3.Bölüm başı
İyi okumalar...
( 3 Ay sonra )
Arden Yandaş
Herşey çok güzeldi, aşırı güzel.Abimle beraber aşırı yakındık bu aralar, benim maçlarım kısa süreliğine de olsa bitmişti.İstanbul'da idim yani.
Çok şaşırtıcı olucak ama Arda'yla baya samimiydik o an ona çok yükselmiştim topu atınca ama abim bizi yan yana getirip konuşturunca anlaşmıştık.Zamanla yine abim sayesinde olan buluşmalar sonucu yakın arkadaş olmuştuk.
(Yazar:O kadar emin olma Arden'cim arkadaş falan ne oluyor."
Bugün ise kamp gibi birşey vardı.Kamp ama değil gibi birşey.Kamp orman da yapılırdı biz ise otelde kalıcaktık ama kampta ne yapılabilirse onu yapacaktık.Klasik orman,içinde ne olabilirdi ki.
Ayrıca abim bir başkasını götürmeye karar vermişti,benim yerime.Arda'da ailesine sormuştu ama onlar gelmek istememişlerdi.Bu kampta iki kişilik gruplardan oluştuğu için beni davet etmişti bende tabiki dünden razı bir şekilde kabul etmiştim.
Abimi yalnız bırakmayacaktım,abimi şimdiden evermeye niyetim yoktu.Abimin götüreceği kişinin sevgilisi olabileceğinden şüpheleniyordum.
Benim sevgilim yoksa abimin de olmamalıydı.Gerçi olabilir di şuan da ama olsun benim görebileceğim yerde olmasın hihi.
"Hazır mısın Ardeenn ?"
"Eveet,abi."
"Hazırsan gel o zaman ne bekliyon Ardeeeeennn.Gelip sırtımda indirmemi istemiyeceksin benden demi."
"Çüş abi ayaklarım tutuyor çok şükür,hemde havam da değilim."dedim abimin yanına giderken.Bu aralar böyle davranıyordum abime.Soğuk olmaya çalışıyordum ama pek beceremiyordum,sanırım.
"Kızım bune katil olayım mı?"
"Ne var abi ?"
"Kıyafetin,fazla giyinmişsin ondan dedim."
"Komik misin abi sen he."dedim ardından ayakkabımı giymek için kapıya doğru gittim.Yani altı üstü bir crop giyinip altına kot şort giyinmiştim.Kesinlikle abartıyordu.
Ayrıca Arda'ya söylerdim hemen abimi hallederdi.3 aydan beri böyle olduğunda hep Arda'ya söyledim.Ne söyleyip veya ne yapıp ikna etti bilmiyorum ama abime bir şekilde giymeme izin verdirtmişti.Canım benim ya.
Ayakkabımı giydikten kısa bir süre sonra abim valizle gelmişti.Zaten iki tane valiz vardı,biri benim biri abimin olmak üzere.
Tabiki kararlılığımı korumak adına hemen aşağıya inmeye başladım.
Neden trip attığımı sormayın bence çünkü olay o kadar uzun anlatamam ama şunu bilinki hak etti.(NOT:olayı vermiyorum çünkü hikayeyi etkilemiyecek."
Ben inmeye devam ederken abim orda art arda bağırıyordu.
"Ardeenn."
"Yardım et be."
"Ben senin kölen miyim Arden heee kölen mii."Hepsi birbirinden alakasız dı bu duruma dayanamayıp kıkırdadım.
"Gül Arden,gül abicim,gül."
"Ohaa abi,kulağın nerde."
"Heryerde abicim hahaha."Sonunda apartmandan çıkmıştım.Arabaya binmek isterdim ama arabanın kapısı kilitliydi ayrıca anahtar abimdeydi.Mükemmel gerçekten bütün trip gitti.
"Oo Ardeenn sen beni mi bekledin."
"Abi biliyorsun hadi aç kapıyı."
"Trip atmayı bırakırsan açarım."
"Tamam atmayacağım,söz."Dediğim de hemen kapıyı açtı bende hemen araba'ya oturdum.
O valizleri yerleştirdi, sürücü koltuğuna oturdu ardından;
"Arden gerçekten çok kötüsün.Ne yaptın sen bu arabaya koltuk ayarı bile değişmiş."
"Abiciim şimdi şöyle ki-"
"Tamam Arden konuşma.Anladım."Lafı uzatmamıştı,sebebi ise şarkı açmaktı.Tahmin ettiğim gibi hemen şarkı açtı şarkı şuydu;
Hande Yener-Benden bir tane daha yok
Ve eşlik etmeye başladı.Bende dayanamayıp söylemeye başladım tabiki.
- Işığımı güneş bile kıskanır.
- Bir bakışıma ortalık alev alır.
- Göz göze gelen negatiflerinden arınır.
