12.Bölüm:Tim

7.5K 486 42
                                    

Birkaç saat sonra dereye ulaşan tim dinlenmek için otururken Anka üzerindeki silahları çıkarıp binbaşının yanına bırakmış kulaklıklarını ve müzik çalarını küçük bir kayanın üzerine koymuştu.

"Sana emanet"diyip kendini izleyen timi umursamadan uzun sarı belini geçen saçlarını açmış üzerindeki kalın askılı tşörtünü çıkarıp siyah sporcu sütyeni ve kot pantolonu ile kaldığında derenin soğuk suyuna bırakmıştı kendisini..

"Oğuz gözler!"demişti sinirle binbaşı, tim zaten kadının elleri tşörtünü bulduğunda dönmüştü arkasına ama istemsiz uyarmıştı...

Anka soğuk suda kendisini olabildiğince kanlardan arındırıp çıkmıştı yaklaşan helikopterin sesini duyduğunda. Siyah çantasına koyduğu yedek kıyafetlerini alıp giyindiğinde iniş yapmıştı helikopterde. Oğuz timi yeni kıyafetlerini giyinip ıslak saçlarına rağmen kulaklıklarını kulağına takıp yine şarkı açıp kendiside mırıldanarak eşlik eden kadını izliyordu.

Böyle bir kadının dağda bu denli rahat olması onları şaşkınlığa uğratıyordu. Oğuz timine göre kadın oldukça fazla narin gözüken biriydi ama itleri nasıl geberttiğini de görmüşlerdi.. İyice merak etmeye başlamıştı tim kadını.

Binbaşı ise sinirliydi.. İyi bir asker olduğunu anlamıştı kadının ama bu kadar rahat bu kadar umursamaz olması, erkeklerin içinde soyunmaktan çekinmemesi sinirlenmesine neden oluyordu...

Helikoptere binmiş yola çıkmışlardı. Oğuz timi gözleri kapalı başını arkasına yaslamış kadına kaçamak bakışlar atarken, binbaşı da kapatmıştı gözlerini...Birkaç saat sonra verilen emir ile Ankara kol ordu komutanlığına iniş yapmıştı helikopter. 

Kendilerini bekleyen albay Dursun, korgeneral Eşref komutan ve sağlık ekiplerine selam vermişlerdi aynı anda...

"Binbaşı Arman TÜRKOĞLU, Oğuz timi emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım"

"Kıdemli yüzbaşı Anka Iynem SUSKUN, görev başarıyla tamamlanmıştır komutanım"demişti binbaşının ardından hemen Anka...

"İki gün izinlisiniz Oğuz timi, hastaneye gidin bu bir emirdir.. Görev raporunu geri dönünce verirsiniz. Yüzbaşı sende timinle birlikte hastayene kontrole gidiyorsun"demişti Eşref komutan.

"Baba!"demişti sinirle bir adım öne çıkıp, timinden sonra başka bir time bağlı olarak askeriyede duramazdı.

"Emir böyle Iynem"demişti birkaç saniye sonra baba kız konuşmasına izin verdiğini belli ederek Eşref bey.

ANKA (Bir Deli Yüzbaşı)(Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin