1,3

237 13 6
                                    

Aslında benim geldiğimi görmüştü o hapisteydi o zaman tabii ama o zaman gerçeği duymamıştı, işte şuan gerçeği istiyordu benden.

Gerçeği istiyorsa verecektik tabiki.

"Babam..."

Yüzü düşmüştü başka bir cevap vereceğimi zannediyordu birazcık kandırmaktan zarar gelmezdi bence.

"Çok kötüymüş öyle dediler atladım geldim.Sonra ise sana haber vermek istedim.Babam o haldeyken neden böyle birşey yaptim bilmiyorum ama yaptım işte hemde uçakta,telefon yasaktı ama ben gizlice telefonu açıp seni aradım.Ama açan olmadı Arda."

"Hmm."
Böyle demesindi işte içim kıpır kıpır oluyordu.
Kriz anındaydık neydi bu içimdeki kıpırtı

"Arda inanmıyorsan bana inanmıyorum de lütfen sonuna kadar sessizce dinleyipte sessiz kalma Arda.Bana bunu yapma,bize bunu yapma."
"Ne diyorsun Arden.Ne yap-"
"Tamam Arda.Ben cidden anladım,sana burada açıklama yapıyorum,tamam sonuna kadar haklısın o benim gerizekalılığım yüzünden oldu herşey ama sende dinliyorsun yüzünde mimik namına bir şey bile yok.Sen beni kafanda bitirmişsin."

Kafamın içinde olan düşünceleri tek nefeste söyleyince bide hepsi doğru olunca,Arda'nın gözlerini yavaşça kapattığını gördüm.

Sinirlenmiş miydi o ?

Son cümleye kadar ifadesiz bakan yüzü son cümleden sonra bu haldeydi.İnanamıyordum gerçekten sinirlendiği şey bumuydu.

-Sen beni kafanda bitirmişsin Arda.

Ve yanımdan çekip gitti...

Belki de doğruları nerden anladığımı ve bunu nasıl açık ettiği ile ilgili kendi ile kavga ediyordu içinden.

Ben paronayaktım belki de.

Arda'dan

Ben ona günler önce demiştim ki.

"Ama biliyormusun ben kimseye oyun yapmam.Yani bana ters geliyor öyle şeyler."
"Nasıl yani ?"
"Hani böyle seviyormuş gibi yapıp ta olayın içinden bambaşka şeyler çıkar ya, öyle şeylerden bahsediyorum."
"Hmm,anladım."

"Mesela ben seninle asla oynamıyorum derdim neyse tak tak söylüyorum sana."

Gerçekten de öyleydi derdim varsa veya rahatsız olduğum birşey söylüyordum.

Oda söylüyordu.

Böylelikle kendimizin bile fark edemediği belki de ilerde bize çok iş açacak olaylardan ve haraketlerden kurtulmuş bile oluyorduk.Bence,fikrimce.

Arden hızlıca koltuktan ayağa kalkıp derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

"Arda."
"Hı."
"Söz ver bana...ne olursa olsun bana oyun oynamayacaksın."
"Zaten oynamıyorum ki Arden."

Dedikten sonra gülümsedim.

"Olsun,ben senin sözüne güveniyorum.Hem bak bende bir sözün olmuş olur.İlerde birşey olursa bu söz bahanesiyle birlikte oluruz tekrardan.Hem bak ben söz veriyorum...Ne olursa olsun sana asla ama asla oyun oynamayacağım,neysem oyum."

"Ne olursa olsun asla ama asla sana oyun oynamıyorum,oynamayacağım."
Diye söyledim onun sözlerine benzer sözleri.

"Heh şöyle be Arda."
"Ben zaten seninle sevgili olarak en büyük sözü vermişim güzelim,aslında gerek yoktu ama istedin bi kere."
"Şuanlık bu dediklerini unutuyorum ama sanma tekrardan ısıtıp önüne koymayacağımı."

Sadece mimiklerimle ona bunu unut der gibi bakıyordum.Yani ben öyle zannediyormuşum.

Arden dedi ki

Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin