Yıldız atmaya ne dersinn 🥹🤗
İyi okumalar...
______________________________________ARDEN YANDAŞ
Bir anda Arda havalimanında belirmişti.Bana öyle bir bakıyordu ki sanki beni kaybetmekten korkuyor muş gibiydi.
Zaten bende Arda'nın bana seslenmesiyle arkamı dönmüş o olduğunu fark ettiğimde direkt olarak ona doğru koşup sarılmıştım.
Sanırım biraz fazla sıkmıştım sarılırken.
"Arden biraz daha sıkarsan gerçekten belim kırılacak."
Hemen ayrılıp"Ayy özür dilerim."
"Ayrılman için söylememiştim Arden."
"Sarılayım mı geri?"
"Hm hm."
"Peki."Bu sefer güzel güzel sarılmıştık.
2 dakika boyunca.Arda bana
"Arden ben bu tür şeylerde iyi değilimdir.Hatta berbatımdır ama bir şekilde bunu sana ifade etmem gerekiyor."
"Neyi Arda?"
"Ben aslında bu üç ayda sana karşı birçok duygu besledim içimde,bunlardan birisi ilk yüz yüze geldiğimizde olmuştu açıkçası ilk karşılaştığımız da gıcık kapmıştım sana karşı.Yalan yok."Sanırım,bu sefer geliyordu gelmekte olan.
"Sonra bu bir arkadaşlık sevgisine dönüştü yani öyle değilmiş ama ben öyle zannetmişim.Aslında arkadaşlık zannettiğim duygu bu değil.Sana karşı hissettiğim duygular arkadaşlık değil.
Seni ilk öptüğümde üzerine çok geldim biliyorum ama seni seviyordum ve beni sevmiyorsan seni öperek rahatsız etmek istememiştim.
Bu yüzdendi bu konuyu uzatmam.Ama sende oyunu kazandıktan sonra seni yine o konuyla alakalı darlamak için diyim bence o an kendimi sana açıklamam sana darlamak gibi geldi eminim onun için ormanda yine seni bu konuyla alakalı darlamak için götürdüğümde sende beni öpmüştün.
O an içimde bir umut oldu ama yine emin değildim sonuç olarak misillemede yapabilirdin.Ama sonra ne olursa olsun sana duygularımı açıklamak istedim.Şuanda yaptığım şeyi hep yapmak istedim ama bir türlü kendimde o cesareti bulamadım sanırım.Şimdi sen söyle sence bunu yapmalımıyım ?"Diye lafına ara verdiğinde uzun uzun olan lafının yarısına gelmişti.
"Neyi yapmalı mısın Arda?"
Sesim titremişti ben böyle biri değildim biri karşısında sesim titremezdi.Ama şimdi anlıyordum Arda benim için sadece biri değildi ki.
Gülümseyip devam etti konuşmasına.
"Sanırım bu duygularım sana karşı ne zaman başladı biliyormusun?"
Kafamı sağa sola salladım "bilmiyorum" anlamında.
"Aslında bunun bir anı yok hepsi sanırım yavaş yavaş oldu.Hatırlıyor musun bir ara abin diye benim sırtıma atlamıştın o zaman orada kokun çok tatlı sevimli gelmişti bana orda kokunu sevmiştim.Sonra abinler bizi bir araya getirdiğinde anlayışından,kampta ise herşeyinden etkilenmişim.Herşeyinden dediğim seni herşeyinle o kampta tanıdım sana olan hislerimi orada anladım ben.
Ve sen Arden Yandaş seni gerçekten çok seviyorum bu kadar kısa bir sürede birini sevebileceğim aklıma gelmezdi ama seviyorum işte.Ve unutmuşum birazda inadın var çoğu kişinin sevmediği o inadını bile seviyorum ben."Dediğinde bir anons sesi yükselmeye başladı.
- Beyler ve bayanlar İspanya uçağı 15 dakika içerisinde kalkacaktır.5 dakika sonra ise hepinizi yavaş yavaş uçağa beklemekteyiz.
İkimizde bu anonsu duyduğumuzda yutkunmuştuk.
Ama Arda hemen kendine gelmişti."Ve sen Arden Yandaş seni seven bu çocuğu sevgilin olarak görür müsün?
Voleybolcu olan kadın futbolcu olan erkeği sevgilisi olarak kabul eder mi?
Benimle çıkar mısın Arden'im."İçten bir sekilde gülerken başımı aşağı yukarı sallamıştım.
Arda ise;"Efendim duyamadım."dedi oda gülmeye başlamadan önce.
"Evet.Evet.
Sarılmıştım.Zaten buraya geldiğimizden beri çok sarılmıştık ama olsun zaten gidiyordum.
Böyle konuşunca içimde bir uyanış gerçekleşti bir farkındalık.Biz şimdi sevgili olmuştuk ama ben İspanya'daydım o ise İstanbul.
Biz ne yapacaktık uzak mesafe ilişkisi mi yaşayacaktık."Arda."dediğimde bu sefer sesim mutluluktan değil tedirginlikten titriyordu.
"Efendim Arden'im."
"Biz sevgili olduk ya."
"Hmm hmm."
"Ama ben şimdi İspanya'ya gidiyorum,sen buradasın.Ben orada sen burdasın nasıl olacak."- İspanya uçağı için uçağa bekleniyorsunuz beyler ve bayanlar.
Ben son bir kez sarıldım ve tam giderken;
"Arden bak şimdi sen İspanyadasın ben Istanbul ya."
"Hı hı."
"Madem aramızda o kadar mesafe var biz nasıl bir araya geldik Arden.Nasıl birbirimizi sevdik.Nasıl bir araya geldiysek bundan sonrada geliriz bir araya geldik bak imkansızı başardık seninle."
"Geliriz dimi sevgilim?Başarırız.""Sevgilim mi?"
"Ne diyim?"
"Yok yok sevgilim de ben çok sevdim."
"Peki sevgilim."
Sevgilim kelimesini uzatmıştım bilerekten."Ama şimdi gitmek zorundayım konuşuruz dimi."
"Tabiki konuşacağız güzelim benim.Uçaktan indiğin an başlıyoruz hatta."Güzelim dedi...Sanırım en hoşlandığım kelime bu oldu.
"Hoşuna gitti galiba güzelim demem Arden Hanım."
"Evet,çook."Ufak bir kıkırdamıştı.
"Neyse sanırım uçağa geç kalıcam.Gidiyim artık."
Arda buna hiçbir cevap vermemişti.Nedeni ise ortadaydı bence.
Tam giderken beni bileğimden tutup kendine çevirdi ve dudağımın kenarından öptü.
"Görüşürüz Arda."
"Görüşürüz sevgilim."Her iki saniyede bir arkama bakıyordum.Son birkez arkama baktım ve gözümden bir damla yaş aktı.Baktığımda Arda'nın çoktan ağladığını gördüm.
Keşke böyle olmasaydı..._____________________________________
Bu bölüm kısa olsu ama bir sonra ki bölüm müthiş olcak...
Hâlâ yıldız atmadınız mı???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler
Teen Fiction!!DÜZENLENİYOR!! Futbolcu Erkek ve Voleybolcu kız Bu hikayede futbol ve voleybol konularına ağırlık verilmemiştir.Bu bir aşk kurgusudur İyi okumalar... Başlangıç tarihi:(30.12.2023) Arden YANDAŞ(GÜLER) & Arda GÜLER Bazı mantık hatal...