0,7

483 25 5
                                    

İYİ OKUMALAR 🫶🏻

7.Bölüm hayırlı olsunnn...

______________________________________

ARDA GÜLER (1 Ay Sonra)

"Yaa hadi be abi çok geç kaldık uçağa."
"Ya olm Arden arayıp arayıp duruyor ne yapayım ondan geç kaldım."
"Abi ben hiç takmamaya çalıştım çünkü bir kere bakarsam hiç bırakamam telefonu elimden onun için hadi sende bırak geç kalmayalım yarım saat kaldı uçağa."
"İyi ama büyük trip yiyeceğiz."

Derin bir nefes verdim bu sözünden sonra.

🤍

Şuan da Mert abiyle beraber arabada havalimanına doğru gidiyorduk.Ne yapacaksınız havalimanında diye sormayın sürpriz olsun...

Havalimanında biletlerimizi görevliye gösterip bekleme alanına gittik.Böyle kolay anlattığıma bakmayın.Yanımdaki beyefendi habire bir sorun bulup beni durdurmuştu.On beş dakikada varacağımız yere bizi yarım saatte vardırtmıştı.

- ******* uçağı 08:30'da kalkacaktır ve bu nedenle sizler uçağa beklenmektesiniz.

( Not:Daha önce çok kez uçağa binmediğim için  tam olarak bu şeyler nasıl oluyor bilmiyorum onun için böyle biraz saçma olabilir.)

"Hadi Arda gidelim."
"Bence de abi çünkü şuan da gitmek için kalkmazsan geç kalacağız."

🤍

"Ahh bee en son buraya bir sene önce gelmiştim.Özlemişim."
"Burayımı özledin abi."
"Burayı değil bu ülkede kendisini barındıran o kişiyi özledim."
Hafifçe gülümsedim.

Buraya gelme sebebim burayı görmek istememdi.

Yani Mert abi öyle biliyordu.

Aslında buraya gelme sebebim Ardendi.

Size olayı açıklamak için biraz geç kaldım sanırım ama yine de açıklayayım.

Biz Mert abiyle bir karar alıp tatil haftasında Madrid'e gelmiştik.Arden'in yanına.
Ama Arden'in haberi yoktu.
Sürprizdi.

Bizi hâla söylememiştik.Haberi yoktu galiba bir sürede olmayacaktı...

Biz dediğim Arden ile bendim,Mert abinin bundan haberi yoktu.

"Eee ne zaman gidicez Ardacım? İstersen bir yatak atalım buraya.Çünkü yapıştın kaldın."

Hafif kahkaha atarak söylediği sözlerden sonra kendime hızlıca gelip yürümeye başladım.

"Şükür paşam"diye söylendiğini duyduktan bir saniye sonra ayakkabı seslerini duydum.

Burada Mert abi bana bağlıydı bütün bilgiler bende vardı ve derdimi anlatacak kadar İspanyolca da biliyordum.Arden öğretmişti.

Mert abim telefonundan bir şeye baktı ve

"Şimdi bizim Leganés diye bir yere gitmemiz gerekiyor Arda Bey üstün İspanyolca bilgilerinle nasıl gideceğimizi bul bakalım."

Bu iş bende der gibi göz kırptıktan sonra yolda bir adam gördüm.Ve hızlıca konuşmaya başladım

"Disculpe, ¿puedo preguntar algo?"
(Afedersiniz,birşey sorabilirmiyim?)

"Tengo prisa, lo siento."
(Acelem var, üzgünüm.)

"Está bien."
(Peki.)

Hızlıca yoluna devam etti.

"Ne oldu nasıl gidebilirmişiz."
"Acelesi varmış söylemedi."
"Tamam başka birine sor."

Şimdi de bir kadın vardı karşımda vakit kaybetmeden hemen yanına gittim.

Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin