"Kimmiş bu kız Arda?" Diye birden içeri girdi Ali Abim.
_____________________________________
Yıldıza basmayı unutmayıııınnn
4.Bölüm başı...
ARDEN YANDAŞ
Hepimiz yan yana geçmiştik.Üç başkanda karşımıza geçip konuşmaya başladı.Sırayla.
" Burada ormanda vakit geçirmeyi öğreneceğiz.Bu aktivitelerde asla normal yaşamda kullandığınız eşyaları kullanamayacaksınız.Buna örnek olarak;Ateş,ateşi dizilerde gördüğünüz gibi taş ve odun parçalarıyla yapacaksınız.Pek zorlanacaksınız ama bakalım neler yaşanacak... Dinlediğiniz için saolun." Dedi Ahmet Nur Çebi Ardından Ali Koç ;
"İlk olarak Ahmet Bey'e teşekkür ederim güzel bir konuşma gerçekleştirdi.Ve bunların yanında arada takımlar halinde yarışmalar yapacağız.Yanlız bunlar eğlence amaçlı olacak.Fenerbahçe, Beşiktaş,Galatasaray takımları olmak üzere gruplar bir yana yanınızda getirdiğiniz iki kişilik gruplar halinde de yarışacağız.Umarım eğlenceli geçer.İyi eğlenceler."
"Ehehe bana konuşacak birşey kalmadı.İşin eğlencesi bir yana bu kurallar bizim için de geçerli isteyen pes edip oteldeki odasına gidebilir ama büyük bir eğlenceyi kaçıracak
Maalesef."dedi Dursun Özbek.Bu adam baya kafa adamdı ya.
"Ne gibi etkinlikler olucak ateş yakmak harici."diye sordu Cenk Tosun.
Cenk abiyi internette görmüştüm seviyordum açıkçası kendisini ama keşke öyle şeyler yapmasalarmış.
"Fidan dikicez mesela otelin düzenlediği bir etkinlik.Fidan dikmek büyük bir iyilik biliyorsunuz dimi çocuklar.Anasınıfı dersimiz bitmiştir."
"Peki voleybol oynayabilirmiyiz ?"
Dediğimde futbolcular bana öyle bir baktı ki sanki katilmişim gibi hissettim.Ne yani futbol oynamak zorunda mıyız Allah Allah.İçlerinden sadece birisi laf söyledi.Gıcık olmuştum ona."Ne voleybol'u ya futbol oynayacağız tabiki."sarışın biriydi biraz düşünsem hatırlayacaktım ama şuan da adını hatırlamıyordum.O yüzden gözlerimi kısarak baktım ona.Yani sadece ondan dolayı değil birazcıkta sinirlenmiştim.
"Kazımcan tabiki futbolda oynayacağız ama voleybolda var bu oyunlar arasında.Ve Arden'cim bu süre içerisinde kavga yok tamam mı düşmanlıkta yok."
Gözlerimi kıstığım için kavga çıkaracağımı düşünmüşlerdi.
He bu arada adı Kazımcan şuan söyleyince hatırladım.
"Tamam Ali başkanım."
Dediğimde Arda'nın burnundan güldüğünü duydum.Heh buyur ben kavgacı değildim neden böyle yapmıştı.ARDA GÜLER
"Tamam Ali başkanım."
Otomatikmen öyle deyince gülmüştüm.Herkes dalga amaçlı güldüğümü düşünsede oysaki ben içimden inşallah Kazımcan'la kavgayı bırak konuşmak için bile bir araya gelmesin diye gülmüştüm.Kazımcan iyi çocuktu ama sevdiğim kızı kıskanıyordum.
"Bu arada bugün Arden Kazımcan ile bize yardım etmenizi istiyorum.
Neydi bu adamın derdi.Beni çıldırtmak?İhtimaller dahilinde.
"Yok yok Ardayla Arden gelsin."
"Eee iyi peki."İlk başta Dursun hoca Kazımcan'la Arden'i gönderecekti ama Neyse canım hocam Ali hocam hemen işe el atmıştı.Ve beni göndertmişti.Bu hocayı boşuna sevmiyorum ben ya.Can hocam.Adamsınız Ali Koç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler
Teen Fiction!!DÜZENLENİYOR!! Futbolcu Erkek ve Voleybolcu kız Bu hikayede futbol ve voleybol konularına ağırlık verilmemiştir.Bu bir aşk kurgusudur İyi okumalar... Başlangıç tarihi:(30.12.2023) Arden YANDAŞ(GÜLER) & Arda GÜLER Bazı mantık hatal...