"Dian."
Dönüp sadece bana baktı,
"Affedersin, abarttım."
Bakışlarında en ufak bir değişim olmadı, hızlıca gidip yanına oturdum.
"Sadece kıskandım ve saçmaladım. Özür dilerim söylediklerimi kast etmedim. Senin böyle bir şey yapmayacağını biliyorum, sadece düşünemedim."
Yüzünde ki boş ifade yok oldu ve gülümseyip yanağımı öptü,
"Sorun değil."
Ortak salona bir göz gezdirdim de etrafta kimse yoktu, oturduğumuz koltuğa uzandım ve kafamı Dian'ın bacaklarına koydum.
"Yıl sonuna sadece 1 hafta kaldı ve notlarım boktan."
"Seni sınavlardan önce çalıştırdım ama pek oralı olmadın."
"Seni izlemek ders çalışmaktan daha eğlenceliydi."
"Aptalsın, ya sınıfta kalırsan?"
"Ah hayır, o kadar da kötü değiller. Sınıfı geçmeme yetiyor da artıyor, ki şu aralar en umursamadığım şey notlarım, daha büyük sorunlarım var."
"Ne gibi?"
"3 ay seni göremeyecek olmak."
Güldü ve eğilip dudaklarımdan öptü,
Tanrım bunların hepsi hayal gibi geliyor, Dian sanki her an elimden düşürüp kaybedeceğim bir elmas gibi hissettiriyor.
"Seni çok seviyorum Dian."
Gülümsedi ve koltukta geri yaslandı, bekle neden 'Seni seviyorum Nott' demedi ki?"Yazın sana mektup yollarım."
"Zaten bunu yapmazsan odanı basarım."
"Evimden ve odamdan uzak dur."
Gülümsedim ve kalkıp yanına oturdum,
"Bunun sözünü vermem."
ikimizde aniden sustuk ve sadece birbirimize bakmaya başladık.Dian,Dian,Dian,Dian,Dian,Dian, bu isim neden aklımı karıştırıyordu bu kadar? Neden her bu ismi duyduğumda bir kaç saniyeliğine rüya görüyor gibi hissediyorum? Neden farkında olmadan nefesimi tutuyorum?
"Dian."
"Hmm?"
Neden 'Dian' dedim ki şimdi? Bir şey söylemeden dudaklarına yapışacağım kısımdı bu. Kafamı sikeyim.
Mal mal ona bakmaya devam etmem ile Dian biraz geri çekildi."İyi misin sen?"
"Hadi bana gidelim."
Dian aniden kahkaha atmaya başladı, SİKTİR NEDEN BİR ANDA BUNU SÖYLEDİM Kİ BEN?! TANRIM AĞIZIMIN AYARINI SİKEYİM!
"Aa, ben öyle demek istemedim! Yani demek istediğim, AH SİKİYİM!"
Ben kendimi açıklamaya çalışırken Dian koltuğun diğer ucunda gülmekten ağlıyordu, Tanrım kendimi daha nasıl rezil edebilirdim?
"Tamam hadi gülmeyi kes! Bu o kadarda komik değildi! Affedersin, öyle demek istemedim."
Dian, o kadar güzel gülüyordu ki bir kaç saniye içinde onun gülüşleri ile kendimi tutamadım ve gülmeye başladım,
"Ah tanrım!"
Bir kaç saniye sonra Dian gülmeyi kesit ve bana yaklaştı, o kadar yakındı ki sanırım öpüşeceğiz.
"Nott?"
"Evet?"
"Hadi sana gidelim."
ve tekrar başladık.
Dian kendini koltuğa atıp tekrar gülmeye başladı,
"Ahhh tamam yeter artık, sen çok güldün!"
Hızlıca Dian'ın üzerine çıktım ve gıdıklamaya başladım, nefes nefese gülmelerinin arasında bana bağırıyor, ellerimi itmeye çalışıyordu.
"Tamam dur!"
durdum, öylece birbirimize bakıyorduk. Biraz garipti Dian'ın üzerindeydim ve burun burunaydık,
sakin bir öpücük için dudaklarını öptüm ama beklediğim gibi olmadı. Dian kollarını boynuma doladı ve beni kendine daha çok çekti, git gide uzayan öpüşme için pek iyi bir mekan seçimi değildi, ama Dian'ın öpücüğünden geri çekilecek göt bende yok. Tek şansım Dian'ın geri çekilmesi.
Ve birkaç saniye içinde düşündüğüm oldu, Dian geri çekildi ve soluk soluğaydı.
"Geç oldu, gitmeliyim."
"Odan da devam ediyoruz yani?"
Güldü ve suratıma yavaş bir tokat atıp ayağa kalktı, arkasından kalktım ve üzerimi düzelttim. Dian'ı yurt odasının kapısına kadar bıraktım. Kafasını kapı kolonuna dayadı ve elimi tuttu.
"Yarın görüşürüz Nott."
"Dian, söylesene bana neden hep Nott diyorsun? Daha önce bir kez bile adımı söylemedin."
"Bana unutmamam gereken şeyleri hatırlatıyor, İyi geceler aşkım."
ve kapıyı kapattı. Ne demek istedi şimdi? 'Nott' ona ne hatırlatabilir ki?
DUR, BEKLE DİAN KAPIYI KAPATIRKEN BANA AŞKIM Mİ DEDİ?
Kendi kendime tekrarladım,
"Aşkım"
✰
✰
✰
✰
𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
1K OKUNMA OLMUŞUZ!
GÖRÜNCE AŞIRI SEVİNDİM BİR KAÇ GÜNDÜR GİRMEYE VAKTİM OLMUYORDU BU GÜN GÖRDÜM, HERKESE ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!!!
Bu sene mezun olduğum için sürekli derslerim var kitaba zaman ayıramıyordum, ama artık ağırlık vermeye ve düzenli bölüm atmaya çalışıcam.
Bölümü beğendiyseniz Voter ve yorum bırakmayı unutmayın!
Teşekkür ederim <33333
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ððžðœ ðÌð·ðœð®ð»ð®ðŒðœð®ð⢠ðð©ðŠð°ð¥ð°ð³ðŠ ðð°ðµðµ
Fanfictionðºðððððððð ðœððððð ðððð¢ðððð. ðððððð¡ ððððŠððð¢ð, çÌððÃŒ ð ððð ððâð ððð§ðð ð ððıððððıðŠðıð. ðððððð¡ ððððŠððð¢ð, çÌððÃŒ ð ððð ððâð ððð§ðð öððððððŠððð. ðððððð¡ ððð...