𝐼 𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝐶𝑎𝑟𝑒

361 32 11
                                    

"Dostum aşırı iyiydi! Saatlerce oturup sohbet ettik, güldük. O kadar güzel bir kız ki!"

Enzo artık anlattıklarımı dinlemiyordu bile, ilgilendiği tek şey elinde ki Şans iksiri. Onu nereden buldu bilmiyorum ama muhtemelen bir öğretmenin odasından çaldı ve sabahtan beri onunla ne yapacağını düşünüyor.

"Enzo dinliyor musun?" dikkat etmek için gözünün önünde ellerimi şaklattım.

"Ah, evet affedersin sadece dalmışım. Ne diyordun Dian'la ne konuştunuz?"

"Tüm akşam birlikteydik dostum çok iyiydi. Her şey hakkında konuştuk, okul, aile, gelecek, çocukluğumuz! Mükemmel bir kız sohbeti çok sarıyor."

"Adına sevindim Theo."

İlgilenmediği gayet açıktı, fakat bunu umursayamayacak kadar mutluyum. Hızla oturduğum koltuktan kalktım.

"Nereye?"

"Hadi Hogsmade'e gidelim, kaymak birası içeriz."

Enzo'da koltuğundan kalktı.

"Tamam diğerlerine haber ve-"

"Ah hayır onlara söyleme. Uzun zamandır birlikte vakit geçirmiyoruz."

Gülümsedi ve kolunu omzuma atıp yürümeye başladı.

"Vay, ne oldu Nott beni mi özledin?"

"Aptalsın Enzo."

.
.
.

Enzo ile Kaymak birası içmek için içeri girdiğimiz gibi adımı duydum,

"Hey Theo!"

Sikiyim Lilia.

"Ne yapacağız?"

"Arkamızı dönüp koşalım."

Tam arkamızı dönmüş çıkmak için kapıyı açmıştım ki, TANRIM NEYİ CEZASINI ÇEKİYORUM?

"Theo seni görmeyeli aylar oldu! Okulda seni göremiyorum?"

"Ah tabi evet, ben biraz meşgulüm."

Kafasını eğdi ve elimi tuttu,
"Theo aslında seninle konuşmak istiyordum! Bizim hakkımızda, hadi gel birlikte biraz oturalım!"

"Lilia bak bu cidden iyi bir fikir değil, lütfen uzatma."

"Lütfen Theo! Sadece beş dakika! En azından bunu senin yaptığın şekilde bitirmeyelim!"

Sikiyim bu kız beni kesinlikle rahat bırakmazdı. Enzo'ya 'ne yapmalıyım?' dercesine bir bakış attım.

"Şey Oliver ve bazı Slytherin'ler ileride bir masada, biraz onlarla takılsam sorun olmaz."

Enzo cümlesini bitirdi ve arkasını dönüp ileride ki Slytherinlere katıldı.
Lilia ise beni kolumdan çekiştirip masaya oturttu.

"Ne içersin!"
Derin bir nefes aldım,
"Kaymak birası."

Lilia sipariş verip dakikalarca bana bir şeyler anlattı. Yarısından fazlasını dinlemedim bile, aklımda sadece Dian vardı.

"Yani Theo, seni hala çok seviyorum ve eminim ki aramızda ki şey bitmed-"

"Lilia neden anlamak istemiyorsun? Senden artık hoşlanmıyorum? Aramızda ki şeyi olabildiğince kısaca bitirmeye çalıştım ama sen bunu zorlaştırıyorsun."

Ellerini masaya vurdu ve ayağa kalktı.
"HAYIR BİTEMEZ!"

Tanrım bu kız sinirlenince korkunç oluyor.

"Lilia bağırmayı kes ve otur! Beni geldiğime pişman etme!"

Somurtarak oturdu ve elleri ile yüzünü kapattı. TANRIM ŞİMDİ DE AĞLIYOR MU?

"Özür dilerim Theodore! Sadece senden ayrılmak istemiyorum, bana son bir şans ver! Neyi yanlış yaptığımı söyle!"

"Sikiyim Lilia ilgilendiğim biri var!"

Şok içinde bana baka kalmıştı ama ne yapabilirdim? Bunu söyletmek ve onu kırmak zorunda bırakıyor.

"Ne?"

Sanırım gitmek en iyisi, hızlıca ayağa kalktım.
"Enzo gidiyoruz!"

Duyan Enzo hızlıca ayağa kalktı ve peşimden dışarı koşmaya başladı. Arkamızdan gelen Lilia'nın sesini duyuyorum, zırvalıyor. Umursamadan adımlarımı hızlandırdım ve olabildiğince uzaklaştım.

"Dostum o da neydi?"
"Lilia saçmalıyor işte! Tanrım umarım Dian bu saçmalığı duymaz."
.
.
.
Dian ile cuma akşam ki konuşmamızdan beri onu görmemiştim ve şimdi koridorda biraz önümde yürüyordu. Önümdekileri iterek ona yetişmeye çalıştım.

"Dian!"
"Dian!"

Sesimi duyduğu anda adımlarını daha da hızlandırdı. Yetiştiğim anda kolundan tutup kendime çevirdim.

"Dian! Çok hızlı yürüyorsun?"

"Ne oldu Nott?"

Ne?
"Ne demek ne oldu?"
Gözlerini devirdi ve derin bir nefes alıp tam olarak bana döndü.
"Ne istiyorsun?"

"Affedersin, bir sorun mu var? Tavrın biraz farklı?"

"Hayır, bu samimi olmadığım insanlara karşı tavırım."

"Samimi olmadığım mı?"

"Söylesene Nott neden gidip eski kız arkadaşlarınla buluşmuyorsun? Sarhoş olduğunda da yanıma gelip, benden ne kadar hoşlandığınla ilgili palavralar sıkarsın?"

HAYIR,HAYIR,HAYIR????
SİKİYİM NEREDEN DUYDU?

"Hayır Dian, yanlış anlıyorsun! Bu kesinlikle düşündüğün gibi değil! Bak ben sadece Enzo ile birlikteydim! Ve, ve sonra Lilia geldi ve be-"

"Hayır, hayır sus. Bana açıklama yapma Nott, ben açıklama yapmanı gerektirecek biri değilim. Sadece unut gitsin. Duymak istemiyorum."

Arkasını dönüp yürümeye başladığında tekrar peşinden koştum ve kolunu tuttum.
"Dian yalvarırım dinle! Yanlış anlıyorsun! Senden, senden gerçekten hoşlanıyorum!"

"Umurumda değil"




𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
Bölüm tam içime sinmedi ama biraz kaovs gerekiyordu. Siz ne düşünüyorsunuz? Kitap ile ilgili gelecek bölüm fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim! Aklım biraz karışık. Şimdiden teşekkür ederim!
Vote ve yorum bırakmayı unutmayın!!

𝓝𝓸𝓽 𝓘̇𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓼𝓽𝓮𝓭• 𝘛𝘩𝘦𝘰𝘥𝘰𝘳𝘦 𝘕𝘰𝘵𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin