15.Bölüm:Video

7.2K 476 21
                                    

Anka'nın anlattıklarına hiçbir yorum yapmamış sessizce yanında olduklarını belli etmişlerdi.Öyleki hepsi görev dışında yani ciddi anlar dışında kardeşim demeye başlamışlardı Anka'ya...

Tim beş günün ardından sonunda hedeflerindeki köye ulaşmış izlemeye başlamıştılar. Öncelikle aradıkları El Basri KOMRAT adlı itin köyde olup olmadığını teyit edeceklerdi sonra ise sessizce girip iti alıp çıkacaklardı, planları basitti...

"Abla?"diye seslenen Baki ile gülümsedi hafiften Anka, sırt üstü uzanmış sigara içiyordu.

"Efendim Baki'cim"

"Yemek yapmayı biliyon mu?"demişti birkaç dakika sonra Baki.

"Biliyorum, niye sordun?"

"Konserve tavşan falan yemekten bıktım ya bi gün yapsan da yesek he ablam be"demişti Baki.

"Çok güzel yılan kızartma yaparım Baki'cim, eve dönünce sana özel yaparım"demesi ile kulaklıktan timin gülen sesleri duyulmuştu.

"Aman be komutanım ya"

"Noldu lan Baki, sarma dolma mı bekliyordun"diyip güldü Fırat.

"Ne yalan söyleyeyim öyle bekliyordum komutanım"

"Basri çakalı görüş açıma girdi"diyen Yiğit ile tim silahlarını eline almış dürbünüyle bakmaya başlamıştı...

"Anka ile içeriye sızıyoruz, çevre güvenliği sizde ters bir durumda yapacağınızı biliyorsunuz Oğuz.Emir komuta sende Fırat, dikkatli olun gidelim Iynem Anka"diyen Arman'ı onaylayıp karanlığa karışmıştı ikisi birlikte, Oğuz timi ise silahlarının dürbünüyle etrafı izlemeye devam ediyordu tetikte...

Anka her ne kadar sessiz olmayı, sızma görevlerini sevmiyor olsada kardeşlerinin hayatını tehlikeye atmamak onları da kaybetmemek için binbaşının planına uymuştu. Tek başına olsaydı şimdiye çoktan yüksek sesle Gazapizm heyecanı yok açmış bir sigara yakmış yüksek bir yerden silahıyla çakalları avlamaya başlamış olurdu...Ama işin ucunda kardeşlerinin hayatı vardı...

Arman ve Anka sessizce köye girmiş sözde nöbet tutan iki itin arkasından sessizce yaklaşıp hızla ikisininde boynunu kırmış cesetlerini gizledikten sonra üzerlerine itlerin kıyafetlerini giyinip yüzlerine puşi sarmış ellerine keleşleri alarak sakin bir şekilde nöbet tutuyor gibi hedeflerindeki itin kaldığı eve yönelmişlerdi...

Bir saat sonra Arman El Basri itini bayıltıp sırtlamış, Anka da yanında etrafı kontrol ederek geri timin yanına dönmüştüler. Baygın halde olan Basri itini sırayla taşıyarak Anka'nın bildiği birkaç saat uzaklıkta Türkiye topraklarına yakın bir mağaraya getiren tim dinlenmeye başlamıştı...

ANKA (Bir Deli Yüzbaşı)(Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin