𝐼 𝑊𝑜𝑢𝑙𝑑 𝐿𝑖𝑘𝑒 𝑇𝑜 𝑀𝑎𝑟𝑟𝑦 𝐻𝑖𝑚

104 9 5
                                    

"Ben geldim!"

Bahçeye girdiğim gibi ileride ki çardakta oturan ailem bana döndü, annem hızla ayağa kalktı.
"Dian! Hoş geldin kızım!"

Adımlarımı anneminkilere uydurmaya çalışarak ona yürüdüm ve ortada buluştuğumuzda kollarımızı birbirine sardık.
Hemen annemin arkasında Teyzem ve Dayım vardı. Ablam ise hâla çardakta oturuyordu.

Geri çekildiğimin gibi Teyzem kollarını bana sardı,
"Hogwarstlımız da geldi"
"Bize anlatacağın çok şey var!"
Dayım, teyzemin sözlerini tamamladı.
Annem ise onlara göz devirerek lafa girdi,
"Ahh! Tamam hadi, Dian önce biraz soluklansın. Sonra uzun uzun konuşursunuz."

Birlikte çardağa oturduğumuzda ablam sadece sahte bir gülümseme ile bana dönüp "Hoşgeldin" dedi. Tanrım sanki çok meraklıyız. Belli ki annemlere bildiği şeyleri anlatmamıştı ki annem bu derece mutluydu.

Tüm gün dayım ve teyzemin Hogwarst ile ilgili sorularını cevaplamıştım. Onlar ailemizde Hogwarstta okuyan son kişilerdi. Annem ve Ablam Beauxbatons Sihir Akademisinde okumuşlardı. Up uzun bir akşamın sonunda annem dayım ve teyzemi geçirdikten sonra ablamda odasına gidip bizi annem ile baş başa bırakmıştı. Hava karanlıktı, etrafı sadece ay ışığı aydınlatıyordu. Annem karşıma oturdu ve gülümseyerek çayından bir yudum aldı.

"Eee anlat bakalım?"
"Neyi?"
Alaycı şekilde güldü,
"Aldım haberleri, okulda bir erkek arkadaşın varmış."

Anlaşılan pekte fazlasını duymamış,
"Şey evet var biri..."
"Bana onun bir Rawenclaw olduğunu söyle!"
Annemin heyecan ile parlayan gözleri ile gülümsedim,
"O bir Slytherin."
"Uhh, tüh ya. Yine de bir Gryffindor olmadığı için sevindim. Hadi bahsetsene ondan? Adı nedir? Kimlerdendir?"

Bu tarz şeyleri anlatmayı zaten hiç sevmem ve anneme anlatmakta beni biraz utandırıyor,
"Aahh anne! Hadi ama?"
"Pekala, pekala! Söyle, nasıl görünüyor?"
Anlatmak istemesem bile annemin heyecanını mahvetmekte istemiyorum. Nasıl tanımlayabilirim ki? Nott nasıl görünüyor?

"Yani şey, kumral sanırım. Yani esmer, kumral arası bir şey. Kahve ve yeşil karışımı gözleri var ve 1.85 falan sanırım, benden uzun işte."
ben anlattıkça annemin gülümsemesi genişliyordu,
"Yakışıklı mı?"
Kelimeler istemeden ağzımdan döküldü,
"Hemde nasıl..."
Annem yüksel sesli bir kahkaha attığında yanaklarım kırmızıya döndü.
"Ah anne kes şunu! Lütfen!"
"Tamam, tamam peki! Peki...ciddi bir şey mi? Ne kadar süredir birliktesiniz?"
"Yani sanırım 3-4 ay oldu. Ciddi bir şey mi bilmiyorum...yani ciddi nedir ki?"
"Ciddi nedir...? Yani onunla bir gelecek istiyor musun? Düşünüyor musun?"

Nott ile bir gelecek düşünüyor yada istiyor muyum? Güzel soru.
Kesinlikle istiyorum, hemde deli gibi.
Gösteremesem bile ondan ayrılmak çok zor oldu, onu her gün görmeye o kadar alıştım ki. Tüm tatil onsuz ne yapacağım bilmiyorum...

"İstiyorum."

Annemin yüzünde ki gülümseme büyüdü,
"Bak Dian, belki yeri değil tatlım. Ama artık yaşın geliyor. Yaşıtlarının bazıları evlendi bile, yani sende biraz düşün. Evlilik hakkında...seni ondan bahsetmen için zorlamayacağım. Zamanı geldiğinde anlatacağını biliyorum. Ama düşün biraz, o oğlan ile ciddi bir yola girmek ister misin? Yani onunla bir evlilik ister miydin?"

Annem çok ciddiydi, birazda haklıydı. Yaşıtlarımın bazıları çoktan evlenmişti bile ve yaşımız geliyordu. Nott ile evlenmek ister miydim? Ben istesem bile o benimle evlenmek ister miydi?
Bir kaç saniye sadece gözlerimi yere dikip senidüşündüm. Sonunda anneme baktım,

"Onunla evlenmek isterdim."




𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
Söyleyecek pek bir şeyim yok, bölüm hakkında düşüncelerinizi duymayı çok isterim!!!
Beğendiyseniz vote ve yorum bırakmayı unutmayın!!!
Teşekkür ederimm <<333

𝓝𝓸𝓽 𝓘̇𝓷𝓽𝓮𝓻𝓮𝓼𝓽𝓮𝓭• 𝘛𝘩𝘦𝘰𝘥𝘰𝘳𝘦 𝘕𝘰𝘵𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin