Büyük salona girdiğinizde tüm masalar doluydu, ileride oturan bizimkileri gördüm. Çaktırmadan kaçmaya çalıştım, ama tabi ki başarılı değildi.
"Theo!"
Sikiyim, bu Dian ile baş başa kalmak için mükemmel bi fırsat iken, Draco ağızına sıçmıştı.
Dian'ın bileğinden tutup adımlarımı hızlandırdım."Nott, sanırım arkadaşların sana se-"
"Hayır, hayır! Onları tanımıyorum! Muhtemelen başka bi Theo-"
"Theodore Nott! Alooo?!"Tanrı seni alsın ve beni rahat bıraksın Pansy.
Dian güldü ve bileğimi tutup ileri de ki masaya yürümeye başladı.
Yanlarına geldiğimizde hepsi gülüyordu.
TANRIM BİLİYORDUM, BİLEREK YAPTILAR?"Selam!"
Dian gülümseyerek Pansy'nin yanına oturdu. Bende Dian'ın yanına oturdum."Dian biz oturmasaydık? Onlar yalnız iyiydiler!"
"Ah hayır! İyi ki geldin Dian! Bizde seninle tanışmak istiyorduk! Ben Enzo!"
Geber Enzo.
Dian Enzo'nun uzattığı eli sıkarken elimde ki kitapları masanın kenarına bıraktım.
Dian tek tek, önce Blaise sonra Draco ile tanıştı."Sonunda tanıştığımıza sevindim! Theo senden hep bahse-"
Enzo cümlesini tamamlayamadan karnına hızlıca bir dirsek atmam ile sustu. Dian ise Pansy ile gülüşmeye başladı. Neye gülüyordu bunlar?"Bende memnun oldum, açıkçası Theo sizden pek bahsetmedi."
"O onun ayıbı. Biz her gün seni en az 1 saat dinliyoruz!"
Draco'num tek nefeste kurduğu cümle ile avuç içlerimi gözlerime bastırdım. Keşke yer yarılsa ve bende çekirdeğe kadar dibe batsam.Dian gülüp bana döndü.
"Ne oldu Nott? Utandın mı??"
"Tamam, lütfen susa bilir miyiz? Sadece yemek yemek istiyorum, zaten 1 saat fırsatım vardı onu da berbat ettiniz!"
Herkes gülüp eğleniyor, Dian ile sohbet ediyordu. Herkes Dian'ı, Dian herkesi sevmiş gibiydi.
"Bu dönem ailem zorla Muggle bilimi seçtirdi! Sadece geçen dönem İksirden kaldığım için? Hiç adil değil!"Pansy'nin isyanı ile hepimiz gülüyorduk ki bir an için Dian'ın yüz ifadesi dikkatimi çekti. Somurtuyor gibiydi ama aynı zamanda çokta rahatsız bir bakıştı.
"Dian? Bir şey mi oldu?"
Bana döndü ve anlamaz bir bakış attı.
"Hayır, sadece anlayamadım. Neden bu kadar rahatsız oldun ki?"Şimdi Pansy'de Dian'a, Dian'ın ona baktığı gibi bakıyordu.
"Affedersin?"
"Muggle bilimi almak neden seni rahatsız ediyor?"
"Rahatsızlığım, seni rahatsız ediyor?"
"Hayır, sadece ilgimi çekti. Bu bana biraz, ırkçı bir tavır gibi geldi."Siktir.
Bunu daha önce hiç düşünmedim, Dian ile de daha önce hiç bu konuda konuşmadım. Ama belli ki Dian Muggle, safkan eşitliğini savunanlardandı. Normalde olsa böyle bir şeyi kesinlikle kabul etmem ama bunu sonra Dian ile konuşurum. Şimdi hızlıca konuyu kapatmalıydım, çünkü bu konu uzarsa Pansy'nin tepkisinin ne olacağını biliyorum."Bu konuda eşitlik sağlamalı mı bekliyo-"
Pansy'nin cümlesini böldüm,
"Ahh evet, evet muggle, safkan evet. Hadi Dian biz gidelim de derse yetişelim!"
"Nott bir şey konuşuyo-"
Dian'ın cümlesini bitirmesine izin vermeden hızlıca ayağa kalktım ve masada ki kitapları alıp Dian'ın bilediğinden tutup çıkışa yürümeye başladım."Neden konuşmamı kesiyorsun ki? Sadece konuşuyorduk?"
"Hadi ama Dian? Konuşmanın nereye bağlanacağı belliydi. Ben sadece kısa kesin istedim. Ayrıca eşitliği savunduğunu bilmiyordum?"
"Tabi ki savunuyorum?"
Tavırlı sesi ile ona döndüm.
"Kötü anlamda söylemedim."
Cevap vermedi.
Derin bir nefes aldım,
"Dersin ne?"
"Simya."
"Seni sınıfa bırakayayım."
Sadece kafasını salladı.Ortamın havası o kadar değişmişti ki, çok rahatsız edici bir hal almıştı. Sınıfa gittiğimiz yol boyunca hiç konuşmamıştık. Bir kaç kez dönüp Dian'a baktım. Biraz sinirli gibiydi ama tam olarak ne düşündüğünü kestiremiyorum. Sınıfın önüne geldiğimizde bazıları çoktan sınıfa girmişti. Kapının önünde durup bana döndü.
"Kitapların."
Tüm kitapları elimden aldı, gülümsedim.
"Akşam ortak salonda görüşür müyüz?"
Yüzünde ki sinirli ifade aniden yok oldu ve gülümsedi.Tam arkasını dönüyordu ki, hızla yanağından öptüm.
Gülümsemesi büyüdü ve takrar bana döndü.
"Görüşürüz Nott."
✰
✰
✰
✰
𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
SERİYİ BAŞTAN SONA OKUYANLAR VE YENİ BÖLÜM BEKLEYENLER HOŞGELDİNİZ!!!
Arkadaşlar okunmalar arttıkça elimden geldiğince yeni bölümleri hızlı yayınlamaya çalışıyorum, ama taslaklarım azalıyor (normalde taslak biriktiriyorum). Şu sıralar yeni bölüm yazmaya çok vakit ayıramıyorum, elimden geldiğince. Bölümler 20-25 okunmayı geçtiği gibi yayınlamaya çalışacağım bundan sonra, bir süreliğine.
BÖLÜMÜ BEĞENDİNİZ Mİİİ?? İYİ YORUMLARINIZI OKUMAK BENİ MOTİVE EDİYOR!!
Vote + yorum bırakmayı unutmayın!♡︎
Şimdiden teşekkür ederim!!
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ððžðœ ðÌð·ðœð®ð»ð®ðŒðœð®ð⢠ðð©ðŠð°ð¥ð°ð³ðŠ ðð°ðµðµ
Fanficðºðððððððð ðœððððð ðððð¢ðððð. ðððððð¡ ððððŠððð¢ð, çÌððÃŒ ð ððð ððâð ððð§ðð ð ððıððððıðŠðıð. ðððððð¡ ððððŠððð¢ð, çÌððÃŒ ð ððð ððâð ððð§ðð öððððððŠððð. ðððððð¡ ððð...