Sabah uyandığımda yanımda kimse yoktu,kimseden kastım.Arda.Diğerleri şuanlık beni ilgilendirmiyor.
"Off Allah'ım neden ben."
Beraber uyanmak istemiştim oysa ki,ama kesin antrenmana gitmiştir diye de kafaya takmamaya çalıştım.Tamam benim tatilim vardı şuan, oynadığım ligde karışıklık çıktığı için bir haftalık bir tatil daha yapıyordum.-İşime gelmiş miydi,evet-Ama Arda'nın tatili yoktu.Yazık çocuğum uykusuz kalmışko.
Esra"Arden kalk artık hadi canım."
Kapıyı çalmış ardından bu kelimeleri sıralamıştı.Bende ayıp olmasın diye ayağa kalkıp,kapıyı açıp kendisiyle öyle konuştum.
"Kalkmıştım zaten,hemen aşağıya iniyorum."
"Kahvaltı soğuyacak diye dedim."
"Ayy soğuyacak ise sen otur ben hemen geliyorum."
"Hadi hemen bekliyorum."
Sonra ise şen bir kahkaha atıp merdivenlerden aşağıya indi.Bende hemen;elimi, yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım, saçımı ise yarım şekilde at kuyruğu yaptım,üstümü değiştirip hemen aşağıya indim.
Saçlarım zaten hala nemliydi şeklini çok güzel aldı, ayrıca bir uğraşa girmediğim için mutluydum.Eğer bide onunla uğraşsaydım bu leziz kahvaltıyı daha da soğutabilirdim.
"Kahvaltı yemek için,izlemek için değil.Hadi otur."
"Of dalmışım öyle."
"Acaba nerelere."Tövbe,tövbe ben neden böyle bir muameleyi çekiyorum ya.
"Kahvaltıya tabiki başka neye olabilir."
"Valla o dünkü yakışıklı çocuğa olabilir."
"Yakışıklı?"
"Off hemde nasıl."
"He sen Arda'dan bahsediyorsun."
"İsmini bilmiyorum."Telefonumun kilit ekranını açıp gösterdim.
Esra"Heh bu işte."
"Tamam Arda'dan bahsediyorsun."
"Arda kim?"
"Futbolcu."
"Kanka futbolla gram alakam yok,biliyorsun.Tek tanıdıklarım;Ronaldo,Messi,Neymar,Haaland,Mbappe ve bide abin Mert Hakan."Gülüp cevap verdim.
"Arda Güler,Fenerbahçe'de 10 numaralı formayı terleten,orta saha oyuncusu."
"Kaç yaşında?"
"18."
"Hmm."Elim ile yüzümü kapatıp.
"Bana ima yapma yaa."
"Oyş utandın mıı."
"Yanii."
"Bu arada sana birşey dicem."
"De tabiki dinliyorum."
"Ben İspanya'ya geliyorum."Anlık heyecanla ayağa kalktım.
"Şaka yapmıyorsun?"
"Hayır"gülerek başını sallarken."Allah'ım çok şükür."
"Zaten sana daha önce de demiştim,Ayaz İspanya'da gitmek istiyordum ne zamandır ama işlerimi halletmeye çalışıyordum.Şükürler olsun işleri hallettim."
"O zaman tam yerleşene kadar benim evimde kalıyorsun."
"Ayaz'a gitseydim.Sana yük olmayayım."
"Ayaz'da gelir,hem onunla anlaşıyoruz."
"Doğru anlaşıyorsun ama bilemedim,o zaman bakarız."Ben kızın evinde kalıyordum,İspanya'dayken gel bende kal diyordum kız bana sana yük olmayayım demişti.
Bu kız gerçekten utangaçtı.
Bu konuşmadan sonra hiç birşey konuşmamıştık, hızlıca kahvaltıyı kaldırdıktan sonra,Esra temizlik yapmaya başladı bende tek yapıp yorulmasın diye ona yardım ettim.
O evi süpürdü,ben sildim.o mutfağı topladı,ben odaları topladım.Ve birkaç iş dayanışmasından sonra temizlik bitti.
Temizlik bitti diyorum ama bizde bitmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler
Teen Fiction!!DÜZENLENİYOR!! Futbolcu Erkek ve Voleybolcu kız Bu hikayede futbol ve voleybol konularına ağırlık verilmemiştir.Bu bir aşk kurgusudur İyi okumalar... Başlangıç tarihi:(30.12.2023) Arden YANDAŞ(GÜLER) & Arda GÜLER Bazı mantık hatal...