük ve Dumbledore'a döndük.
"Yeni okul yılımız an itibari ile başlıyor. Bu sene okulumuzda daha önce olmayan bir şekilde bir değişiklik yaşanıyor, Amerika'dan bir kız öğrencimiz Hogwarst'a transfer oldu. Hep birlikte onu nazikçe karşılayalım."
"Tanrım umarım güzel bir hatundur!"
"Görmek için sabırsızlanıyorum."
"Neden gelmiş ki?"
Etrafta ki fısıltıları duyabiliyorduk. Evet daha önce böyle bir şey olduğunu duymamıştım enteresandı. Ama her neyse?
"Dian Damian!"
Ortak salon kapısı açıldığında ben de dahil herkes kapıya döndü.
Önce Prf. McGonnagel ve hemen arkasında yeni kız.Tanrım bu kız gerçek miydi?
Hayatımda onu kadar güzel bir kız gördüm mü?Kahverengi omuzuna değen dümdüz saçları ve büyük ela gözleri vardı.
Sanırım o kadar kilitlenmiştim ki Draco'nun bana seslenişini duyamıyordum.
"Theo kendinde misin?"
Ona dönüp sadece mırıldanabilmiştim.
"Hmhm."
Tekrar Dian'a döndüğümde çoktan seçmen şapka için sandalyeye oturmuştu.
Şapkayı kafasına koydukları anda Şapka bir kahkaha attı."Ahahahah! Başka Damian daha! Onlardan birini görmeyeli yıllar olmuştu! Peki seni nereye koyacağız! Eskilerde ki gibi Rawenclaw mı? Bir bakalım, göz arda edilemeyecek kadar zekisin! Bir o kadar da cesur. Gryffindor olabilir mi? Hayır! Yerini biliyorum!"
Lütfen Slytherin!
Lütfen Slytherin!
Lütfen Slytherin!"SLYHTHERİN!"
TANRIM İŞTE BU! BU SENENE HİÇTE FENA OLAMAYABİLİR!
Slytherin masasında daha önce duymadığım kadar yüksek bir alkış koptu.Dian hızla kalktı ve büyük bir gülümseme ile 5.sınıflar için ayrılan yerin sonuna yürümeye başladı.
Tam arkamdan geçtiği sırada arkamı dönüp önümden geçişini izledim.
Ardından Enzo'nun sesi ile onlara döndüm."Theo sen baya beğendin sanırım?"
"Tanrım bu kız tam..."
Masanın sonunda oturan Dian'a döndüm.
"Benim tipim."
✰
✰
✰
✰
✰
𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
Sevgili okurlar kitaba hoşgeldiniz!!!
Bu yayınladığım ilk kitap herhangi bir yazım hatası görürseniz, kusura bakmayın! Elimden geldiğince dikkat ediyorum ama yanlışlarım varsa belirtebilirsiniz! Vote bırakmayı ve yorum yapmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓸𝓽 𝓘̇𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓼𝓽𝓮𝓭• 𝘛𝘩𝘦𝘰𝘥𝘰𝘳𝘦 𝘕𝘰𝘵𝘵
Fanfiction𝙺𝚎𝚗𝚍𝚒𝚖𝚍𝚎𝚗 𝙽𝚎𝚏𝚛𝚎𝚝 𝚎𝚍𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖. 𝑁𝑒𝑓𝑟𝑒𝑡 𝑒𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚, çü𝑛𝑘ü 𝑠𝑎𝑛𝑎 𝑑𝑎ℎ𝑎 𝑓𝑎𝑧𝑙𝑎 𝑠𝑎𝑟ı𝑙𝑚𝑎𝑙ı𝑦𝑑ı𝑚. 𝑁𝑒𝑓𝑟𝑒𝑡 𝑒𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚, çü𝑛𝑘ü 𝑠𝑒𝑛𝑖 𝑑𝑎ℎ𝑎 𝑓𝑎𝑧𝑙𝑎 ö𝑝𝑚𝑒𝑙𝑖𝑦𝑑𝑖𝑚. 𝑁𝑒𝑓𝑟𝑒𝑡 𝑒𝑑𝑖...