1.0

382 19 8
                                    

İyi okumalar...

10.Bölüm başı

Yaklaşık on beş dakika sonra anneme konuşmuş ayağına abimede olayları anlatmıştım.Abim artık annemin sokakta kalmış kızları adamlara para karşılığı verdiğini biliyordu.

İşte sonunda size ne yaptığını söyledim.Annem tam olarak bunu yapmıştı.
Söylerken bile utanıyorum.

Her neyse ben olayı anlattıktan sonra abim onu evden kovmuştu ve destek amaçlı birbirimize sarılmıştık.

Artık tek bir sorunumuz vardı daha doğrusu benim sorunum abimin sorunu değil.

Arda.Arda nereye gitti acaba diye düşünmeden duramıyordum.

Buralara dair bir bilgi bile bildiği yoktu.Nereye gidebilirdi.

Aklıma tek bir şey geliyordu.
Oda Kenan'dı aslında ikisininde birbirinden çok haz ettiğini sanmıyordum ama birşey olur diye numaralarını birbirlerinden almışlardı.

Bende hemen Kenan'a yazdım...

+Kenaaaannn nasılsın,ne yaptın biz gittikten sonra ?
-Hiiç Ardenim.
+Kusura bakma rahatsız ettim ama bu saatte.Sen kusura bakmazsın diye düşündüm.
-Sorun değil Arden söyle hadi ağzındaki baklayı.Sen bana kolay kolay yazmassın çünkü
+Aa ayıp ediyorsun ama neyse.Şimdi şöyle Arda bir anda burdan gitti biliyorsun ki burayı bilmiyor.Bende düşündüm taşındım buradaki tek tanıdığı sensin yani sadece sana yazabilir.Biliyormusun nereye gittiğini?
-Hee evet,benden bir yere gitmek için öneri istedi bende beraber gidersiniz diye bir tane clup ismi söyledim.
+Ne demek clup ismi söyledim Kenan.Ya da boşver nereyi söyledin.
-Olm artık noktalama işaretlerinin kullanımınıda mı unuttun.
+Ya boşver sen noktalama işaretlerini falan sen sorduğum soruya cevap ver.
-***** *******
+Ohaaa ne yaptın sen Kenan lan oradaki kişiler yoldan çıkartır insanı.
-Ne biliyim lan ben tek gideceğini Allah Allah.
+Sus Kenan bir buluşalım seninle seni çok pis döveceğim.
-Yürü git Arda'nı kurtar.
(Görüldü)

Evden nasıl çıktığımı hatırlamıyorum bile.Ne ara üstümü değiştirdim ne ara yola çıktım hiçbir fikrim yok.

Ben Stres yaparken size ne giydiğimi anlatayım.

Açıkçası elime geçen ilk elbiseyi giymiştim.
Elime geçen ilk elbise;

Kırmızı ve dar bir elbiseydi..

Ayakkabım siyah topuklu sade bir ayakkabıydı,sonra saçımı ise güzel bir topuz  yapmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ayakkabım siyah topuklu sade bir ayakkabıydı,sonra saçımı ise güzel bir topuz  yapmıştım.Makyajım ise sade ama güzel bir makyajdı.

Neden makyaj yaptığımı biraz sonra öğreneceksiniz.

(15 dakika sonra)

Evden burası on beş dakikalık bir mesafeydi.
Kısa sürede hemen varmıştım.

Hızlı adımlarla içeriye girdim ve girdiğim gibi kulağıma dolan şarkı sesi beni rahatsız edecek cinstendi.

Arda böyle yerleri sevmezdi ki...

Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin