𝑇ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑌𝑜𝑢 𝑃𝑎𝑛𝑠𝑊

331 32 4
                                    

"Tanrım ne yapacağım? Boka battım, Dian'ın gözünde tam bir aptalım! Artık şansım yok!"
İsyanım ve anlattıklarım ile herkes benim için çare düşünmeye çalışıyordu.
"Yani bilemiyorum neye kızdığını kestiremiyorum dostum, kızlar biraz şey, anlarsın ya farklı?"
"Peki ne önerirsin Draco? Dian'a gidip 'Ah Dian affedersin, siz biraz farklısın anlayamadım da acaba neye sinirlendin?' mi deyeceğim?"
Draco oturduğu yerden derin bir nefes alıp kalktı.
"Bilmiyorum yani, istersen onunla konuşabilirim ya-"
"Saçmalama Draco, seni dinler mi sanıyorsun?"

Sesin geldiği yöne döndük. Pansy salonun kapısından girmiş bize yürüyordu.
"Pansy! Tanrım, tabi ya! Sen bir kızsın!"
"Fark ettiğin iyi oldu."
"Ne yapmam gerek?"
Pansy ilk defa gerçekten işe yarayabilir ve bana yardım edebilirdi. Karşımda ki koltuğa oturdu ve bacak bacak üstüne attı.
"Ne yaptın?"
"Lilia ile beni konuşurken görmüş sanırım, koridorda bana baya tavırlı konuştu. Ama yanlış anladı! Sadece Lilia beni fazlasıyla zorladı bend-"
"Peki, peki, peki bekle. Doğru mu anlıyorum? Yanlışım varsa düzelt. Dian'dan hoşlanıyorsun, ona ilgili olduğunu da sık sık belirtiyorsun ve söylüyorsun. Sonra seni eski sevgilin Lilia ile seni kafede görüyor."
"Tam olarak böyle."

Elini yanağına koydu ve düşünmeye başladı.
"Pekala senin için bu işi ben halledeceğim!"
Ne?
"Ne? Nası yani?"
Pansy oturduğu yerden kalktı ve yurt odalarına doğru yürümeye başladı.
"Dilan'la kısa bir sohbet yapacağım o kadar, sadece bekle. Bu iş bende."

Pansy sözlerini bitirdiği gibi koşar adımlar ile merdivenlerden çıkıp gözden kayboldu.
"Sence halledebilecek mi?"
"Başka çarem yok Draco."
.
.
.
Pᴀɴsʏ'ᴅᴇɴ;
Bu iş çok basitti. Tek yapmam gereken Dian'a gidip olanları açıklamak ve Theo'yu acındırmak.
Dian'ın odasını biliyorum, tek problem daha önce herhangi bir sohbetimiz olmamasıydı. Şanslıysam sorun olmaz.
Kapının önüne geldiğimde elimi ritimli şekilde vurdum.
Dian bu anı bekler gibi saniyesinde kapıyı açtı.
"Kimsin?"

Kolona yasladığı eli itip içeri girdim.
"Wow, gelmemi mi bekliyordun?"
Siktir bu kızın odası fenaymış, her yerde renkli ışıklar vardı ve duvarlar resimler ile doluydu.
"Odan güzelmiş."
Kapıyı kapattı ve köşede ki koltuğa oturdu, bende karşısına oturdum.
"Bende girsene diyecektim."
Bacaklarımı üst üste attım ve geri yaslandım.

"Theo'ya aşıksın sen."
"Ne?"
Gülerek 'Ne?' demesi kesinlikle reddetmesi anlamına geliyor.
"Adım Pansy."
"Seni o mu yolladı?"
"Hayır benden yardım istedi ve ben gelmeyi seçtim. Olay ne? O salaklardan hiç birşey anlamadım da."
"Olay falan yok."
Derin nefes alıp bacaklarımı ayırdım. Belli ki Theo'yu acındırmama gerek yoktu. Zaten acınacak durumdaydı, bu kız olayları zorlaştırmakta iyi.
"Tanrım, hadi ama! Söylediklerini gidip onlara anlatmayacağım!"
Ellerimi havaya kaldırıdım.
"Yemin ederim."

"Sikiyim Pansy bana haftalardın 'bana aşık olduğu' ile ilgili palavralar sıkıyor ve sonra başka bir kız ile buluşuyor. Daha sonra hiç birşey yokmuş gibi gelip benimle konuşmaya çalışıyor! Tanrı aşkına bu rahatsız edici, anlıyor musun? Ben öylece takılabileceği biri olmak istemiyorum!"

"Neyi olmak istiyorsun?"
Bana bakakaldı. İşte bu, Dian kesinlikle Theo'ya ilgili. Sadece kabullenemeyecek kadar egolu.
"Yani, ben bilmiyorum. Sadece takılacağı bir kız değil."
"Pekala sana biraz açıklayayım. Bahsettiğin kız Lilia, onu sen mi görüdün bilemiyorum-"
"Bazı arkadaşlarım söyledi."
Kaşarlar.

"Pekala, arkadaşların bazı şeyleri atlamış olmalı. Bahsettikleri kız Lilia, Theo'nun eski kız arkadaşı. Açıkçası evet, Theo onu gerçekten severdi. Ama geçen sene okulun son günü ayrıldılar, çünkü Theo'nun artık Lilia'ya ilgisi yoktu. Ama sanırım Lilia'nın sevgisi biraz takıntıya dönüştü. Kafede de Theo'yu görünce tutturmuş, konuşalım diye. Theo'da oturmaktan başka çare bulamamış."

Dian öylece bana bakıyor, ne düşündüğünü kestiremiyorum ama bir şey söylemediğim sürece konuşmayacak gibi.
"Tanrım Dian! Yalvarırım aşağı in ve şu çocukla konuş! Yanlış anlama ama adını duymaktan bıktım!"

Dian gülümsedi ve ayağa kalktı.
"Kendimi bok gibi hissettim."
"Bazen bok gibi hissetmek iyidir."

İkimizde gülümsedik.

"Teşekkür ederim Pansy."




𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
Aslında aralarını hemen düzeltmeyip, Theo'ya büyük bir özür diletecektim, ama Dian'dan bir adım çok daha iyi olur diye düşündüm.  Ayrıca Pansy'yi daha iyi bir karakter yapmaya çalışıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Bölümü beğendiniz mi? kitabın gidişaatı ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum!! Vote ve yorum yapmayı unutmayın!

𝓝𝓞𝓜 𝓘̇𝓷𝓜𝓮𝓻𝓮𝓌𝓜𝓮𝓭• 𝘛𝘩𝘊𝘰𝘥𝘰𝘳𝘊 𝘕𝘰𝘵𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin