Yaklaşık bir hafta kadar benimle kedinin fareyle oynadığı gibi oynadılar.Sözlü herşeye vardım ama iş fiziksel bir şiddete veya zarara gelince bende kayışlar kopuyordu.
Beni bu bir hafta içerisinde nezarathanede tutmuşlardı.Avukatım,Selçuk abi olmasa belki de hiç suçsuz olduğum ispatlanmayacaktı.Belki de yıllarca suçsuz yere hapiste kalacaktım.
Tamam,tüm bunlar ihtimallerden ibaret ama insan düşününce kötü oluyordu.
Size olayı anlatayım isterseniz.
Ahmet Yandaş,yani Mert abi ve Arden'in babası olan adam.Çok yanlış kişilere bulaşmış.Sonra o kişilerde bu adama kumpas kurup öldürmeye çalışmışlar.
Tabii,kendileri değil kendilerine bu işi yapacak başka birini bulup yapmışlar bunu.Tabii düşünmüşler biz bu işi yaptık ama ya suç bize kalırsa diye çünkü Ahmet abi'nin sorunlu olduğu tek bir kişi varmış.Cavit Tekin.Soyadının tersine hiç tekin bir insan değildir kendileri.
Yaklaşık iki saatlik düşünceden sonra jeton düşmüş tabii beyinlerine.Arda var demişler hazır sevgilisiyle kavga etmiş sinirli Arda.
Yermi Anadolu çocuğu bu numaraları len.
Tabii çaktım hemen,birde üstüne Ahmet abi uyanıp gerçekleri anlatınca çıkmıştım.Şaka maka olaylar çok çabuk olmuştu.Dalga geçilcek hiçbir yanı yoktu ama işte benim doğamda var bu.
Bir şeyleri hayal edip,veya bir şeyi dalgasına konuşmadığım sürece olaya çok yoğunlaşıyorum ve o olayı atlatamıyorum.
Ama dediğim gibi avukatımın payı bunda çok,detayları o getirdi ben sadece yapbozda ki o eksik parçayı birleştirdim.
Herşey çok iyi diye düşünür iken beynime gelen o sesler bütün keyfimi yerle bir etmişti.
Arden.
Arden herşeye inanmıştı.Bana şöyle demişti.
- Arda biz seninle ne zamandır konuşmuyoruz biliyorsun dimi.Yani İçerlenip yapmadığına emin değilim.Birde arkan güçlü senin bu detay ise beni senin yaptığına daha çok inandırıyor.
+ Benim yapmadığıma inanmıyorsun dimi ben yanlış anlamadım Arden.
-Anlamadın,sen yaptın Arda,benim babam ölüm döşeğinde ise senin yüzünden olduğuna inanıyorum.
+Arden ben buradan suçsuz çıkarsam ne yaparsın ?
- Suçsuz çıkmayacağını bildiğimden,hiç düşünmedim,düşünmeyeceğim.Bu inanmamazlık kaçıncı boyuttu insan düşmanına yapmaz lan bunu.
Bu kadar değildi,ben bu kadarını kaldıramazdım.Benim psikolojim buna o bir hafta kaldığım yerden sonra asla pozitif yaklaşmazdı.
Birini öldürmekle suçlandım,mutluydum.Çünkü suçsuz olduğumu biliyor,çıkacağıma inanıyordum.
Sevdiğim kadın tarafından suçlandım,çok kötüyüm...Nasıl söylemeyi unuttum ben size bunu.
Mert abi bana inanmıştı.Arden'i falan ikna etmeye çalıştı ama Arden,burayı terk edip gitti.
Şimdi ise Arden saat başı arıyordu.
"Arden yetmez mi ya ?"
Telefonu açtım.Günler sonra ilk defa.
+Efendim.
-Arda açtın mı şükürler olsun.
+Ne oldu Arden.
-Arda...ben gerçekten çok üzgünüm.
+Eee
-Eee si yok bak valla o an çok kötü bir ruh halindeydim babam çok kötüydü Arda.Ölme riski vardı.Sonra bir haber geldi Arda yapmış dediler tamam dedim.Sonra ne dediler biliyormusun Arda Güler yapmış dediler.Ben ise Dünya'da bir tane Arda Güler isimli birisi yok dedim inkar ettim sonra bir baktım sensin.En başından beri zaten senden bahsediyorlarmış.Kaçtığım herşey ve herkes tek çırpıda yakaladılar sanki bedenimi.
+Arden ne anlatıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler
Teen Fiction!!DÜZENLENİYOR!! Futbolcu Erkek ve Voleybolcu kız Bu hikayede futbol ve voleybol konularına ağırlık verilmemiştir.Bu bir aşk kurgusudur İyi okumalar... Başlangıç tarihi:(30.12.2023) Arden YANDAŞ(GÜLER) & Arda GÜLER Bazı mantık hatal...