𝑉𝑜𝑑𝑘𝑎?

405 35 7
                                    

"Sanmam"

Arkasını döndü ve ileride ki arkadaşlarına yetişmek için koştu. Dian gördüğüm en güzel kızdı, çok gerçekçiydi. Daha önce kimsenin peşinden koşmam gerekmemişti, bu da onu daha ilgi çekici yapıyordu. Ve biliyorum bu olayın sonunda benim olacak.

"Sana bakmaz Nott."

Arkamda konuşan Pansy'e döndüm.

"Ne?"

Gülümsedi ve yürümeye başladı, tabi bende hemen arkasındaydım.

"Sana bakamaz."

"Nereden biliyorsun?"

"Tipi değilsin bir kere. Yatakhane de kızlar parti verdi dün gece, doğruluk mu cesaret mi? de ideal tipi için sarışın mavi gözlü onunla aynı boyda birinden bahsetmiş. Sen Kumral esmer karışımısın, gözlerin koyu kahve ve ondan çok daha uzunsun."

"İdealler değişir Parkinson. Göreceksiniz kısa sürede arkasından koşmayı bırakacağım çünkü adım adım o bana gelecek."

Pansy gözlerini devirip yanında ki duvara yaslandı.

"Tabi, tabi. Eminim öyle olur, kalbi kırılan sen olma da."

"Göreceksiniz. Biz mükemmel bir çift olacağız."

.
.
.
Günlerden Cuma

Slytherin 7.sınıfları bu akşam için son okul yıllarını kutlamak adına bir parti düzenlemeye karar verdi. Yalnızca 5-6 ve 7.sınıfarın katılımına izin vardı. Slytherin partilerinin en önemli kuralı şuydu; Partide ne olursa olsun, istersen birini öldür. Parti bittiği anda kimse kimseyi satmaz. Parti bittiği anda herkes hafızasından o geceyi siler ve hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam eder. Bunların örneklerini daha önce duydum. Ama her neyse bunlar önemli değil! Önemli olan bu akşam partide Dian'ın da olacak olması. Tüm hafta başarısız ataklar yapsam bile bu gün KSKS çıkışında onunla konuşmaya çalıştığımda bana 'bu gece görüşürüz Nott' dedi.

BU, BU AKŞAM TAKILABİLECEĞİMİZ İHTİMALİ ANLAMINA GELİYOR?
Şanslıysam bir öpücük bile alabilirim.

"Theo parfümle banyo yaptın, sıkma artık şunu! Her yer koktu, kusacağım şimdi."

"Kapat çeneni Blaise."

Yatakta oturan Draco ve Enzo'ya döndüm.

"Nasıl görünüyorum."

"Jilet."

"Evet evet çok iyisin hadi çıkalım artık."

Dışarıdan gelen yüksek müzik sesi kapıyı açtığımız anda kulağımızı delmişti. Bir kaç dakikaya alışırım. Gözlerim hemen Dian'ı aramaya başladı, ama onu ne etrafta ne de merdivenlerde göremedim. Muhtemelen henüz odasından ayrılmadı. Onu sonra bulurum.

Bir kaç saat sonra kafamız çoktan iyi olmuştu. Enzo hepimizin kıçını toplamaya çalışıyordu ve benden Dian'ı arıyorum. Aniden omzuma konan el ile arkamı döndüm.

Dian.

Yalnızdı, çevrede aptal arkadaşları görünmüyordu. Siyah dar elbisesi ve salık saçları ile karşımdaydı. Tanrım çok güzeldi.

"Dian!"

Kollarımı etrafına doladığımda baya şaşırmıştı. Ama sanırım beni bozmak istemedi, hızlıca geri çekildim.

"Etrafta yoktun, tüm gece seni aradım."

"Tüm akşam odamdaydım, inmek istemedim. Her neyse bir şeyler içmeye ne derisin?"

Gülümsedim ve daha net duyabilmesi için kulağına eğildim.

"Kafam yeterince güzel!"

"Yani daha güzel olmasında sakınca yok! Ne içersin?"

"Sana bırakıyorum!"

Bir kaç saniye gözlerini içki masasında gezdirdi ve bana döndü.

"Vodka?"




𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
Kitap hafiften okunmaya başladı çok teşekkür ederim!
Vote bırakmayı unutmayın!!!

𝓝𝓸𝓽 𝓘̇𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓼𝓽𝓮𝓭• 𝘛𝘩𝘦𝘰𝘥𝘰𝘳𝘦 𝘕𝘰𝘵𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin