8.Bölüme hoşgeldiniz sefalar getirdiniz efenimm 😍
8.Bölüm Başı
Arda Güler'den
Kapıdan anahtar sesi geliyordu.Sonunda gelmişti.
Ve tek gelmiyordu sanırım çünkü kapıdan gülüşme sesleri geliyordu.Kızlı erkekli karışık sesler.
Kapı açıldı ben ise o anın verdiği stresle yana doğru kaydım yani şuan da salona girene kadar beni göremezdi ancak Mert abi kapı gibi belliydi.
Siz benim Arden'i görmediğimi zannediyorsunuz ama bir tane cam vardı ve ben o cama baktığımda Arden'i görebiliyordum.Gördüğüm ise dona kalan ve şaşkınlıkla ağzı açık kalan bir Ardendi.
Yaklaşık iki-üç saniye öyle kaldıktan sonra koşup abisine sarıldı.Diğerleri ise gülmeye başladı tanıyorlar dı peki ya beni benide anlatmış mıydı Arden arkadaşlarına.
"Abii nerden çıktın sen ?"
"Nerden çıkıcam kızım,annemin karnından tabiki."
"Abi şaka yapmıyorum.Sadece sen mi geldin peki ?"
"Hee yok tek gelmedim Ardayla geldim."Dedikten sonra arkasına baktı ve beni tabiki göremedi çünkü ben salonda idim.
"Ardaa ne bu utangaç tavırlar koçum."
Yok ben emin olmuştum.Bu adam beni rezil etmeye çalışıyordu.
Bende rezil olmamak için,bir adım öne doğru çıkıp kendimi gösterdim.
"Abii ne utangaç tavrı sen kardeşini görünce kendinden geçtin o kadar bende orada kala kaldım."
Tabiki yalan.
Bana bakıp gözlerini kıstı sonra ise;
"Olabilir kardeşimi özledim."dedi bozuntuya vermeden.
Bende ufak tebessüm ettim.
Bende özlemiştim Arden'i hemde çok
Ama şuan da sadece arkadaşça bir sarılma gösterebilirdik Ardenle.
Bende o fırsatı kullanıp yavaşça Arden'in yanına gidip ona sarıldım."Hoşgeldiniz bu arada."dedi Arden ben sarıldığımda bende kulağına fısıldayarak;
"Seni çok özledim sevgilim."
Dediğimde vücudunun donduğunu gördüm kız şok geçirmişti resmen.Tabi uzun zamandır gerçekte duymamıştı,haklıydı.Ama bu çok kısa bir andı üç veya dört saniye süren bu olaydan sonra Mert abiyle bir olup doğum gününü kutlamıştık bir kaç lafla.
Oda kısaca teşekkür edip yanındaki arkadaşlarını tanıtmaya başlamıştı.
Solunda olan hafif esmer olan kızın adı
Ela imiş.Sağ tarafında bulunan ve oldukça beyaz tenli olan kadın ise Türkan.Ve benim en merak ettiğim kısım erkek olan vatandaşlardı ve konumuz tam onlardı.
Sağ tarafında ki çocuğu gösterdi yakışıklı çocuktu Allah yukarda şahit.
İsmi ise Kenanmış ne kadar güzelmiş ismi.Ve Kenanla Ela kardeşlermiş.
Sol tarafında olan erkeğin ismi ise Emir.Emirlede Türkan kısa bir süreden beri bir ilişki yaşıyorlarmış.
Tamam Emir ile olan ilişkimizde hiçbir sorun yok gayet iyi kıskanmana hiç gerek yok Arda.Peki ya Kenan ile olan ilişkimiz...
Onu zamanla görecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler
Teen Fiction!!DÜZENLENİYOR!! Futbolcu Erkek ve Voleybolcu kız Bu hikayede futbol ve voleybol konularına ağırlık verilmemiştir.Bu bir aşk kurgusudur İyi okumalar... Başlangıç tarihi:(30.12.2023) Arden YANDAŞ(GÜLER) & Arda GÜLER Bazı mantık hatal...