𝐼'𝑚 𝑇ℎ𝑒 𝐿𝑢𝑐𝑘𝑦 𝑂𝑛𝑒

115 9 7
                                    

"Seni çok seviyorum."
"Seni seviyorum."
dudaklarıma arka arkaya konan öpücüklerden sonra Dian yavaşça geri çekildi ve son kez bana gülümseyip arkasını döndü ve yavaş adımlar ile benden uzaklaşmaya başladı.

Bir kaç saniye öylece gidişini izledim ve aniden omuzlarıma çarpan elleri ile arkamı döndüm,
"Vedan bitti mi Theo?? Artık gitsek?"
derin bir nefes alıp başımı salladım,
"Hadi gidelim."
Draco, Enzo, Pansy ve Ben yavaş adımlar ile yürümeye başladık.
Dian'a veda etmem 15-20 dakikamı almıştı, ama yine de ona doyamamıştım. Haftalarca birbirimizi görmeyecektik, nasıl doyulurdu ki ona?

"Theo?"
hızlıca Pansy'e döndüm,
"Evet?"
"Biraz abartıyorsun sanki? Tatilde de görüşürsünüz ne olacak?"
Haklıydı görüşürdük, ama ben Dian'ı her gün görmeye o kadar alışmıştım ki, şimdi bir kaç gün bile olsa onu görememe düşüncesi canımı sıkıyordu.
"Ara sıra işte, ailesi bu tatil onu uzak bir yere götürüyor. Gitmeden görüşebilmemiz içinde çok vakti yok açıkçası. Kızı tüm tatil davetten, davete koşturacaklar işte."
Enzo hızlıca lafa atladı,
"Sen canını sıkma, eminim Dian senin için bir kaç boşluk ayarlar."
Sadece derin bir nefes aldım,
"Umarım."
.
.
.
"Ben geldim!"
Arkamdan kapıyı kapatırken valizimi yere bıraktım. Evin gürültüsü sözlerim ile aniden durmuştu. Bir kaç saniye içinde annem hızla mutfak kapısından çıktı ve beni görmesi ile yüzünde kocaman bir gülümseme ile bana yaklaştı.
"Theodor! Hoş geldin tatlım!"
Kollarını bana sardığında karşılık vererek sarıldım, hemen ardından babam annemin arkasında bana sarılmak için sıradaydı. Annem geri çekildiğinde gülümsedi ve bana sarıldı,
"Hoş geldin oğlum."

Ayrıldığımızda karşımda bana sarılmayı ve selam vermeyi bekleyen teyzelerim, halalarım, amcalarım ve dayılarım olduğunu fark ettim. Üstüne üstlük salon kapısının arkasında kafa kafaya dizilmiş bana bakan küçük kuzenlerimi görebiliyordum.

"Şey önemli bir gün mü? Herkes toplanmış?"

Amanda Teyzem hızla öne geçip lafa atladı,
"Hemde nasıl! Ama bunlar aceleye getirilecek konular değil! Sonra konuşuruz tatlım! Hadi şimdi içeri gel, bize okuldan bahset!"

Konuşmama bile izin vermedin kolumdan çekilerek salona sokuldum. Saatlerce kuzenlerimin ve akrabalarımın okul ve gelecek ile ilgili sorularını cevapladım. Ve saatler sonunda şimdi babam akrabalarımızı uğurluyordu. Bir kaç dakikadır annemin ortalıkta olmadığını fark ettim sonra. Koltuğumdan kalkıp gıcırdayan parkelerin üzerinde evi gezmeye başladım. Duyduğum kısa ve sessiz hıçkırık ile mutfak kapısından içeri baktım. Annem sadece pencereden içeri sızan ay ışığının aydınlattığı mutfakta, elinde bir bardak su ile oturuyordu.

"Anne?"
Fısıldamam gerekiyor gibi hissettiriyordu ortam, annem bana döndü.
"İyi misin anne?"
Sadece başını salladı, yavaş adımlar ile ona yaklaştım ve elimden geldiğince tahta sandalyeler ses çıkarmadan karşısına oturdum.
"Bir şey mi oldu? Biri canını sıkan bir şey mi söyledi?"
Annem sadece elinde ki su bardağını sıkıyordu, bir kaç saniye cevap bekledim sadece,
"Babanın ailesi işte, ne zaman iyi davrandılar bana?"

Dikkatimi asla çekmemişti, ne demişlerdi anneme?
Kaşlarım benden bağımsız çatıldı,
"Kim, ne dedi anne?"
Alay ederce güldü,
"Küçük kuzenin Leon, bu yıl Hogwarst'taydı. İlk senesiydi yani."
"Evet biliyorum, slytherin."
"Okulda duymuş, bir Gryffindor ile birlikteymişsin daha önce."
"Anne biz ayrılalı çok o-"
Hızlıca toparlamak istemiştim ama izin vermedi,
"Sorun değil Theodor, sen hep aklı başında bir çocuktun. Yanlışlarını telafi edeceğini biliyordum zaten, bu yüzden sen o kız ile birlikteyken sesimi çıkarmadım. Tabi bu Halanlara laf oldu. Ben yetiştirememişim seni."

Sonunu alaycı ama içten içe sinirli bir gülümseme ile söyledi.
"O ne demek öyle? Sen mi beni yetiştirememişsin?"
"Sorun değil, babanın ailesi işte. Yalnızca kusur arıyorlar."

Ben henüz ağızımı açamadan annem ellerimi tuttu ve sadece gözlerimin içine baktı.
"Sana bir tavsiye Theodor, sakın sevmediğin biri ile evlenme. Sonra her şey sana yük olur. Yaşında geliyor yavaş yavaş, etrafında çok güzel hanımefendiler var. Biraz gözlerini gezdir evet, ama sakın aşık olmadan biriyle evlenme oğlum. O şanslı kızı bul."

Evlilik...çok zor. Hakkında düşünmek bile garip hissettirirdi eskiden. Ama şimdi annem konuşurken aklımda sadece Dian vardı. Dian ile evlenebilir miydim? Dian benimle evlenir miydi?
Emin olduğum tek bir şey var,

"Şanslı olan benim."





𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
Bİ ARKADAŞ HESAP ŞİFRESİNİ UNUTTU İNŞ KUSURA BAKMADINIZ...
Şaka maka şifreyi unuttum ama neyse bu hafta 2 bölüm daha gelir rahat kalınn!
ARKAŞLAR BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM YAA!
kutlarsanız sevinirim biraz yalnız bir adamım.
Bölüm hakkında düşüncelerinizi alabilirim! Gelecek bölümler içinde fikriniz varsa belirtebilirsiniz!
Beğendiyseniz vote bırakmayı ve yorum yapmayı unutmayın!!
Teşekkür ederim!! <<33

𝓝𝓸𝓽 𝓘̇𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓼𝓽𝓮𝓭• 𝘛𝘩𝘦𝘰𝘥𝘰𝘳𝘦 𝘕𝘰𝘵𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin