Tüm yemek boyunca Dian'ı izlemiştim.
Bu da diğerlerine malzeme olmuştu."Ah Dian çok güzelsin!"
"Beni büyülüyorsun Dian bu yüzden yemek bile yiyemiyorum!"
Draco ve Blaise sesimi taklit etmeye çalışıp benimle dalga geçerken Enzo ise sadece buna gülüyordu.
"Geçin dalganızı, aptallar."
"Hadi ama yalan mı kızı yiyecek gibi bakıyorsun!"
"Kes sesini Draco, Theo'yu anlıya biliyorum. Yani ona baksana! Sanki siz beğenmediniz?"
"Hey beğenmediğimi söylemedim! Kız taş gibi evet ama Theo'ya baksana onu en son 2.sınıfta Lilia'ya böyle bakarken gördüm."
"Ah sana şu kevaşenin adını ağzına alma demedim mi Malfoy?"
"Ah tamam tamam peki! Ama bu bir yalan değil! Lilia'ya delicesine aşık değil miydin? Kız arkandan 2 yıl koştu! Hoşlandığın halde bir Gryffindor ile çıkamam değip reddettin en sonunda 3 ay çıktınız ve onu terk ettin!"
"Harbi sizin iş ne oldu? Yazın hiç konuşmadınız mı? Kızdan okulun son günü ayrıldın dalga geçer gibi."
"Tüm yaz evime mektuplar yollayıp durdu. 'Theo seni çok seviyorum!', 'bizden, aşkımızdan vazgeçemezsin!' Tanrım bana 'Sorun Gryffindor olmam ise okuldan ayrılırım' bile dedi?"
"Tanrım bu biraz korkunç."
"Hazır Lilia demişken onu hiç gördünüz mü?"
"Hey Theo sana bir kaç gün sonra okuldan ayrıldığı ile ilgili mektup yollarsa sakın şaşırma!"
"Ah Theo artık aşkımızın önünde hiçbir şey duramaz aşkım!"
Hepsi tekrar gülmeye başladığını da bu sefer bende gülümsedim.
Bir kaç dakika sonra yemek yerken Draco konuştu.
"Dian, onunla konuşmayı falan düşünüyor musun?"
"Doğru zamanda, evet."
"Hızlı olsan iyi olur."
Yemeği ile oynayan Blaise'a döndük, elinde ki kaşık ile bize masanın diğer tarafını gösterdi.
Oraya döndüğümde çoktan erkeklerin bir kısmının Dian'ın başına toplandığını gördüm."Siktir, işin zor Theo."
"Merak etmeyin benim olacağına eminim."
Yemeğin sonunda Dumbledor bardağına kaşıkları vurdu.
"Herkes yatakhanelerine."
Hızla masadan kalktım ve biraz ileride tek başına yürüyen Dian'a yetişmeye çalıştım.
Ama ben daha onun yanına varamadan etrafı kızlar ile çevrilmişti bile. "Sikeyim."
Bizimkiler yanıma vardıklarında birlikte yatakhaneye yürümeye başladık. Enzo, Blaise, Draco ve ben aynı odada kalıyorduk. Enzo işi olduğunu söyleyip bizden ayrılmıştı bizde odamıza geçmiştik. Öylesine sohbet edip dolaplarımızı yerleştiriyorduk."Potter ile istasyonda kavga etmişsiniz?"
"Ah salak Pottah işte! O yarık kafadan nefret ediyoru-"
Draco lafını bitiremeden Enzo hızla odaya daldı.
"Theo! Dian aşağıda salonda oturuyor! Ve tek başına!"
Hızla ayağa kalktım. Bu kesinlikle mükemmel bir fırsattı!
"İyi şanslar!"
Kapıyı kapatırken Draco'ya döndüm ve gülümsedim.
"Şansa ihtiyacım yok."
Kapıyı kapatıp hızlı adımlar ile merdivenlerden indim. Salon tek tük doluydu, Dian'ı görebiliyordum. Şöminenin yanında oturmuş elinde ki parşömeni okuyordu.
Yavaşça yanına ilerledim, arkası bana dönüktü. Küçük bir korkutmanın zararı olmazdı değil mi?Hızlıca elimi koltuğun kenarına yaslayıp ona eğildim.
"Selam güzel kız."
Ani hareketimden korkmamıştı bile. Tanrım bu kıza bitiyorum!
Kafasını kaldırdığında yüzlerimiz o kadar yakındı ki umarım kalp atışım duyulmuyordur.
Yakından çok daha güzeldi."Selam."
"Adım Theodore Nott."
Elimi uzattım. Bana ve hemen sonra elime bakıp bir kaç saniye sonra sıktı.
"Namını duydum."
"Waow henüz okula geleli 2 saat oldu."
"Hızlı yayılıyor olmalı."
Kolumun üzerinden atladım ve kol kısmına oturdum.
"Hakkımda neler duydun bakalım?"
"Okulun kalp kıranı olduğunu."
"Ah bunlar sadece söylenti, bir kesimden ne kadar güzel bir aşık olduğumu da duyabilirsin."
Cümlemin sonuna doğru Dian'a doğru eğilmiş ve tekrar yüzlerimiz arasında ki mesafeyi kapatmıştım. Gülümsedi, hayatımda gülümsemenin birine bu kadar yakıştığını hatırlamıyorum.
"Şansın yok."
"Öyle mi dersin?"
Kıkırdadı ve aniden yüzüne benimkine daha da yaklaştırdı.
Şok olmuştum, bir kız nasıl bu kadar çekici olabilirdi?"İlgilenmiyorum."
✰
✰
✰
✰
𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
Kitap hakkında düşüncelerinizi yorumlara bırakıp, oy kullanmayı unutmayın!
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ððžðœ ðÌð·ðœð®ð»ð®ðŒðœð®ð⢠ðð©ðŠð°ð¥ð°ð³ðŠ ðð°ðµðµ
Fanfictionðºðððððððð ðœððððð ðððð¢ðððð. ðððððð¡ ððððŠððð¢ð, çÌððÃŒ ð ððð ððâð ððð§ðð ð ððıððððıðŠðıð. ðððððð¡ ððððŠððð¢ð, çÌððÃŒ ð ððð ððâð ððð§ðð öððððððŠððð. ðððððð¡ ððð...