1,5

251 18 23
                                    

"Biliyor musun ?" Dediğimde bana merakla baktı.

"Neyi?"
"Senin tarafından sınandığımı."
"Ne yaptım ki sana sınanıyorsun.Bide benim tarafımdan."

Tabii ki de anlamıştı neyden kastettiğimi anlamamış olsaydı,tepkisi daha başka olurdu.

"Arda tam burcunu taşıyorsun he."
"Nasıl yani."
"Balık burcu değilmisin,balık burçları manipülede iyidirler."

25.02.05

Tam cevap verecekti ki telefonumdan gelen şarkı sesi bana bazı şeyleri hatırlattı.

Kimse aramadı hemen telaşlanmayın...

Hâlâ Arda ile tezgah arasında olduğum için Arda'yı hafifçe geriye ittirdim.

Arda"Senin arama zil sesin bu değil ne sesi bu?"
"Alarm ya."
"Niye ki."
"Her gün aynı saatte uyumak gibi bir huyum var."
"Ne yani bu saatte uyuyormusun."
"He yok bu bı çeşit benim için deneydi,şimdi yapmayı bıraktım bir haftalığına bir hafta sonra tekrar başlayacağım.Unutmuşum kapatmayı."
"Uyku düzenini oturmaya çalışıyorsun galiba,ama bizde o uyku düzeni oturmaz.Maçlar bazen geçe kalabiliyor."
"Evet ama yinede deniyorum.Hem saat 10.00(22.00) çokta erken bir saat değil."
"Neyse,uyumuyorsun dimi bugün."

"Hayır."

Arda'dan...

Bu bilgiyi hiçbir zaman unutmayacağımı hissetmiştim.Bu bilgi her zaman beynim de benimle birlikte olacaktı.

~ ŞİMDİKİ ZAMAN ~

Telefonuma gelen mesaj ile bütün dikkatim telefona yoğunlaştı.

Telefonumu elime alıp baktığımda.Esra mesaj atmıştı,evinde bir organizasyon yapmıştı,bana da oraya gelmemi istediğine/beklediğine dair bir mesaj atmıştı.Gitmek istiyormuydum?Hayır.Ama gidecekmiydim?Evet.

Sebebi ise Merve'nin gerçekten tam bir partinin olmazsa olmazlarından olmasıydı,daha mesaj yeni gelmişti,o parti mesajını almış,içinde kendi kendine sindirmiş,bana da gelmezsen elimden çekeceğin var adlı o tehtid mesajını atmıştı.

Gitmezsem neler yaşanırdı henüz bir fikrim yok.Ama Merve'nin kanı deli akardı,kesin kötü birşey bulurdu yapacak.

Ama tabiki şuan bunu düşünecek takatim yoktu,her gün uyuduğum için alıştığım o saat geldiğini size söylemiştim,uykum vardı, yarın sabah düzgün akılla tam kavrardım olayı.

...

Sabah kalktığımda oldukça erken uyandığımı fark ettim, yanımda telefonum duruyordu ama hiç telefonu elime alasım yoktu.O yüzden sabah rutinimi hızlıca halledip direkt kahvaltı hazırlamaya başladım.

Tabii,her zaman ki gibi aklıma Arda gelmişti.Arda sucuklu yumurta için ağaca çıkardı.

-Sen espri yapma Allah için.
-Lan sen nerdeydin.Yıllar oldu gelmeyeli.
-Taktik 1 kendini özletirsen değerin artar.

Herkes içinden konuşmaz mıydı zaten?
Garip olan birşey yoktu.

Hızlıca kahvaltı yaptım, sofrayı topladım, kısa bir duş aldım ve evet boş günümü film izleyerek harcamaya hazırdım.
Temizlenmiş yorganım,soğuk yastığım, güzel bir dizi ve işte tamamdım.

Dizi'nin başı uzun olduğu için sıkılmıştım,beş dakikalık bir jenerik müzikli başlangıç olduğu için.

Telefonumu elime aldım,iki cevapsız çağrı vardı.
~Türkan'dan.

Nefret mi Aşk mı ?/ Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin