"Not: 🤍(beyaz kalp)emojisi zamanın geçtiğini gösterir."
.........................................................
"HERŞEYİN BAŞLADIĞI O GÜNÜN SABAHI'"aaaa"
Diye bağırdım herkes "oooo Fenerbahçee" diye tezahürat ederken,kimse benim sesimi duymadı bile.
Yaa ses'e duyarsızlık yaptınız;tamam,ama neden görsel olarak olay yaşandığın da görmezden gelmediniz.
Görmezden gelmeniz gerekiyordu, çünkü açık açık rezil olmuştum.
Gerçi onlar bana değil bana top atan futbolcunun ne hata yaptığını anlamaya çalışıyorlardı.Hadi gelin size bu saçma olayın,nasıl oluştuğunu en baştan anlatayım.
🤍
Sabah klasik bir şekilde alarm sesine uyandım.Bu aralar bu sesten baya rahatsız olmaya başlamıştım.Gerçi tatildeydim ama burda da bu ses peşimi bırakmıyordu.Bildiğiniz hayat sevincimi kaybettim,ve bu aralar maçlara çıkamamaktan oluyordu.Performansım düşükmüş öyle diyorlar sosyal medya'da,inanmak istemiyorum onlara,onlar bilmiyor ki ne kadar çalıştığımı, çabaladığımı.
"Ardeeennn,kalk artık be küçük yandaş."
"Ne bağırıyorsun büyük Yandaş, bıktım senden!"Abim'in klasik o sesine maruz kalmıştım
Ne zaman beni uyandırmaya gelse hep böyle yapıyordu, bir türlü anlamıyorum neden sesini böyle yaptığını."Kahvaltı'ya hemen kalkmazsan ,ne olur biliyormusun Arden."
Dediğinde odama giriş yapmıştı,bunu yaptıktan sonra ise üzerime doğru, kızgın ifade yapmaya çalıştığı yüzüyle geliyordu.
Açıkçası ilk defa bu yüz ifadesine şahit olsaydım kahkahalara boğulurdum."Ne olur abicim?" Böyle durumlarda tatlılık yapardım.Çünkü abim'e karşı gelirsem kafama halıyı yerdim.Gülmeyin daha önce yaşamışlığım var.
"Tost yiyemezsin bücür."
"Ne şaka yapma,tost mu yaptın? Yaa vallahi seni verene kurban olurummm."Abim'in tostu meşhurdur.İçine salça,domates falan da ekliyordu.Benimde çok hoşuma gidiyordu.
Abim umursamamaya çalışırken"hıh" sesi çıkartıp ilk omzunu sonra ise vücudunu döndürüp odamdan çıktı.
"ABİİ ERGEN Mİ OLDUN ŞİMDİ?"
Kahvaltı yaparken abim;
"Ne zaman gidiceksin?"Abimi uzun zaman sonra ilk defa bu kadar ciddi görüyordum.Sanırım gideceğim için üzülüyordu ama bu benim suçum değildi bende istemezdim ondan ayrılmak.
Hepsi anne ve babamız yüzünden.
Yıllar önce ayrılmışlardı.
Benim velayetimi annem,abimin yani Mert'in velayetini babam almıştı.Hem böyle olmasaydı ya abim yurt dışında benimle olurdu,ya da ben onunla burada olurdum.Yıllarca bizi ayrı tutmak istemişlerdi kendi çıkarları uğruna ama biz ayrılmamıştık.Biz abim'le ayrıldığımız da abim'in kendine ait bir telefonu vardı.Bende gizlice annem'in telefonunu alıp abime yazardım.Yani fiziken ayrılmış olabilirdik ama onlar kardeşlik bağımızı anlamamıştı.
"Abim,gitmek zorundayım."
"Ne zaman ?" Dedi iç çekerken.
"Bu akşam ki maça geleceğim,bittikten sonra gitmeyi planlıyorum.Antrenmanlarım çok aksadı abi.Her ne kadar tatilde de olsam evde birşeyler yapmam lazım.Biliyorsun anca öyle düşünmüyorum bazı şeyleri.""Biliyorum güzelim.Neyse,bir dahakine ben gelicem.Orada güzel yerler var ikinci defa yine gezeriz beraber."
"Gel abim İspanya sana kurban olsun."dedim.Kahkaha atarak sofrayı kaldırmaya başladı.Hızlıca bende yardım edip bulaşıkları yıkadım.
.......................................................
İlk bölüm 354 kelimeden oluştu yani kısa oldu ama okunursa bölüm kelimeleri artıcak.İlk bölüm sıkıcı gelmiş olabilir ama bunları yazmam gerekiyordu yoksa ilerki bölümlerim olayını anlamayacaktınız
Neyseee yıldıza basmayı unutmayın
Sevgilerle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler
Novela Juvenil!!DÜZENLENİYOR!! Futbolcu Erkek ve Voleybolcu kız Bu hikayede futbol ve voleybol konularına ağırlık verilmemiştir.Bu bir aşk kurgusudur İyi okumalar... Başlangıç tarihi:(30.12.2023) Arden YANDAŞ(GÜLER) & Arda GÜLER Bazı mantık hatal...