- Açılır kapılar önüme halı atılır.
- Aura meselesi bu şekerim.
- Tutarım istediğim anda hâlâ tek elim.
- Ben tekim ve hepinize yeterim.
- Gerektiğin de beterim.BENDEN BİRTANE DAHA YOOOK.BİRTANE DAHA YOK.(Not: büyük harfle yazılan yerler bağırmak demek oluyor.)
Bunu söyledikten sonra daha birkaç şarkı dinlemiştik ki otobüse bineceğimiz yere varmıştık zaten.
İneceğimiz yer tesis'ti otobüs burdan kalkıcakmış,onun için buraya gelmiştik.
Ha bu arada unutmadan söyleyeyim bu kamp sadece Fenerbahçe arasında olan birşey değil.Diğer takımlar katılmayı kabul etmemişti ama Beşiktaş ve Galatasaray'da mevcuttu bu kampta.
Türkiye kaynaşma kampı QBDHEKSBSHWJ
Yani birkaç kavgalı kişi vardı.Bizim takımdakiler saha içinde biraz kavga etmişti.Bizimkiler sahada olan sahada kalır demişlerdi ama karşı takım kavgayı saha dışına çıkarmıştı.
Arda'yı soyunma odasında sıkıştırıp
"Arda,penaltıysa yemin et." Gibi kelimeler demişler.Korkum vardı,korkum ise bir huzursuzluk çıkmasıydı,bence çıkmamalıydı.Arda'ya karışmazlarsa onlara karışmazdı Arda.Bu 3 ayda bunu öğrenmiştim,Arda hakkında.
Arabadan indik ve abim fener takımının bulunduğu yere gidince bende otomatikmen oraya gittim.Bakmayın böyle şikayet eder gibi dediğime kanımın akışının durmasıyla biterdi Fenerbahçe sevdam.Zaten kanımın akışı durunca normal bir şekilde ölmüş oluyordum.Kalbim'in bir işlevi kalmadığından sevdam biterdi Fenerbahçe'ye.
"Hoşgeldiniizz." Gözde Abla söylemişti bunu.
Size demiştim ya herkes bir kişiyi yanında getirebiliyordu.Bizim Kahveci ise Gözde ablayı getirmişti.
"Hoşbulduuukk."deyip sarılmıştım.
Zaten Gözde ablayla en başından beri çok samimiydik,bana abla,arkadaş ve sonsuz samimiyet hissettirmişti.Başkanlar gelmişti üç başkanda aynı anda bağırdı.
- Oo çocuklar hoşgeldiniz.Geldiğiniz kişi ile yan yana geçin kayıta geçelim.
Ben ve Arda hemen yan yana durmuştuk.Fark etmediğimi düşünmüşlerdi ama ben görmüştüm.Ali Koç ben Arda'nın yanına gitmeye başladığımda imayla bakıp göz kırpmıştı Arda'ya.
Bir işler dönüyordu ama ne...Arda Güler'den
Ali abi bana imayla bakıp göz kırpmıştı şuan kendime lanetler ediyordum nasıl dikkat etmedim de beni yakaladı.
Yakalanmamalıydım hemde o şekilde.
Aslında İrfan abide biliyordu ama bana böyle yapmıyordu...
🤍 (2 gün önce)
İrfan abiyle konuşuyorduk.
"Bak koçum,anlamadım zannetme ama seni uyarmak istiyorum.Seninki şuan da aşk olamaz büyük ihtimalle bir hoşlantı.Ama bunun aşk olma ihtimali de var ilerde.Eğer gerçekten seviyorsan,sevginin her zaman arkasında dur onu sakın bırakma.Eğer bu kızı bırakırsan karşında beni bulursun.Ki aşkını itiraf ettikten sonra şuan değil bence.Emin ol ilk başta tamam mı abicim sevdiğinden."
"Tamam abide sen bunu nasıl anladın."
"Bakışlardan Ardacım bakışlarından.Nasıl bakıyorsun kıza.Arden'in fark etmemesi bile bir mucize.""Kimmiş bu kız Arda?" Diye birden içeri girdi Ali Abim.
"Eee şey?"
"Tahmin ediyim Arden."
"Oha hepiniz farketmişsiniz.Siz fark ettiyseniz oda fark etmiştir."(NOT:Ali abi dediğimiz kişi Ali Koç oluyor."
3. Bölüm sonu
________________________________Yıldıza basmayı unutmayıııınnn 😋😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler
Novela Juvenil!!DÜZENLENİYOR!! Futbolcu Erkek ve Voleybolcu kız Bu hikayede futbol ve voleybol konularına ağırlık verilmemiştir.Bu bir aşk kurgusudur İyi okumalar... Başlangıç tarihi:(30.12.2023) Arden YANDAŞ(GÜLER) & Arda GÜLER Bazı mantık hatal...