𝑁𝑜𝑀 𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐌̇𝑠 𝑂𝑛𝑙𝑊 𝑌𝑜𝑢

271 18 3
                                    

"Baya öpüştünüz yani?"
Kitaplarımı toplarken bana merak ile bakan Draco ve Enzo'ya onaylarca bir gülüş attım. Anın heyecanı ile ayağa kalktılar,
"İŞTE BU DOSTUM! SENİNLE GURUR DUYUYORUM!"
Gülüp Enzo'yu ittim.
"Tanrım siz ikiniz gerizekalısın ve ikinizle daha fazla zaman kaybetmeden gidiyorum."

Hızlıca odadan çıktım ve ortak salonda beklemeye başladım.
Bu Dian ile ilk buluşmamız, yani en azından resmi olarak. Bu anı aylardır bekliyorum!
Bir kaç dakika içinde merdivenlerin bsşında Dian'ı gördüm. Tanrım, çok güzle olmuş! Beyazın daha önce kimseye bu kadar yakıştığını görmemiştim. Beni görünce gülümsedi ve adımlarını hızlandırarak aşağı indi.
İndiği gibi elini tuttum,
"Çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim."
Yanağından öptüm ve elini tutup yürümeye başladım.
"Nereye gidiyoruz?"
"Senin için güzel bir şey planladım, diyelim."
Dian'ın hoşuna gidecek bir şey, yada bir mekan bulamadım. Sonra uzun süre düşündüm ve en çok beğeneceğim şeyi buldum. İlk kez Dian ile baş başa oturup konuştuğumuz yer, Dian'ın en çok seveceği yerdi. Tabi ki, Astronomi kulesi.
Kuleye çıkmaya başladığımızda zaten ne planladığımı az çok anlamıştı. Ama beni bozmadı, Tanrım kime ne iyilik yaptım da beni Dian ile karşılaştırdın?

Yukarı çıktığımız gibi hazırladığım masanın üzerinde ki çiçek buketini almak için koşturdum.
Dian ise sadece gülümsüyordu, çiçekleri ona uzattım,
"Vayy, sen baya romantikmişsin Nott?"
"İnan hayatımda ilk defa bir buluşma için bu kadar uğraştım."
"Yemedim."
Yaklaşıp dudağımdan öptü ve masaya oturdu. Sikiyim, her öptüğünde bir kaç saniyeliğine sarhoş oluyorum.
Hızla karşısına oturdum, masada ki içki şişelerine baktı ve bana döndü.
"Neden bu kadar çok içki?"
"Ah, şey hangisinin favorin olduğunu bilmiyordum. Bu yüzden hepsinden aldım."
"Çok tatlısın."
SİKİYİM KIZARDIM Mİ BEN?
Dian bir kahkaha attı ve şişelerin arasından votkayı alıp bardağına doldurdu.
"Votka?"
sorum ile benim bardağımı da alıp doldurdu.
"Her zaman votka. Hey, beni sarhoş etmeye çalışmayacaksın değil mi?"
"Aslına bakarsan sarhoş haline bayıldım ama ayıkken daha iyisin."
"Ah kapat çeneni!"
Güldüm ve votka bardağımı alıp ayağa kalktım. Dian'ı da elinden tutup kaldırdım. Bana anlamsız gözler ile bakıyordu,
"İlk kez olduğu gibi olsun."
İlk kez burada oturduğumuzda, kulenin köşesine oturuyorduk. Aynı yere gidip sırtını kolona yasladım, ilk seferki gibi. Ama Dian öyle yapmadı, ilk kez geldiğimizde kaşımda oturuyordu. Şimdi ise gelip sırtını bana yaslayarak oturdu. Kollarımı ona sardım ve ellerim ile oynamaya başladı.
"Yaz tatilinde ne yapacaksın?"
Sorum ile derin bir iç çekti ve kafasını göğüsüme yasladı,
"Bilemiyorum, sanırım yazı ailemin saçma davetleri ile geçirmem gerekebilir. Sıkıcı olacak, ya sen?"
"Emin değilim, sanırım her zaman ki gibi olur. Tüm yazı Enzo ile birbirimizin evlerinde kalarak geçiririz."
"Güzelmiş, Enzo ile yakın arkadaşsınız ha?"
"4 yaşından beri."
"Tatlı, benimde yakın arkadaşlarım vardı. Yani okulun dışında, ama artık pek görüşmüyoruz."
"Neden?"
"Saçma sebepler. Ailem geçen seni beni evlendirmek istedi."
"Ne?"
Biraz dikelmem ile bana dönüp gülümsedi.
"Ah saçma bir şeydi! Konu kapandı zaten, sadece evlendirmek istedikleri çocuk arkadaşlarımdan birinin erkek arkadaşıydı. Sonra sanki ben istemişim gibi herkes bana duvar ördü."
"Sikiyim, evlenmek mi? 16 yaşındasın? Ailen kafayı yemiş olmalı."
"Kesinlikle, ama artık önemli değil."
Bana döndü ve kollarını boynuma doladı.
"Artık sadece sen varsın."




𝘚𝘌𝘓𝘈𝘔
Umarım bölümü beğenmişsinizdir! Okunmalar artsa bile votelar hala çok düşük kalıyor:(
Vote ve torum bırakmayı unutmayın lütfen!<333

𝓝𝓞𝓜 𝓘̇𝓷𝓜𝓮𝓻𝓮𝓌𝓜𝓮𝓭• 𝘛𝘩𝘊𝘰𝘥𝘰𝘳𝘊 𝘕𝘰𝘵𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin